Wat is code 102?

Als de Rabo Scanner foutmelding 102 geeft, dan komen de gegevens op het inlogscherm waarschijnlijk niet overeen met de gegevens op de creditcard die je gebruikt. Controleer daarom het volgende: Is je creditcard verlopen?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Waarom kan ik niet inloggen op Mijn Rabobank app?

Soms kun je niet inloggen door een storing in Rabo Online Bankieren of iDEAL. Misschien zijn we bezig met onderhoud aan ons systeem. Dit doen we vooral 's nachts, zodat je er zo min mogelijk last van hebt. Check als je niet kunt inloggen of er een storing of onderhoud is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Waarom werkt mijn Rabo Scanner niet?

Werkt je Rabo Scanner niet meer? Misschien zijn de batterijen leeg. Vervang eerst de batterijen en kijk of je scanner het dan weer doet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Wat moet je doen als je Rabobank pas is geblokkeerd?

Betaalpas zelf deblokkeren
  1. Inloggen. Log in in internetbankieren of de Rabo App.
  2. Ga naar 'Service'
  3. Kies 'Betaalpas deblokkeren' onder 'Snel naar'
  4. Verplaats het schuifje zodat het groen is. Je kunt je betaalpas direct weer gebruiken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Waarom kan ik niet betalen met Rabobank app?

Let op: deze is gestopt! De Rabo Wallet is gestopt per 1 augustus 2022. Sinds die datum kun je geen gebruik meer maken van de Rabo Wallet en de daarbij horende functies. Mobiel betalen op je Android telefoon of smartwatch kan nu eenvoudig met Google Pay en parkeren is beschikbaar in de Rabo App.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Bosch Classic line pedelec e bike error code 102; how to solve the problem and how to avoid.

30 gerelateerde vragen gevonden

Wat is code 102 Rabobank?

Als de Rabo Scanner foutmelding 102 geeft, dan komen de gegevens op het inlogscherm waarschijnlijk niet overeen met de gegevens op de betaalpas die je gebruikt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Is er een storing bij de Rabobank vandaag?

Er zijn op dit moment geen storingen bekend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Waarom blokkeert Rabobank mijn rekening?

Banken blokkeren de rekening van een klant wanneer ze zien dat er crimineel geld via die rekening wordt doorgesluisd. Vaak is dat omdat de rekeninghouder een oplichter heeft geholpen geld van een slachtoffer te innen. Die rekeninghouder is zich daarvan niet altijd bewust. De rekeninghouder is een 'geldezel' geworden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op fraudehelpdesk.nl

Hoe lang blijft een pinpas geblokkeerd?

Als u te vaak een verkeerde pincode heeft ingegeven dan wordt de pas voor 24 uur geblokkeerd voor het afrekenen van transacties. Na 24 uur is de blokkade automatisch weer opgeheven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mtc.nl

Kan je zelf je pas deblokkeren?

Om betalen veilig te houden, kunt u niet altijd online uw pas deblokkeren. Gelukkig kunt u dan gewoon naar een geldautomaat: door uw saldo te checken of geld op te nemen. Deblokkeer uw pas via een geldautomaat als: U 3 keer de verkeerde pincode heeft ingevoerd met een e.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op abnamro.nl

Hoeveel geld kun je overmaken zonder Rabo Scanner?

Standaard maak je zonder Rabo Scanner tot maximaal € 250 per dag over naar een onbekende rekening. Je kunt deze limiet verhogen of verlagen. Verhogen kan tot maximaal € 1.000 per dag. Een onbekende rekening is een rekeningnummer waar je in de afgelopen 15 maanden geen geld met de Rabo Scanner naar hebt overgemaakt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Hoe log je in zonder Rabo Scanner?

Inloggen en ondertekenen met de 5-cijferige code

Wil je snel inloggen zonder Rabo Scanner? Registreer dan je toestel of browser en bedenk een 5-cijferige code. Je logt daarna in met deze code. Alleen in de Rabo App kun je ook betalingen ondertekenen met je 5-cijferige code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Hoe kom ik aan 5-cijferige code Rabobank?

