Wat is het grote geheim in de silo?

Het grote geheim in Silo (zowel de boekenreeks van Hugh Howey als de Apple TV+ serie) is dat de buitenwereld niet echt giftig is, maar dat de bewoners met een leugen in stand worden gehouden. ELLE +1

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is het geheim van de Silo-serie?

Het blijkt dat de silo's omhuld zijn door een kunstmatige sluier van giftig stof, waarschijnlijk gevormd door nanobots , maar daarbuiten is er adembare lucht, schoon water en een bloeiend ecosysteem.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat zit er achter de deur in Silo?

De precieze aard van de deur is vooralsnog onbekend. We weten wel dat de stem achter de deur alles afluistert en in de gaten houdt. Als Lukas dit geheim aan iemand vertelt, zal het gif dat de deur beheerst vrijkomen en zullen alle mensen in zijn silo sterven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat was de leugen in Silo?

Seizoen 1 eindigde met Juliette Nichols' (Rebecca Ferguson) verrassende avontuur in de Buitenwereld, waar ze ontdekt dat a) het weelderige paradijs dat op het scherm van haar helm wordt weergegeven een leugen is, en b) dat haar Silo 18 omringd wordt door tientallen andere ondergrondse schuilplaatsen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is de beveiliging in de silo?

De term 'Safeguard' verwijst waarschijnlijk naar een protocol dat het algoritme kan activeren om alle bewoners van de silo te neutraliseren in geval van extreme omstandigheden . In de originele werken van Hugh Howey (spoilers volgen) beschikt elke silo in die fictieve wereld over protocollen voor zelfvernietiging, en 'Safeguard' zou daar een verwijzing naar kunnen zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Het einde van seizoen 2 van SILO uitgelegd! Theorieën, mysteries en meer over seizoen 3!

16 gerelateerde vragen gevonden

Hoe weet Lukas Kyle wat de beveiliging inhoudt?

Dit artikel bevat spoilers voor aflevering 9 van seizoen 2 van Silo. Lukas Kyle komt meer te weten over "de beveiliging" nadat hij het algoritme tegenkomt in aflevering 9 van seizoen 2 van Silo , wat veel vragen oproept over de betekenis en toekomstige implicaties van deze mysterieuze term.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom is het vizier in de silo nep?

Zoals eerder vermeld, komt Juliette erachter dat het vizierdisplay in de helmen van mensen die de silo verlaten een nepafbeelding van een groene wereld toont, vermoedelijk om hen ertoe te verleiden het display schoon te maken voordat ze sterven .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom maakt iedereen schoon in Silo?

De reden om iemand eropuit te sturen om schoon te maken, is een test om te zien of het nu veilig is . Ze maken het scherm schoon zodat anderen kunnen zien of ze daar buiten kunnen overleven of sterven. Dan weet iedereen in de silo dat het niet veilig is om te vertrekken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is het buiten in Silo echt zo erg?

De Buitenwereld was de wereld buiten Silo 18. Een giftig en vergiftigd woestijngebied . Silo 18 was uitgerust met een sensor die beelden van de Buitenwereld uitzond naar de bewoners binnenin.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Ontdekken we de waarheid in Silo?

Het was een belangrijke vraag in seizoen 2, aflevering 9, en in de finale krijgen we eindelijk het antwoord . Wanneer Juliette Bernard tegenkomt die de silo verlaat, maakt hun gesprek duidelijk dat de beveiliging een manier is voor iemand van buiten de silo om gif naar binnen te pompen. "Het heeft geen zin wat je probeert te doen: hen redden."

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is de geheime tunnel in Silo?

Het tunnelsysteem van Silo 18 verbindt de ondergrondse stad met de buitenwereld en ook met andere silo's . Dit wordt bevestigd wanneer Lukas Kyle, in opdracht van IT-hoofd Bernard Holland, de kapotte harde schijf van George Wilkins repareert, die hij had verzameld en waarvan hij informatie heeft geëxtraheerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat was het einde van Silo?

Het einde van aflevering 10 van seizoen 2 van Silo neemt ons mee terug in de tijd, naar de periode voordat de silo's bestonden, en introduceert ons aan Helen, een journaliste, en een congreslid wiens naam niet wordt genoemd – maar waarvan we aannemen dat het Donald Keene is (een belangrijk personage in de romans). Er wordt gesuggereerd dat zijn naam in de tv-serie Dan zal zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat zei de stem tegen Lukas in Silo?

Van daaruit waagt hij zich verder een tunnel in die eindigt bij een ronde kluisdeur. Plotseling klinkt er een dreunende AI-stem, als in de Tovenaar van Oz. "Lukas Kyle, waarom ben je hier?" De AI vertelt hem dat slechts drie mensen het ooit zo ver hebben geschopt: Salvador Quinn, Mary Meadows en George Wilkins .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is er een seizoen 3 van Silo?

