Wat gebeurt er als ik een DPD-bezorging mis?

Als je bij de levering niet thuis bent en we geen instructies over een andere leveringsplaats hebben ontvangen, wordt je pakket geleverd in de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat als je DPD bezorger mist?

Als de ontvanger niet aanwezig is, laat de chauffeur bij de eerste afleverpoging een niet-thuis-bericht achter in de brievenbus. Daarop staat wat de ontvanger kan doen om alsnog het pakket in ontvangst te nemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat gebeurt er als u een DPD-bezorging mist?

Als u niet aanwezig bent op het moment van levering, zal DPD proberen uw pakket af te leveren bij een lokaal afhaalpunt . Als dit niet mogelijk is, laten ze een 'sorry we missed you'-kaartje achter met instructies.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als een DPD pakket niet ontvangen?

Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen hebben we je 14-cijferig pakketnummer nodig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Zal DPD opnieuw proberen te bezorgen?

Als u DPD niet belt, proberen ze uw bestelling de eerstvolgende werkdag te bezorgen . Als u er dan weer niet bent, proberen ze het de eerstvolgende werkdag nog een derde keer. Als u uw bestelling na de derde poging nog steeds niet hebt ontvangen, houdt DPD deze zeven dagen vast.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Dit zijn je rechten als er iets mis is met de bezorging van je pakketje

24 gerelateerde vragen gevonden

Waarom kan ik mijn DPD-pakket niet volgen?

Live-Tracking is alleen beschikbaar wanneer uw pakket zich in het bezorgvoertuig bevindt . Als de verzender de Predict-service voor uw pakket heeft geactiveerd, informeren wij u per e-mail of sms over de bezorging en de beschikbaarheid van Live-Tracking.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe vaak bezorgt DPD?

Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat doet DPD wanneer je niet thuis bent?

DPD bezorgt je pakket na de eerste bezorgpoging bij de dichtstbijzijnde Pickup parcelshop. Met ruim 850 Pickup parcelshops in Nederland, is er altijd een bij jou in de buurt. Op het niet-thuis-bericht, dat door de chauffeur voor je is achtergelaten, lees je waar je je pakket kunt ophalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe spreek ik met iemand van DPD?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Wilt u liever met iemand spreken? U kunt contact opnemen met een van onze collega's van de Klantenservice via telefoonnummer 085 - 0022222 en zij helpen u verder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb?

Wanneer uw pakket gemarkeerd is als afgeleverd, maar u heeft niets ontvangen, neem dan direct contact op met de verkoper (niet met de bezorgdienst). De verkoper zal met de bezorgdienst overleggen en u doorgaans vragen om een dag of twee af te wachten, omdat veel pakketjes alsnog aankomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op evocaat.be

Hoe kan ik een DPD-ophaling opnieuw plannen?

Om een ​​nieuwe ophaalafspraak te maken, hoeft u alleen maar contact op te nemen met ons helpcentrum via het gedeelte Ophalen .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang blijft mijn pakket bij DPD?

Een pakket blijft maximaal 5 dagen in de pakketautomaat. Zodra het pakket in een vak geplaatst is, ontvang je hiervan een bericht. Na enkele dagen krijg je een herinnering. Heb je het pakket niet binnen 5 dagen opgehaald dan moeten we het pakket terugsturen naar de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Kun je bij DPD de bezorgdag wijzigen?

De meldingen die we na het ophalen en op de dag van levering versturen, bevatten een link waarmee u de bezorgdatum of het adres kunt wijzigen . De persoon die de e-mail ontvangt, kan de datum en het adres wijzigen in overeenstemming met de wet op de gegevensbescherming.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wie is verantwoordelijk bij zoekraken pakket?

Als het pakket toch zoekraakt, zal de vervoerder moeten zorgen voor het achterhalen van de locatie van het pakket en het alsnog bezorgen bij de juiste persoon. Mocht blijken dat het niet terug kan worden gevonden, dan kan het zijn dat je als verkoper recht hebt op een vergoeding.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arsaequi.nl

Wat moet ik doen als mijn DPD niet bezorgt?

Zodra de verzender het pakket heeft overgedragen aan DPD, kunt u op elk gewenst moment de status van uw pakket volgen in de pakketvolgfunctie. Als de pakketstatus een dag onveranderd blijft, neem dan gerust contact met ons op . Onze klantenservice helpt u graag verder. Beschrijf uw vraag aan ons in het contactformulier.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar gaan pakketjes heen als je niet thuis bent?

Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in de app of online zie je waar je pakket is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat kan ik doen als mijn pakket niet aankomt bij DPD?

Je kan je pakket ook live volgen op myDPD of op DPD Track & Trace service. Wanneer de status van je pakket lange tijd onveranderd blijft of niet wordt geleverd op het aangegeven tijdstip, kan je ons altijd contacteren voor meer info. Vond je dit antwoord nuttig?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe kom ik in contact met DPD?

dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Wat is de afkorting van DPD?

DPD is een afkorting voor Dynamic Parcel Distribution en was oorspronkelijk Deutscher Paketdienst. Hoewel het zwaartepunt van DPD in Europa ligt, kunnen pakketten ook gemakkelijk naar andere werelddelen worden verstuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op shops-united.nl

Hoe vaak probeert DPD te bezorgen?

Dan probeert DPD het pakket maximaal drie keer te bezorgen. De laatste keer is alleen op afspraak. Is het dan nog niet gelukt het pakket te bezorgen? Dan wordt het pakket retour gestuurd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Zal DPD met een buurman meegaan?

Geen probleem. Uw pakket wordt bij uw buurman afgeleverd . En als uw buurman ook niet thuis is? Uw pakket wordt naar een Pickup Parcel Shop in de buurt gebracht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe vaak probeert DPD een pakket te bezorgen?

Twee keer . We laten een bericht achter over het niet succesvol ophalen en de koerier komt meestal de volgende werkdag terug.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is DPD betrouwbaar?

DPD staat bekend om zijn betrouwbaarheid en snelle levertijden. Ze bieden verschillende bezorgopties, waaronder DPD Classic, DPD Express en DPD Predict, waarbij klanten een indicatie krijgen van de bezorgtijd en ook de mogelijkheid hebben om het bezorgmoment aan te passen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op crazylabels.nl

Kan DPD via het postkantoor worden verzonden?

Wij bieden DPD-diensten aan in deelnemende postkantoren .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn pakket van DPD?

Je kan je pakket live volgen. Gebruik hiervoor het pakketnummer van de afzender of het P-nummer op het aanbiedingsbericht dat we in de brievenbus hebben achtergelaten. Je kan ook op \'Mijn pakketten\' klikken om de status van je pakket te bekijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Populaire vragen