Maak zelf een nieuwe 5-cijferige toegangscode aan in de Rabo App:
  1. Open de Rabo App.
  2. Klik op de drie puntjes rechtsboven in de app.
  3. Kies 'Toegangscode vergeten'
  4. Vul een nieuwe code in.
  5. Herhaal je nieuwe code.
  6. Bevestig je code met je betaalpas en Rabo Scanner.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Hoe update ik mijn Rabobank app?

  1. Open de Google Play Store.
  2. Zoek naar 'Rabo Bankieren'
  3. Kies voor 'Installeren' De Rabo App staat nu op je toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Wat is toegangscode Rabobank app?

Je gebruikt een 5-cijferige code om in te loggen in de Rabo App. Diezelfde code kun je gebruiken om in te loggen in internetbankieren. Registreer daarvoor de browser waar jij graag mee werkt op je laptop, tablet, desktop of mobiele telefoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Wat als ik 3 keer de verkeerde pincode?

Wanneer u 3 maal de verkeerde pincode intoetst, zal uw betaalpas blokkeren. Neem in dat geval contact op met de bank die de betaalpas uitgegeven heeft. Is iemand anders op de hoogte van uw pincode? Dan is het verstandig om uw betaalpas te laten blokkeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op pin.nl

Wat moet je doen als je kaart is geblokkeerd?

Wat moet je doen nadat je betaalmiddel geblokkeerd werd? Doe aangifte bij de politie als het diefstal of fraude betreft. Controleer je laatste financiële verrichtingen. Fraude met je kredietkaart of prepaid kaart?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op cardstop.be

Wat moet je doen als je je pincode niet meer weet?

Pincode betaalpas vergeten of kwijt
  1. Inloggen. Log in in internetbankieren of de Rabo App.
  2. Ga naar 'Service'
  3. Kies 'Betaalpas'
  4. Kies 'Pincode opvragen'
  5. Selecteer je adres.
  6. Ga naar 'Ondertekenen' Onderteken de opdracht en je ontvangt je pincode binnen 3 werkdagen per post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Kan een bank zomaar een rekening blokkeren?

Rekeningen kunnen uit voorzorg (automatisch) geblokkeerd worden als er bijvoorbeeld twijfels rijzen over je identiteit of als er verdachte transacties opgemerkt worden. Het is mogelijk dat je rekening geblokkeerd wordt als de geldigheidstermijn van het document dat je gebruikte voor je identificatie verstreken is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op agii.be

Hoe lang duurt deblokkeren rekening?

De bank blokkeert de tegoeden en deblokkeert ze pas na de afhandeling van bepaalde formaliteiten. Onlangs berichtte De Tijd dat het soms lang, lees maanden, duurt alvorens die deblokkering gebeurt door de banken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nagelmackers.be

Hoe kan je zien dat je rekening is geblokkeerd?

Zodra we je rekening hebben geblokkeerd sturen we vaak een inboxbericht, hierin staat waarom je rekening is geblokkeerd. Check het inboxbericht "Blokkade van je rekening" in je app of Mijn ING. Binnen 5 werkdagen ná blokkade ontvang je een gedetailleerde brief met alle informatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is inloggen Rabobank veranderd?

Wil je met je computer inloggen op Rabo Internetbankieren? Dan zie je ons vernieuwde inlogscherm. Het scherm is veilig en vertrouwd, net als het oude inlogscherm. Je kunt dus zonder zorgen met je Rabo Scanner inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Is de Rabobank telefonisch bereikbaar?

Rabofoon: 0900 - 0909

De Rabofoon is 24 uur per dag bereikbaar via: 0900-0909 (€ 0,20 per gesprek plus de gebruikelijke telefoonkosten). Vanuit het buitenland bel je de Rabofoon via: +31 499 499 199.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Hoe laat wordt er geld gestort bij Rabobank?

De bank van de ontvanger schrijft het bedrag direct na ontvangst bij op de rekening van de ontvanger. Betaal je op werkdagen na 15.00 uur of in het weekend: de bank van de ontvanger krijgt het bedrag de volgende werkdag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Populaire vragen