Wijzigingen in contacten ongedaan maken
Belangrijk: Contacten die definitief uit de prullenbak zijn verwijderd, kunnen niet worden hersteld. Open de app Contacten op je Android-telefoon of -tablet. Instellingen voor de Contacten-app. Tik onder Contacten beheren op Wijzigingen ongedaan maken.
Log in bij iCloud.com. Scrol omlaag naar de onderkant van het venster en selecteer 'Gegevensherstel'. Selecteer 'Herstel agenda's', 'Herstel bladwijzers' of 'Herstel contacten'. Selecteer 'Herstel' naast de datum waarop u de gegevens hebt teruggezet.
iOS-softwareprobleem: dit is de meest voorkomende reden waarom iPhone-contacten zijn verwijderd. iOS-update: Tijdens de iOS-update zijn de iPhone-contacten waarschijnlijk niet gesynchroniseerd met iCloud. iPhone Jailbreak: als je je iPhone hebt gejailbreakt, kun je je iPhone-gegevens, inclusief contacten, kwijtraken.
Ga naar 'Instellingen' > 'Contacten' > 'Accounts'. Tik op de account met de contacten die u wilt toevoegen of verwijderen. Als u contacten wilt toevoegen, schakelt u 'Contacten' in. Als u contacten wilt verwijderen, schakelt u 'Contacten' uit en tikt u vervolgens op 'Verwijder van iPhone'.
Een contact bekijken
Selecteer in Contacten op iCloud.com een contact. Als je je contacten wilt filteren op een specifieke lijst, selecteer je de lijst in de navigatiekolom aan de linkerkant. Om uit al je contacten te selecteren, moet je ervoor zorgen dat de lijst 'Alle contacten' is geselecteerd.
Staan je contacten niet in iCloud, dan kan het zijn dat de contacten bijvoorbeeld onder je email account zijn opgeslagen. (Je kunt dit nagaan door te kijken in Instellingen).
De contacten die WhatsApp gebruiken worden automatisch in je Favorieten/Contact kiezen lijst geplaatst. Wanneer je de verloren contactgegevens wilt herstellen is dat alleen mogelijk wanneer je zelf een kopie ervan hebt gemaakt via de de functionaliteit van de telefoon.
De app-instellingen controleren
Ga naar Instellingen > Accounts > tik op Exchange > tik op uw e-mailadres dat niet wordt gesynchroniseerd. Opmerking: Andere Android-apparaten kunnen er anders uitzien dan deze schermafbeeldingen. Gebruik deze stappen als richtlijn. Controleer of Agenda synchroniseren is ingeschakeld.
Als je geen iCloud-opslagruimte meer hebt, wordt er geen reservekopie van je apparaat gemaakt in iCloud, worden er geen nieuwe foto's en video's geüpload naar iCloud Foto's en blijven iCloud Drive en andere iCloud-apps niet up-to-date op je apparaten.
macOS 13 of nieuwer: kies het Apple-menu > 'Systeeminstellingen', klik bovenaan de navigatiekolom op '[je naam]' en klik op 'iCloud'. Als je jouw naam niet ziet: klik op 'Log in met je Apple ID', voer je Apple ID (of een ander geregistreerd e-mailadres of telefoonnummer) en wachtwoord in en klik op 'iCloud'.
Voer een zoekopdracht uit om te controleren of je bent verbonden met internet. Als je geen verbinding hebt, controleer je of de data- of wifi-verbinding is ingeschakeld en of de vliegtuigmodus niet is ingeschakeld. Controleer vervolgens in de app-store voor je apparaat of de Google Agenda-app up-to-date is.
Ga hiervoor naar Instellingen >> Accounts en back-up >> Samsung Cloud >> Gesynchroniseerde apps.Zet het schakelaartje bij Agenda aan. 2. Als ze nog niet tevoorschijn komen, synchroniseer handmatig in de agenda zoals hierboven.
Ga naar Instellingen op je Android-telefoon > scrol omlaag en tik op Gebruiker en accounts > tik op WhatsApp. Tik in het volgende scherm op Accountsynchronisatie > Zorg ervoor dat Contacten is ingeschakeld om groen weer te geven.
Ga naar de Instellingen-app op je iPhone. Kies de optie Contacten. Onderaan vind je de optie Importeer simcontacten. Tik erop en de simcontacten worden geïmporteerd en opgeslagen in je adresboek.
Apple heeft het aantal contacten dat je kunt synchroniseren verhoogd van 25.000 naar 50.000.
Apparaatopslag is de beschikbare opslagruimte op je iPhone, iPad, Mac of ander Apple apparaat. iCloud-opslag houdt je foto's, bestanden, notities en meer up-to-date en beschikbaar op al je apparaten.
iCloud-reservekopieën bevatten alle informatie en instellingen die op je apparaat zijn opgeslagen en die nog niet met iCloud zijn gesynchroniseerd. De volgende gegevens worden niet opgenomen in een iCloud-reservekopie: Gegevens die je al opslaat en synchroniseert in iCloud, zoals Contacten, Agenda's en Notities.