Het opvragen van je pincode duurt 3 werkdagen. Kies daarom tot die tijd voor een andere betaalmethode, bijvoorbeeld je
Pincode opvragen
Onderteken de aanvraag met je toegangscode of Rabo Scanner, je ontvangt je code binnen 3 werkdagen per post. Je ontvangt een bevestiging op het e-mailadres dat bij ons bekend is.
Pincode opnieuw opvragen
Je kunt je huidige pincode snel en makkelijk aanvragen via de Mobiel Bankieren App of Mijn ING. Je ontvangt hem dan binnen 3 werkdagen na aanvraag op je correspondentie adres.
De provider bepaalt de pincode of puk code. Ben je de code vergeten, dan is het verstandig te controleren of je de begeleidende brief van de provider nog hebt. Daarin staat vaak de pin- of puk code vermeld. Vaak biedt de brief de oplossing voor een vergeten pincode.
Je ontvangt de vervangende pas binnen 3 werkdagen na je aanvraag per post op je correspondentie adres. Wil je een nieuwe pincode? Dan ontvang je deze ook binnen 3 werkdagen na je aanvraag op je correspondentie adres. Alleen in dit geval moet je de nieuwe Betaalpas eerst activeren voordat je deze kunt gebruiken.
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u binnen vijf werkdagen een nieuwe kaart.
Onlangs heb je van ons een nieuwe Betaalpas met een nieuwe pincode ontvangen. Om deze te kunnen gebruiken, moet je de pas eerst activeren. Heb je een vervangende Betaalpas met dezelfde pincode ontvangen?Dan kun je jouw pas direct gebruiken.
Je kunt je pincode opvragen bij de klantenservice op 030 - 633 30 02 of in een SNS Winkel. Je krijgt de pincode binnen 3 werkdagen thuisgestuurd.
Let op! Gebruik de pas 24 uur na de blokkade, anders gaat de periode van 24 uur blokkade opnieuw in.
Heb je 3 keer een verkeerde pincode ingetoetst en is je betaalpas nu geblokkeerd? Je kunt je betaalpas zelf weer deblokkeren en een nieuwe pincode aanvragen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Kun je niet meer inloggen? Neem dan contact met ons op.
Mobiele pincode vergeten? Weet je de pincode voor toegang tot de app niet meer? Toets dan 3 keer een foute pincode in; zo wordt de app automatisch geblokkeerd. Daarna kun je je app direct weer activeren.
Als je een nieuwe betaalpas hebt met dezelfde pincode. Bij een eerste geldopname of betaling is je pas geactiveerd. Als je bij PostNL hebt getekend voor ontvangst van een geactiveerde betaalpas.
Ga naar een Geldmaat.Voer je huidige pincode in.Kies 'Pincode wijzigen'.Toets je nieuwe 4-cijferige pincode in en druk op 'Goed'.
Na drie opeenvolgende fouten wordt uw kaart geblokkeerd.Als u uw code nog kent, kan u onmiddellijk uw code deblokkeren. Opgelet, enkel de kaarthouder kan dit doen en deze procedure is niet mogelijk voor een tijdelijk geblokkeerde kaart.
Als u uw kaart blokkeert , kunnen er geen nieuwe aankopen, voorschotten of opnames worden gedaan totdat u de kaart ontgrendelt . U moet uw accountactiviteit blijven controleren op ongeautoriseerde transacties of fouten terwijl de kaart is geblokkeerd.
Het opvragen van je pincode duurt 3 werkdagen.
Als u uw pincode van uw debitcard bent vergeten, bieden sommige banken een manier om deze op te halen via hun website of app . U kunt ook een klantenservicemedewerker bellen of een lokaal filiaal zoeken voor hulp. U moet waarschijnlijk nog steeds uw accounteigenaarschap verifiëren en wordt mogelijk om veiligheidsredenen gevraagd om de pincode opnieuw in te stellen.
Als je de pincode van je simkaart kwijt bent, kun je de pincode verkeerd invullen totdat je mobiele telefoon om een pukcode vraagt. Met de pukcode kun je vervolgens een nieuwe pincode aanmaken.
Waarom kan ik niet betalen met mijn nieuwe betaalpas? Je hebt contactloos betalen nog niet geactiveerd met je pincode. Gebruik je de betaalpas voor de eerste keer? Steek hem dan in de betaal- of geldautomaat en toets je pincode in.