Dit betekent dat het pakket zich in een rijdend voertuig of in een van onze faciliteiten bevindt. Er is momenteel niets dat u moet doen. Onderweg voor levering: uw pakket is gescand en in een aflevervoertuig geladen om te worden geleverd.
Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.
Onderweg betekent dat het pakket in het verzendproces zit en zich overal kan bevinden. Bezorging in gang betekent dat een vrachtwagen onderweg is om uw pakket af te leveren.
Hoe lang het duurt om je pakket te bezorgen hangt af van de bestemming. Binnen de Benelux bezorgen wij in de regel binnen de 24 tot 48 uur.Voor verdere bestemmingen is de overkomstduur langer. Kijk voor de verwachte bezorgdatum op binnenlandse of internationale zending.
Met de gratis PostNL-app bekijk je niet alleen post die naar je onderweg is. Een brief of pakket frankeren, kijken hoe laat jouw zending komt of een PostNL-punt zoeken? Het kan allemaal in de app.
Wat betekent de status 'In transit'?
'In transit' betekent dat uw pakket onderweg is naar de eindbestemming. Het betekent niet dat uw pakket zich in een voertuig bevindt zoals een vliegtuig of vrachtwagen.
De beste en snelste manier om de herkomstlocatie van het pakket te bepalen, is door het label van het pakket te controleren . Het bevat meestal de basisinformatie van het pakket, zoals de naam van de verzender en ontvanger, adres, stad en landnaam, contactnummer, gewicht van het pakket en verwerkingsinstructies.
Avondlevering. Van maandag tot en met zaterdag levert DHL eCommerce ook in de avond aan huis, tussen 18.00 en 22.00 uur.
Volgens USPS bedraagt de officiële verwachte levertijd voor de meeste pakketten 2 tot 5 werkdagen. Pakketten die naar bepaalde bestemmingen gaan (waaronder Alaska, Hawaï en bestemmingen in het buitenland) of dozen met verboden artikelen die geïnspecteerd moeten worden, kunnen echter trager worden bezorgd.
PostNL bezorgt je brieven, kaarten en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. De bezorging van overige post verschilt per verzendoptie.
' 'Onderweg voor levering' betekent dat uw pakket door een koerier gescand is en op een pallet is geplaatst om in een aflevervoertuig geladen te worden. U kunt de verwachte levering online bekijken.
Direct nadat jij het pakketlabel hebt aangemaakt, krijgt de ontvanger een e-mail dat er een pakket naar hem onderweg is. Met onze Predict service ontvangt hij de dag, voordat we het pakket ook daadwerkelijk bezorgen, een e-mail met de geplande bezorgdatum. Hier kan hij eventueel andere bezorginstructies aangeven.
Maar wat betekent “stuck in transit” eigenlijk? Simpel gezegd betekent het dat de levering langer duurt dan normaal vanwege een aantal factoren, zoals vertragingen door het weer, gesplitste zendingen of zelfs een verloren pakket .
Binnen Nederland bezorgen we je pakket in principe de volgende dag, mits je pakket op tijd is afgeleverd. Door drukte kan het gebeuren dat je pakket langer onderweg is dan gepland. De bezorgduur van pakketten naar het buitenland hangt af van de bestemming.
Hoe lang kan een pakket "In Transit" blijven? De duur van de "In Transit"-fase varieert en is afhankelijk van factoren zoals verzendmethode, afstand en of de verzending binnenlands of internationaal is. Binnenlandse verzendingen duren meestal 2-5 werkdagen, terwijl internationale verzendingen 7-21 dagen of langer kunnen duren .
Direct de status van jouw zending bekijken? Via DHL tracking kun je snel en eenvoudig je zending volgen. Vul simpelweg jouw 10-cijferige DHL Express verzendnummer in voor de actuele status van je zending. Zo weet je precies waar ter wereld jouw pakket of document zich bevindt!
In de meeste gevallen bezorgen we je pakket binnen de Benelux al de volgende werkdag (met uitzondering van de Waddeneilanden). In Nederland bezorgen we ook op zaterdag.
Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.
USPS biedt verschillende diensten voor weekendbezorging , waaronder Priority Mail, Priority Mail Express, First-Class Mail, Retail Ground en Media Mail. Priority Mail Express biedt zelfs zondagbezorging op geselecteerde locaties.
Controleer de status van je pakket
Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.
Wij bewaren uw pakket een week op het PostNL-punt. Daarna sturen wij het terug naar de afzender. U vindt een track & trace code in uw e-mail en in de PostNL-app.
De gegevens van de afzender staan mogelijk op de verpakking of in het pakket zelf .
Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt. Aan de hand van die gegevens kun je meer te weten komen over de status van je pakket.