Waarom werkt mijn mail niet meer?

Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.one.com

Hoe krijg ik mijn mails weer binnen?

De e-mails zijn mogelijk uit je oude account verwijderd voordat je de import hebt gestart.
...
  1. Open Gmail op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Instellingen. Alle instellingen bekijken.
  3. Open het tabblad 'Accounts en import'.
  4. Controleer in het gedeelte 'E-mailberichten en contacten importeren' of je import wordt weergegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom kan ik geen mails meer ontvangen?

Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op edpnet.be

Hoe kan ik mijn email herstellen?

E-mail terugzetten die uit de map Verwijderde items is verwijderd
  1. Selecteer in het linkerdeelvenster de map Verwijderde items.
  2. Bovenaan de berichtenlijst, selecteert u Items die uit deze map zijn verwijderd herstellen.
  3. Selecteer de items die u wilt terugzetten en kies Herstellen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waarom synchroniseert mijn mail niet meer?

Controleer de instellingen van je telefoon of tablet

op je apparaat. Tik op Gebruikers en accounts. Schakel Gegevens automatisch synchroniseren in.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Emails worden niet ontvangen met een Gmail account

15 gerelateerde vragen gevonden

Kan geen mail meer ontvangen via Outlook?

Controleren of een account is geblokkeerd

Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe zet ik synchronisatie aan?

Je hebt een Google-account nodig om synchronisatie aan te zetten.
  1. Open de Chrome-app. op je Android-telefoon of -tablet. ...
  2. Tik rechts van de adresbalk op Meer Instellingen. Synchronisatie aanzetten.
  3. Kies het account dat je wilt gebruiken.
  4. Als je synchronisatie wilt aanzetten, tik je op Ja, is goed.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe krijg ik mijn postvak IN weer terug?

Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tabletguide.nl

Waar vind ik mijn account in de mail?

Je kunt als volgt zoeken naar berichten in Spam en Prullenbak:
  1. Open Gmail op je computer.
  2. Klik in het zoekvak bovenaan het scherm op de pijl-omlaag. .
  3. Selecteer Mail & Spam & Prullenbak in het dropdownmenu onder Zoeken.
  4. Geef je zoekgegevens op.
  5. Klik onderaan op Zoeken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe verander je je herstel email?

Een herstelmailadres wijzigen
  1. Ga naar je Google-account.
  2. Klik in het navigatievenster links op Persoonlijke informatie.
  3. Klik onder Contactgegevens op E-mail. Herstelmailadres. Je moet misschien inloggen.
  4. Klik op je herstelmailadres om het te bewerken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan geen mail meer ontvangen via Hotmail?

Meld je aan bij Outlook.com, Klik op Ongewenst in het linker kader, Controleer of de ontbrekende mail al in deze map staat, Als je hier berichten ziet die bezorgd hadden moeten worden in je Postvak IN, vink je de betreffende berichten aan, en klik op de knop Niet ongewenst.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op answers.microsoft.com

Hoe krijg ik mijn email op mijn mobiele telefoon?

Android 7
  1. Veeg van onder naar boven over het scherm en tik op 'Instellingen'.
  2. Scroll naar beneden en tik op 'Accounts'.
  3. Tik 'Account toevoegen'.
  4. Tik op het type account dat je wilt toevoegen.
  5. Typ je e-mailadres in en tik op 'Volgende'.
  6. Typ je wachtwoord in en tik op 'Volgende'.
  7. Tik op 'Ik ga akkoord' en daarna op 'OK'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op belsimpel.nl

Wat is synchroniseren van e-mail?

Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe kan ik zien of mijn mailbox vol zit?

Als je inlogt in de webmail van jouw mailaccount kan je links onderaan het scherm zien hoeveel ruimte je verbruikt hebt. Je kunt dan controleren of je Prullenbak geleegd moet worden waardoor jouw mailbox weer ruimte krijgt om mails te ontvangen. De button Verwijderen in de webmail werkt niet als de mailbox vol zit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op domein-registreren.nl

Waar zijn mijn mails gebleven Gmail?

Volg deze stappen om in al je e-mails te zoeken, waaronder de e-mails die niet in je inbox staan:
  1. Open Gmail op je computer.
  2. Klik in het zoekvak op de pijl-omlaag. ...
  3. Klik op het dropdownmenu Alle berichten, selecteer Mail & Spam & Prullenbak.
  4. Geef wat informatie op die in de ontbrekende e-mails moet staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom kan ik geen mail ontvangen op mijn iphone?

Vraag uw e-mailaanbieder of systeembeheerder of er voor uw e-mailaccount beveiligingsmaatregelen of beperkingen van kracht zijn, zoals twee-staps-verificatie. Misschien is er een speciaal wachtwoord nodig of moet u autorisatie aanvragen bij uw e-mailaanbieder voordat u e-mail kunt versturen en ontvangen op uw apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.apple.com

Kan een mail verdwijnen?

Zonder het te beseffen, kan het gebeuren dat je een e-mail van je computer verwijdert. Logischerwijs, verdwijnt die dan ook op je smartphone. Maar dat is natuurlijk een menselijke fout. Nee, meestal ligt het probleem in de instellingen van je e-maildienst.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op proximus.be

Waar zijn mijn mails van Hotmail?

Je kan je persoonlijke bericht terugvinden door jezelf aan te melden op deze pagina, door in de rechterbovenhoek op Aanmelden te klikken. Het persoonlijke bericht zelf, kan je herkennen aan de rode tekst: "Er is een persoonlijk bericht voor dit bericht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op answers.microsoft.com

Wat is het wachtwoord van mijn Google-account?

Met een wachtwoordzin kun je de Google-cloud gebruiken om je gegevens op te slaan en te synchroniseren zonder dat je deze door Google laat lezen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat is account synchroniseren?

Wat synchronisatie doet

Als uw telefoon synchroniseert, worden de gegevens van uw Google-apps vernieuwd en ontvangt u meldingen over updates.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waar vind ik de instellingen?

Via 'Snelle instellingen' kun je de instellingen bekijken en wijzigen vanaf elk scherm op je telefoon. Je kunt de instellingen die je vaak wijzigt, toevoegen aan of verplaatsen naar 'Snelle instellingen'. Voor sommige van deze stappen moet je het scherm aanraken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom Outlook geblokkeerd?

Uw Outlook.com-account is mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit is gedetecteerd. Een geblokkeerd account is natuurlijk vervelend, maar het is belangrijk dat u wordt beschermd tegen fraude of misbruik. U kunt de blokkering van uw account als volgt opheffen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik Outlook opnieuw installeren?

Tips over hoe om opnieuw installeren van Microsoft Outlook voor een gewone gebruiker
  1. Klik op Start > Control panel;
  2. Klik Programs and Features;
  3. Scroll naar beneden totdat je Microsoft Office 2007 item, klik met de rechtermuisknop aan en kies Change;
  4. Klik Continue > Outlook > zoek de optie Not Available.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op outlooktransfer.com

Wat is het verschil tussen Outlook en mail?

Webmail werkt op mailserver, de e-mail die u ziet in de webmail staan dus op de mailserver. Outlook en andere e-mail programma's staan op uw computer. Een e-mail programma wordt ingesteld om de e-mail van de mailserver op te halen. Standaard wordt de e-mail dan ook van de mailserver verwijderd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op interwijs.nl

Waarom is mijn e mailadres ongeldig?

Deze foutmelding klinkt als een van de instellingen in je E-mail programma die niet goed staat. Specifiek bij de instellingen van de uitgaande mailserver.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Populaire vragen