Wij berekenen een afkoopsom voor je en deze vind je op jouw eindafrekening. Als je het abonnement wil beëindigen in de minimum-abonnementsduur, dan betaal je in een keer 50% van het resterende bedrag tot aan het einde van de minimum-abonnementsduur. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice.
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting. Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.
Dat kan natuurlijk, gewoon kosteloos. Je hebt hiervoor 14 dagen bedenktijd.
Wat is mijn opzegtermijn? Meestal is dit 1 maand, dat ligt aan je abonnement. Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract.
Alle providers zijn sinds eind januari verplicht een vrije modemkeuze te bieden. De ACM constateerde onlangs dat sommige Ziggo-klanten dat nog altijd niet konden en dreigde met een boete van 12.500 euro per dag als de provider dit niet voor 1 juli zou hebben geregeld.
Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo. Je kunt ook online opzeggen. De verwerking duurt maximaal 4 weken. We bellen vaak nog om je opzegging te bevestigen.
Bel om je opzegging door te geven. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 voor onze Klantenservice. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken.
Waarom wijzigen de prijzen? Als de prijzen in Nederland stijgen, dan stijgen ook onze kosten. Om te zorgen dat je iedere dag een stabiele verbinding hebt, gebruiken we veel energie voor het netwerk en de datacenters. Ook de kosten van materiaal voor het leveren van diensten en onderhoud zijn sinds vorig jaar gestegen.
Heb je een abonnement voor een vaste periode, bijvoorbeeld een jaar, dan zit je daaraan vast. Je kunt vragen aan het bedrijf of je eerder mag stoppen.Maar daar heb je geen recht op. Staat het bedrijf eerdere opzegging toe, dan kan het een opzegvergoeding vragen.
Het aantal klanten van VodafoneZiggo daalde met zo'n 100.000. Daarvan zijn er 23.000 Ziggo-abonnees die hebben opgezegd. De reden is met een aan zekerheid grenzende vorm van waarschijnlijkheid het verlies van de Formule 1-programma's. Omdat Ziggo geen Formule 1 meer uitzendt, zijn er 23.000 Nederlanders overgestapt.
Als u een abonnement heeft zonder einddatum, kunt u altijd opzeggen. Er geldt wel een opzegtermijn. Krijgt u uw tijdschrift of krant minstens 1 keer per maand? Dan is de opzegtermijn maximaal 1 maand.
Vanwege de aangekondigde prijsverhogingen wordt Ziggo een van de duurste aanbieders van internet, tv en telefonie.
Het e-mailadres en alle mails in het postvak zijn nu verwijderd.Het hoofd-e-mailadres vervalt alleen als je je internetabonnement opzegt. Vanaf het einde van je abonnement zijn je gegevens dan niet meer beschikbaar.
VodafoneZiggo verliest weer meer dan 30.000 klanten met abo voor vast internet. VodafoneZiggo verloor in het afgelopen kwartaal bijna 34.000 klanten met een abonnement voor vast internet. De provider draaide een verlies van ruim 58 miljoen euro.
Volgens de wet moet u kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement afsloot. Sloot u het abonnement online af? Dan moet u ook online kunnen opzeggen, bijvoorbeeld via de website of door het sturen van een e-mail. Tip!
Je kunt overstappen naar een andere provider kun je tegenwoordig al twee maanden tot vier maanden (60 / 120 dagen) voor het einde van het huidige contract aanvragen. Dat is wel zo fijn, want dan vergeet je het niet. Het nieuwe abonnement met nummerbehoud kan pas ingaan na de einddatum van je huidige contract.
Gegevens worden soms niet goed aangeleverd, en incomplete opzeggingen kunnen worden verwerkt. Daarom heeft telefonisch opzeggen de voorkeur van de meeste bedrijven. Toch is schriftelijk opzeggen het veiligst, en bovendien vaak gemakkelijkst. Je krijgt hierbij namelijk een schriftelijke bevestiging van opzegging.
In de beoordeling van de klantenservice zit geen verschil: een 7,2 voor KPN en Ziggo. De algemene providerwaardering is bij KPN flink hoger dan bij Ziggo. Klanten van KPN DSL geven een 7,8 en KPN Glasvezel krijgt een 8,4. Ziggo krijgt een 7,3 van zijn klanten.
Qua prijs is KPN ongeveer even duur als Ziggo, het verschilt wel welk abonnement. KPN met sommige snelheden iets goedkoper dan Ziggo, met name met de hoogste snelheid.
Wat kost alleen internet bij Ziggo? Het goedkoopste alleen internet bij Ziggo kost €44,- per maand. Daarvoor krijg je 50 Mbit glasvezel-kabel internet met een upload snelheid van 25 Mbit.
Je hoeft alleen de apparaten met eventueel de voeding retour te sturen, alle coax kabels en netwerkkabels mag je houden. Kun je er niets mee, dan kun je die ook in de doos doen, maar het hoeft niet, bij Ziggo gaan ze naar de recycling.
In Mijn Ziggo onder je producten kun je dit vinden. Als je laatste wijziging aan het abonnement meer dan een jaar geleden was kun je op elk moment opzeggen met een maand opzegtermijn.
Ziggo: Bestaande klanten kunnen contact opnemen voor een nieuw aanbod. Bij Ziggo kunnen bestaande klanten geen gebruik maken van aanbiedingen voor nieuwe klanten, laat een woordvoerder weten. “Alle klanten krijgen bij de start een introductieaanbieding, huidige klanten hebben die ook gekregen.”