Seizoen 3 is op 2 mei gefilmd. Post-productie, inclusief VFX, duurt bij de meeste series wel een jaar of langer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reddit.com

Wie heeft er nu eigenlijk de leiding over de silo?

Bernard vindt Juliette en onthult dat hij de ware verantwoordelijke is voor de silo en de dood van Jahns en Marnes. Bernard en Sims arresteren Juliette, nemen de harde schijf in beslag en beweren vervolgens op frauduleuze wijze dat Juliette gevraagd heeft om "naar buiten te mogen".

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom mogen ze niet naar buiten in de silo?

De personages in het verhaal weten dat iedereen die naar buiten gaat, voor hun ogen sterft, behalve Juliette. Maar ze begrijpen niet helemaal waarom dat zo is. Ze willen dat liever begrijpen dan dat ze zomaar naar buiten willen gaan en waarschijnlijk sterven .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar zijn de lichamen in de silo-finale?

De lichamen liggen WEL voor de boom, dus wat je dacht te zien, is niet wat je zag — en bovendien is er ook niets achter de boom. Ze zijn er. Ze zijn er wel, maar Jules ziet ze niet vanwege het neppe beeldscherm dat haar valse beelden voorschotelt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is het geheim van de silo?

Juliette heeft ook het geheim van de beveiligingsprocedures ontdekt: een op afstand bediende gifstof die in staat is om in een oogwenk alle levens in de silo te vernietigen . Juliette gaat terug naar haar silo (nummer 18) om iedereen te waarschuwen niet naar buiten te gaan en om een ​​manier te vinden om de beveiliging uit te schakelen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat is de erfenis van Silo?

De erfenis is simpelweg de bron die 'alle boeken, digitaal en fysiek' omvat . Ik vermoed dat er iemand of iets is dat al die silo's beheert, misschien een AI, en dat is wat Meadows bedoelde toen ze zei "met de erfenis".

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom heeft Juliette niet schoongemaakt in Silo?

De enige bekende persoon die weigerde schoon te maken tijdens haar verbanning uit Silo 18 was Juliette Nichols. Nadat ze zich realiseerde dat de groene wereld buiten een computergegenereerde illusie was, bedoeld om veroordeelden aan te sporen tot schoonmaken , gooide ze haar schoonmaakspullen voor de sensor weg en liep weg.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom zien mensen groen als ze de silo verlaten?

Juliette komt er allereerst achter dat de video van blauwe luchten en groen gras die ze op de harde schijf had gezien – de video waarvan zij en de Vlammenbewaarders dachten dat die bewees dat de wereld buiten de silo geen giftige woestenij was – in feite een illusie was, bedoeld om degenen die eropuit gestuurd waren om schoon te maken een zalig laatste beeld te geven voordat de giftige lucht hun ruimte binnendringt ...

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat gebeurde er 140 jaar geleden in de silo?

Een opstand in Silo 18, het huis van Juliette Nichols (Rebecca Ferguson), zo'n 140 jaar vóór de gebeurtenissen die worden afgebeeld, leidde tot het verbranden van al het literaire materiaal en het wissen van computerharde schijven die mogelijk een verklaring hadden kunnen bieden voor wat er met de aarde was gebeurd en waarom niemand de aarde kan verlaten zonder...

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom tonen de helmen in Silo een groene wereld?

De software in de helm projecteert een nepwerkelijkheid . Ze zien een weelderig, groen paradijs. Ze zien een blauwe hemel, vogels en leven. Ze maken de sensoren schoon omdat ze willen dat de mensen binnenin de 'waarheid' zien. Ze schrobben woest en denken: "Als ik deze lens maar schoonmaak, zullen ze het groen zien!"

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom stal Juliette de verwarmingstape?

Volgens Juliette, die de tape stal, was deze van slechte kwaliteit en onbruikbaar in de Mechanische Ruimte omdat de beelden snel vervaagden . Aan het einde van seizoen 1 van Silo blijkt dat de tape die Juliette had meegenomen, werd gebruikt om de pakken van degenen die de Silo verlieten te verzegelen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom zijn vergrootglazen verboden in Silo?

De vergrotingsregel is bedoeld om te voorkomen dat ze iets te weten komen over de besmetting , of het nu een virus, buitenaardse wezens of nanotechnologie betreft. Ze vergiftigen iedereen die naar buiten gaat met gas, omdat ze een overeenkomst met de buitenwereld hebben: niemand mag een bepaalde straal verlaten, anders explodeert de silo.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen