Je kunt alleen via een computer een pagina-eigenaar toewijzen. Als je voor een pagina Facebook-toegang met volledige controle hebt, kun je overschakelen naar je pagina en een pagina-eigenaar voor je pagina toewijzen of wijzigen.
Om je URL te weten surf je gewoon naar jouw bedrijfspagina en kopieer je de URL die in je browserbalk zichtbaar is. Opgelet! Houd er rekening mee dat als je nog geen 25 likes op je pagina hebt, er achteraan je URL nog een heleboel cijfers staan.
Hoe deel je een verhaal van iemand anders op Facebook?
Tik op Delen op Facebook en selecteer vervolgens Tijdlijn van een vriend om te delen op de tijdlijn van een vriend.Typ de naam van je vriend en tik op Plaatsen.
Je paginanaam is te algemeen. Je bent niet de geautoriseerde vertegenwoordiger van het onderwerp of de inhoud van de pagina. Je pagina is gerapporteerd en verwijderd omdat inbreuk is gemaakt op de intellectuele-eigendomsrechten van een rechthebbende. Iemand die je helpt de pagina te beheren, is gehackt.
Facebook geeft u de mogelijkheid om een bericht van iemand anders te kunnen delen. Wanneer u bijvoorbeeld het bericht van een vriend deelt, komt het ook op uw pagina te staan waardoor het zichtbaar wordt voor de contacten in uw lijst.
Het is in strijd met de richtlijnen van de Facebook-community om meer dan één persoonlijk account te hebben. Als je je bedrijf, organisatie, merk of product op Facebook wilt vertegenwoordigen, kun je je persoonlijke account gebruiken om een pagina te maken en beheren.
Soms kun je een story van een ander niet delen. Of ze kunnen jouw story niet delen. Dat ligt er dan vaak aan dat degene die de story heeft gepost, niet heeft ingesteld dat het gedeeld mag worden. Die instelling vind je in profiel.
Hoe deel je een story waar je niet in getagd bent?
Klik simpelweg op 'voeg bericht toe aan mijn verhaal' en je komt in het gedeelte van de app waar je normaal gesproken ook een verhaal maakt. Zo kun jij het opnieuw delen en eventueel wat opleuken met een eigen tag, tekst of achtergrond.
Dan kan je door op het vliegtuigje (naast het 'comment'-icoontje) te klikken de post in je story delen. Wanneer iemand dit doet en jou tagt krijg je daar een melding van. Maar wanneer iemand jouw post in zijn of haar story deelt en jouw daar niet in tagt, dan krijg je daar niet direct een melding van.
We brengen geen kosten in rekening voor het gebruik van Facebook. Adverteerders moeten echter betalen om advertenties te laten zien op producten van Meta-bedrijven. Op die manier kunnen we Facebook beschikbaar maken voor iedereen zonder toegangskosten in rekening te brengen.
Als iets openbaar is, is het zichtbaar voor iedereen. Dit omvat ook mensen die geen vrienden van je zijn, mensen buiten Facebook en mensen die andere media gebruiken, zoals gedrukte media, uitzendingen (zoals televisie) en andere online websites.