Heb ik nog garantie MediaMarkt?

Je kunt op je aankoopbon of garantiebewijs zien of je nog garantie hebt op een product en eventueel je garantie claimen. Ben je je aankoopbon of garantiebewijs kwijtgeraakt? Dan kun je deze eenvoudig opvragen via onze website. Wanneer wij je aankoopbon hebben getraceerd, zullen wij deze per e-mail naar je versturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Hoe weet ik of ik nog garantie heb MediaMarkt?

Op de productpagina en aankoopbon vind je de garantieduur van jouw product.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.mediamarkt.nl

Hoe lang heb ik garantie bij MediaMarkt?

Na de wettelijke garantie van 2 jaar, biedt MediaMarkt 3 jaar verlengde garantie. Zo kan je uiteindelijk 5 jaar zorgeloos van je aankoop genieten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.be

Hoe werkt garantie bij MediaMarkt?

Heb ik garantie op mijn product? Zolang als je garantie hebt op een product, garandeert de fabrikant of importeur dat het product bij normaal gebruik goed blijft werken. Als een product kapot gaat terwijl je er nog garantie op hebt, zullen wij eerst proberen het kosteloos te repareren of vervangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Wat heb ik gekocht bij MediaMarkt?

Je hebt altijd het recht om je eigen gegevens in te zien. Deze kun je vinden in je persoonlijke online account, via de app of op de website.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.mediamarkt.nl

Wanneer heb je recht op garantie? - KoopKracht (Consumentenbond)

24 gerelateerde vragen gevonden

Hoe lang mag je ruilen bij MediaMarkt?

Wat zijn de retourvoorwaarden? Een product retourneer je binnen 30 dagen na ontvangst, compleet, in nieuwstaat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Je mag het product gerust bekijken en proberen zoals je dat ook in onze winkel kunt doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Doet MediaMarkt telefoon reparatie?

Dat kan!Kom langs in een van onze winkels en laat je smartphone- of tabletscherm repareren door een van onze experts. Wist je dat het repararen van je smartphone- of tabletscherm ervoor zorgt dat je product veel langer mee gaat?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Hoe lang heb ik garantie op een product?

Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere. Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Heeft MediaMarkt de laagste prijs garantie?

Wanneer je hetzelfde toestel goedkoper vindt bij één van onze concurrenten, passen wij onze prijzen aan én betalen we je het verschil terug. Om van onze laagste prijsgarantie te kunnen profiteren, dien je te voldoen aan volgende voorwaarden: Meld de laagste prijs van de concurrent binnen de 14 dagen na je aankoop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.be

Doet MediaMarkt aan inruilen?

Inruilen in de winkel

Ga naar de Smartbar in onze winkel en lever jouw oude apparaat in. De waarde van jouw oude apparaat wordt bepaald door een van onze Smartbar-medewerkers. Wanneer je akkoord gaat met het inruilbedrag, ontvang je een MediaMarkt-cadeaukaart met de waarde van jouw ingeruilde apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Hoe lang minimaal garantie?

Zolang u mag verwachten. De 'wettelijke garantie' heeft geen vaste termijn. Ook staat er niet in de wet per product hoe lang het mee moet gaan. De wet zegt alleen dat een product zo lang mee moet gaan als u ervan mag verwachten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Waar vind ik mijn factuur MediaMarkt?

Wanneer je een online bestelling plaatst via onze webshop, krijg je na het afronden van je bestelling je factuur automatisch in je mailbox toegestuurd. Heb je je factuur niet ontvangen na het afronden van je bestelling? Neem dan contact op met onze Customer Care Service.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.be

Hoe lang heb je garantie op PS5?

Als je in de EU rechtstreeks bij Sony een PS5 koopt zijn zij wettelijk verplicht om 2 jaar garantie te geven als verkoper. Als je de PS5 niet bij Sony koopt, dan is alle garantie die Sony geeft extra.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gathering.tweakers.net

Hoe kom ik in contact met MediaMarkt?

Neem vandaag nog contact met ons op. Dit kan telefonisch via 088 - 46 40 410 (alleen voor zakelijke klanten) of per e-mail ([email protected]). Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 17.30 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Hoe lang heb je garantie op een TV?

Heb ik nog garantie? Veel tv-fabrikanten geven standaard 2 jaar fabrieksgarantie op hun tv's. Maar ook na 2 jaar heb je bij een spontaan defect misschien recht op gratis reparatie of vervanging van je tv. Zoek hiervoor altijd contact met de verkoper, want daar heb je een koopovereenkomst mee.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Hoe kan ik MediaMarkt bereiken?

Je kan ons bereiken op 088 - 4640464. Stuur je liever een bericht via Facebook/Twitter? Dan staan wij ook hier voor je klaar!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.mediamarkt.nl

Wie is de baas van de MediaMarkt?

Remko Rijnders (1978) heeft zijn carrière 'nooit in detail gepland'. Ook jobhoppen is niet aan hem besteed. Hij werkt al sinds 2008 voor MediaMarkt, waar hij vandaag general managing director voor de Benelux is. Zijn eerste jaren zijn misschien nog wat onrustig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mtsprout.nl

Is MediaMarkt een franchise?

Per land bestaat een MediaMarkt-holding en iedere vestiging is een zelfstandig opererende onderneming met een eigen rechtspersoon. Al de vestigingen hebben wel dezelfde aanbiedingen, die eveneens op de MediaMarkt-website geldig zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.wikipedia.org

Is MediaMarkt aangesloten bij Geschillencommissie?

Als een ingebreke- of klachtenbrief geen resultaat heeft dan kunt u nog een klacht indienen bij de geschillencommissie waar de mediamarkt bij is aangesloten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rechtswinkel.nl

Heb je altijd 2 jaar garantie?

Op grond van de EU-wetgeving moet u de consument minstens 2 jaar garantie bieden. Dit is de wettelijke garantie die de consument kan inroepen als producten niet goed werken of niet overeenkomen met de beschrijving. Maar in sommige landen geldt een langere garantieperiode vanwege nationale wetgeving.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op europa.eu

Heb ik garantie?

U hebt wettelijke garantie zolang u mag verwachten dat uw product meegaat. Gaat het sneller kapot? Dan moet de verkoper uw product maken of vervangen. Daar hebt u wettelijk recht op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Heb je altijd garantie?

De wettelijke garantie is, zoals de term eigenlijk al verraadt, geregeld volgens de wet. Dit betekent dat je als consument altijd rechten hebt op het moment dat je aanschaf eerder kapotgaat dan je verwacht, ook als er door de verkoper of fabrikant niets over garantie op je aankoopbewijs vermeld staat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Heb je garantie als je je telefoon laat vallen?

Alles wat het gevolg is van een ongelukje met je telefoon, zoals valschade of waterschade, valt niet onder de garantie. Dit is je eigen verantwoording. Gaat je scherm bijvoorbeeld kapot omdat je de telefoon hebt laten vallen? Dan valt dit niet onder garantie en moet je de reparatiekosten zelf betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op l-mobimobile.nl

Hoe lang duurt telefoon reparatie Mediamarkt?

Reparatiestatus bekijken

Gemiddeld kunnen wij een product binnen 3 weken repareren. Deze gemiddelde reparatietijd kan per technische dienst / merk verschillen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Wat te doen bij kapotte telefoon?

Vraag ernaar bij jouw provider. Een kapot toestel dat niet meer gerepareerd kan worden, kun je verkopen (bijvoorbeeld via internet). Je kunt ze ook kwijt in de inleverbakken voor kleine elektrische apparaten die bij veel winkels en supermarkten staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op afvalscheidingswijzer.nl

Populaire vragen