Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij je buren kunnen afgeven, dan bezorgen we je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. We laten een kaart achter in je brievenbus.
Waar vindt u het SHEIN-trackingnummer
Log in op je SHEIN-account.Klik op "Mijn bestellingen".Selecteer de bestelling die u wilt volgen.Klik naast de bestelling op de knop "Volgen".
Verkopers of handelaren kunnen uw bestelling verzenden via de verzending van SHEIN of een externe koerier, zoals DHL, FedEx, USPS, UPS, BUFFEL, enz.
Neem voor andere bestellingen, producten en logistieke problemen binnen 90 dagen na de besteldatum contact op met de klantenservice. * Gelieve op de knop "Bevestiging levering" te klikken binnen 6 maanden (vanaf de datum van verzending).
Nadat u uw bestelling bij Shein hebt geplaatst, duurt het gewoonlijk ongeveer 2 tot 3 werkdagen voordat de bestelling wordt verwerkt.
De modegigant werd de afgelopen vier jaar groot via apps als TikTok en Instagram. Daar proberen ze via advertenties en influencers vooral tieners, twintigers en dertigers te overtuigen om te kopen. Klanten die veel kopen, kunnen punten sparen, waardoor ze nog eens korting krijgen op de al lage prijzen.
De Chinese webshop Shein opent van 23 tot 25 september een pop-up store in Amsterdam. Deze komt te staan nabij het centraal station in de hoofdstad. Dat blijkt uit een e-mail die naar klanten is gestuurd.
We accepteren retourzendingen met een poststempel binnen 45 dagen na de aankoopdatum. Op welke manieren kan ik retourneren en moet ik betalen voor de verzendkosten? Retourneer met ons DHL of Mondial Relay retourlabel: Het eerste retourlabel is gratis bij uw retourzending voor elke bestelling vanaf 22/3/2021.
Selecteer de items die je wilt retourneren: Zoek naar de bestelling die je wilt retourneren en klik op “Retouraanvraag”. Selecteer de items die je wilt retourneren en geef een reden voor de retourzending. Print het retourlabel uit: Na het indienen van je retouraanvraag, zal SHEIN je een retourlabel sturen via e-mail.
Klantenservice en contact opnemen
Live chat: Ga naar de Shein-website en klik op de live chat-optie rechtsonder in het scherm. Je wordt dan verbonden met een klantenservicemedewerker die je kan helpen met je vraag of probleem.
Hoewel veel mensen te spreken zijn over SHEIN, is de website niet echt betrouwbaar. Je weet vooraf niet of je je bestelling ontvangt, of hij compleet is en hoe de kwaliteit van de kledingstukken is. Ben je niet tevreden over een product en wil je het terugsturen? Dan is het nog maar de vraag of je je geld terugkrijgt.
De geschatte levertijd bedraagt maximaal 10 werkdagen na verzending, welke tot 7 werkdagen na de bestelling plaatsvindt.
De kwaliteit van SHEIN is hoog. Alles netjes ontvangen zoals besteld, toch zeker al 10 bestellingen. De maten kloppen perfect. De afwerking is beter dan sommige merkkledij.
Niemand thuis bij het bezorgen van je pakket? Dan geven we het af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen.
In Mijn PostNL kun je zelf een haalafspraak inplannen. Heel eenvoudig en handig. Of je vraagt de afspraak aan via onze klantenservice. We komen de post en pakketten dan op de eerstvolgende werkdag ophalen..
Wil je dat we je post, brievenbuspakjes en ook pakketten komen ophalen? Dat kan met onze haalservice. Je kunt een contract met vaste ophaaldagen afsluiten, maar ook een losse haalafspraak maken. Net wat het beste bij jou past.
Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug? Als de retourzending ontvangen is, wordt het geld binnen vijf werkdagen overgemaakt. Het geld kan zowel worden teruggestort op je betaalrekening als je Shein portefuille. Je kunt zelf je voorkeur aangeven.
Als de klant producten retourneert, moet hij zijn factuur pauzeren, zodat we weten dat de bestelling wordt geretourneerd. De klant kan de factuur pauzeren via de Klarna-app of door contact op te nemen met onze klantenservice.
Kies Later Betalen bij het afrekenen. Het is glad. U ontvangt een digitale factuur van KLARNA en heeft 14 dagen vanaf de factuurdatum om deze te betalen. Als je iets wilt retourneren, volg dan onze instructies: https://nl.shein.com/Return-Policy-a-281.html .
We raden je aan contact op te nemen met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop waar je het pakket hebt besteld, die kan zorgen dat je pakket opnieuw wordt verstuurd.
Ik heb al een verzendlabel voor retour
Heb je een retourlabel ontvangen of geprint? Of heb je een digitale code voor retour ontvangen? Stuur je pakket direct en gratis terug.
Soms kun je kosteloos retourneren via de webshop. In andere gevallen regel je het eenvoudig via DHL. Je betaalt dan de normale verzendkosten. Voer online de juiste adresgegevens in, print je retourlabel en geef je pakket af bij een DHL ServicePoint in de buurt.
Het antwoord luidt als volgt: “Je moet het uitspreken als SHE-in.” Shine is fout, shin is nog fouter en met shayn kom je al helemaal niet in de buurt. She-in is de enige juiste benaming. Voor veel mensen komt dat als een verrassing.
Ook word er op meerdere sites gesproken over 'het chineese merk SHEIN'. Nog mooier is dat SHEIN dus eigen producten verkoopt op AliExpress maar ook producten doorverkoopt die dus helemaal niet uit hun fabriek komen.
Shein, dat in 2008 in China werd opgericht, weet snel een toppositie te veroveren in de wereldwijde fast fashion industrie, door jonge, sociale media-bewuste consumenten laag geprijsde collecties aan te bieden die snel veranderen.