H3 is een pyrotechnische compositie die gebruikt wordt voor het liften en breken van shells. De compositie bestaat uit 75% kaliumchloraat en 25% houtskool. De compositie brandt heel snel, is vrij schokgevoelig en kan al ontsteken met een zwakke tik van een kleine hamer.
De H1 is de eerste kop van een pagina. Wordt ook wel kop 1 genoemd. Per pagina mag er maar één H1 gebruikt worden. H2 en H3 zijn de tussenkoppen van de paragrafen en subparagrafen.
H1 is de titel van je pagina. Met H2 geef je hoofdstukken aan en soms gebruik je zelfs H3 om subkoppen aan. Op je pagina gebruik je één keer de H1, namelijk in de titel van je pagina.
Wat is de H2 tag? De H2 (of H3 of zelfs H4 tag) is de op één na belangrijkste header tag in een tekst. Het geeft na de H1 tag (de titel of kop van een tekst) de subkoppen of tussenkoppen aan. De verschillende alinea's met eventuele verschillende onderwerpen in een tekst krijgen ieder een eigen tussenkop in de tekst.
Plaats minimaal twee H2 titels op een webpagina. En zorg dat je er niet meer dan acht gebruikt. Zo geef je Google grip op jouw H2's waardoor Google beter kan bepalen wat er belangrijk is op jouw webpagina.
De H1 heading is de titel van de content op de pagina en de belangrijkste titel van de pagina. Hoewel Google zegt dat meerdere H1 headings geen invloed hebben op jouw ranking, raden zij het wel aan om slechts één H1 heading te gebruiken. Het is ook goed om het belangrijkste zoekwoord in je H1 heading te zetten.
De HTML <h1> is code voor de eerste header. In totaal kent HTML er 6. De Header H1 wordt meegegeven aan de hoofdkop van de tekst. daarom kun je ook de term “H1 titel” tegen komen.
De aanwezigheid van meerdere H1-tags schaadt de SEO van je website niet en heeft geen invloed op de zoekresultaten. Als goede SEO-ers raden we je echter wel het aan om slechts één H1-tag te gebruiken.
Hoeveel H1, H2 en H3 kopteksten zijn er nodig. In theorie gebruikt u de H1 heading tag maar één keer, de H2 mag u gerust twee of meerdere keren gebruiken, en de H3 (en hoger) ook meerdere keren.
Heading tags (kopteksten) Heading tags zijn tussenkoppen op webpagina's. Door h1, h2 en h3 heading tags te gebruiken draag je bij aan de leesbaarheid en SEO-structuur van je website. Tussenkoppen zijn ideaal om je keyword in te verwerken en daardoor beter te scoren in Google.
De H1 heading tag is meestal de grootste tekst op de pagina en dient als titel voor de content van die landingspagina.
Waterstof (H2) is het eenvoudigste, lichtste en meest voorkomende element in het universum. Als eerste element uit het periodiek systeem van Mendeljev, bestaat een waterstofatoom uit slechts één proton met positieve lading en één elektron met negatieve lading.
U hebt het vast weleens gezien: tekstbestanden die bovenaan en onderaan tekst hebben staan, in de bovenste of onderste marge van de bladzijde. Bijvoorbeeld een hoofdstuktitel of een voetnoot. Deze teksten heten kop- en voetteksten, naar hun positie op de pagina.
[wpanchor id=”#headingstructuur”]Iedere pagina mag maar één hoofdtitel hebben (h1). Je kunt een webpagina vergelijken met een boek. Een boek bestaat uit meerdere hoofdstukken en je website bestaat uit meerdere pagina's. Ieder hoofdstuk heeft één titel en iedere website-pagina heeft dus ook maar één titel.
Standaard zijn de koppen zo ingesteld in Word dat Kop1 t/m Kop 3 wordt gemarkeerd voor de inhoudsopgave. Wil je een inhoudsopgave genereren dan is het dus simpel je tekst opmaken met de sneltoetsen, en als je klaar bent: inhoudsopgave genereren!
Als je waterstof drinkt, komt dit via het maagdarmkanaal in het bloed. Door waterstof te inhaleren komt het via longen in de bloedbaan. Drinken is vooral belangrijk omdat het een neuroprotectieve afscheiding van GHRELIN in de maag teweegbrengt.
Waterstof is het meest voorkomend element in het universum. Onder normale omstandigheden is het gasvormig en spreken we over waterstof gas (H2). Waterstof is ook het lichtste gas dat we kennen, maar onder hoge druk heeft het per kg wel een hoge energie dichtheid van 120 megajoule (MJ).
Bij de productie van waterstof via elektrolyse , wordt elektriciteit gebruikt om water te splitsen. Die splitsing vindt plaats in een elektrochemische cel. Daarin wordt water met behulp van elektrische lading omgezet in waterstof en zuurstof. Er komt geen CO2 vrij bij dit proces.
Al met al is waterstof geen geschikte brandstof om onze personenauto's op te laten rijden. De toekomst voor personenauto's ligt bij batterij-elektrisch rijden. Qua energierendement en de kosten van de energie is waterstof niet concurrerend met batterij-elektrisch rijden.
Remeha heeft op de Bouwbeurs als eerste Nederlandse cv-ketelproducent een prototype gepresenteerd van een waterstofketel. Deze ketel kan straks je huis verwarmen, zonder de extra isolatiekosten die een warmtepomp nodig heeft.
De prijs van waterstof zal gelijk zijn aan de huidige marktprijs en ligt rond de €10 per kg. Er gaat ongeveer 5 à 6 kilo in de tank van een waterstofauto. Op 1 kilo kun je gemiddeld 100 km rijden.
„Nee”, zegt professor Van Wijk, „waterstof is van zichzelf niet explosief. Als het in de lucht komt, zegt het niet zomaar 'boem'. Het is wel brandbaar, net zoals aardgas. Maar het brandt pas als het in de juiste verhoudingen met zuurstof wordt gemengd.
Waterstof is eerst en vooral niet giftig en vormt dus geen gevaar bij inademing. Het is echter ook kleurloos, geurloos en smaakloos wat maakt dat het niet opgemerkt kan worden door een persoon.