Geef het e-mailadres van je Google-account of je telefoonnummer en je wachtwoord op. Klik op Een ander account gebruiken als er al gegevens zijn ingevuld en je moet inloggen op een ander account. Klik rechtsboven op de pagina op Inloggen als je in plaats van de inlogpagina een pagina ziet waarop Gmail wordt beschreven.
Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.
Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
Om toegang te krijgen tot de app, open je het apps-paneel en tik je op het pictogram E-mail. Let op: Als de Samsung Email-app niet op je apparaat is geïnstalleerd, kun je deze downloaden van de Galaxy Store of Play Store.
E-mail Archiving
Voor e-mails (zowel interne als externe) die betrekking hebben op de bedrijfsvoering geldt dezelfde wettelijke vereisten als voor administratieve gegevens: een bewaartermijn van zeven jaar.
Gmail heeft een bewaarbeleid waarmee berichten minimaal 30 dagen worden bewaard nadat het label ^deleted is toegepast. Dit beleid vervangt alle Vault-bewaarregels die gedurende die 30 dagen verlopen.
Controleer of uw instellingen voor meldingen correct zijn voor de Mail-app: Ga naar 'Instellingen' en tik op 'Berichtgeving'. Tik op 'Mail' en tik vervolgens op een e-mailaccount. Pas uw meldingen, geluiden en badges aan.
Open bijvoorbeeld Instellingen ▸ Agenda om 'Accounts' te openen. Ook via Contacten en Notities is het mogelijk om de gegevens voor je accounts te raadplegen. Het maakt niet uit via welke app-instellingen je de optie raadpleegt, deze zal altijd het overzicht van alle accounts raadplegen.
De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP is niet ingeschakeld voor dit account. Controleer uw accountinstellingen of neem contact op met uw serviceprovider.
Ga naar de pagina Aanmelden bij Outlook.com en selecteer Aanmelden. Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en selecteer Volgende. Schakel op de pagina Wachtwoord invoeren het selectievakje Aangemeld blijven uit. Voer uw wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
Controleren of een account is geblokkeerd
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.
Stel uw account handmatig in als een IMAP- of POP-account in Outlook. Kies Geavanceerde opties > ik wil mijn account handmatig instellen. Voer uw wachtwoord in en kies vervolgens Verbinding maken. Als de installatie mislukt, kiest u Accountinstellingen wijzigen.
Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.
'Snelle instellingen' openen
Als je de eerste paar instellingen wilt bekijken, swipe je omlaag vanaf de bovenkant van het scherm. Als je alle snelle instellingen wilt zien, swipe je nogmaals omlaag.