Voor J. Style is iedereen uniek. Het merk heeft zich ontwikkeld tot de exclusiviteit van de herenmode. Bij J Style wordt veel aandacht gegeven aan het stylen van de kleding.
Stone Island logo
Het logo is opvallend en wordt door iedereen die het ziet als statussymbool gezien. De gedachte achter the patch is dat militairen een soortgelijke patch op een uniform dragen. Patches laten in het leger zien bij welke divisie een soldaat hoort, wat zijn naam is of welke specialiteit hij heeft.
T-shirt met print.
Daily Paper, het geliefde Nederlandse streetwear label dat in onze prachtige hoofdstad Amsterdam gevestigd is, werd in 2012 opgericht door jeugdvrienden Hussein Suleiman, Jefferson Osei en Abderrahmane Trabsini. Ze komen alle drie van Afrikaanse achtergrond, maar groeide op in Amsterdam.
Niet zomaar een kledingmerk
Toch groeit Daily Paper tegen de stroom in. Peter Leferink van het Amsterdam Fashion Institute vertelde vorig jaar aan de NOS dat Nederlandse streetwearlabels als Daily Paper zo populair zijn, omdat ze erin slagen jongeren aan te spreken die zich niet begrepen of gehoord voelen.
Daily Paper boekt €2,6 miljoen winst
Laatst bekend, over 2020, een ruime €2,6 miljoen.
De mooiste fashion trends van 2022
Namen als Proenza Schouler, Altuzarra en Rodarte zijn allemaal al verknocht aan de trend, hoewel ze 'm compleet anders interpreteerden. De een combineerde een broek met een zwierige, bohemian tuniek, terwijl de ander juist voor een strakke bodycon dress als bovenstuk ging.
De meest gewilde Nederlandse merkkleding onder jongeren zijn Airforce, Reinders, Black Bananas, Purewhite en Clan de Banlieue. Van de internationale namen zijn verder Balenciaga. Versace, Kenzo, Valentino en Alexander McQueen nog steeds erg geliefd bij jongeren.
De onbetwiste nummer 1 is Louis Vuitton. Dit merk staat al een aantal jaar op de hoogste positie van de duurste kledingmerken ter wereld. Vele bekende sterren hebben Louis Vuitton als favoriet kledingmerk.
Hussein Suleiman (Daily Paper): 'Sommigen vinden onze mode niet Afrikaans genoeg' Wat begon als een blog over streetwear, is nu een van de hipste merken in de winkel. Maar mede-oprichter Hussein Suleiman wil met Daily Paper meer bereiken: 'We inspireren mensen om iets terug te geven aan het land waar hun roots liggen.
Daily Paper is een merk wat echt bekend is onder de jongeren. Van oorsprong is het een merk wat vaak wordt gedragen in de skate wereld en in de streetstyle. Je kunt het merk dan ook wel in het lijstje plaatsen tussen bijvoorbeeld Bape of Supreme.
Wij doen er alles aan om te zorgen dat jouw Daily Paper bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis geleverd wordt. We kunnen zelfs dezelfde avond leveren, wanneer jij jouw bestelling op werkdagen vóór 13.00u plaatst. Het is erg belangrijk dat jij je bestelling op een veilige manier kunt betalen.
Zorg ervoor dat je een maat kleiner neemt dan je normaal draagt van truien, dit model valt groot. De prijs van de Daily Paper Captain Hoody is €89,95 en is online te bestellen en bij diverse verkooppunten.
Daily Paper is een echt streetwear label. Dit is goed te zien aan de designs en de pasvormen. De pasvorm is over het algemeen een oversized fit en valt dus losser om het lichaam. Een aantal shirts hebben een regular fit.
Sinds kort werkt Daily Paper met een return form. Als je daar je retour in aanmeld kan je de barcode scannen bij PostNL en is het gewoon gratis, en zien ze je pakketje tegemoet.
Scotch & soda kleding is te herkennen aan de drie kruizen die zij op de kleding laten bedrukken. De drie kruizen staan voor Amsterdam, daar worden hun collecties ontworpen.
Reacties. Het (originele) t-shirt is van Commes des Garcons , het ontwerp heet Play Heart . Het is onder andere online te koop.