Wat als mijn DPD-pakket niet wordt afgeleverd?

Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Wat moet ik doen als mijn DPD-pakket niet wordt afgeleverd?

Als de pakketstatus een dag lang onveranderd blijft, neem dan gerust contact met ons op . Onze klantenservice helpt u graag verder. Beschrijf uw vraag aan ons in het contactformulier. Wij nemen zo snel mogelijk per e-mail contact met u op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als mijn pakket niet geleverd wordt?

Krijgt u het product niet binnen de afgesproken tijd? Dan kunt u de overeenkomst 'ontbinden' en uw geld terugvragen. En soms kunt u zelfs een schadevergoeding vragen. Bijvoorbeeld als de verkoper het product niet kan leveren en u het product nu duurder bij een andere verkoper moet kopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Waar blijft mijn pakket van DPD?

Dan kun je via Track & Trace zien op welke dag je pakket bezorgd wordt. Op de dag van bezorging ontvang je van DPD een tijdvak van 1 uur waarbinnen je pakket bezorgd wordt. Na 10.00 uur 's ochtend vind je dit 1-uur tijdvak ook op myDPD. Maak een account aan op myDPD zodat je altijd de status van je pakketten kan zien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Is DPD te vertrouwen?

Conclusie. In het kort, DPD, DHL en PostNL zijn drie betrouwbare en efficiënte logistieke bedrijven die actief zijn in de bezorging van pakketten en brieven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op crazylabels.nl

Dit zijn je rechten als er iets mis is met de bezorging van je pakketje

32 gerelateerde vragen gevonden

Wat kan ik doen als mijn pakket niet aankomt bij DPD?

Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Hoe kan ik een klacht indienen bij DPD?

Als ontvanger meldt u uw klacht bij uw verzender, die over alle benodigde documenten beschikt. Als u een zakelijke verzender bent, meldt u uw klacht via het klachtenformulier in myDPD in de sectie 'orders' . Als u geen toegang hebt tot myDPD, neem dan contact op met onze klantenservice.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is mijn pakket verzekerd bij DPD?

Wanneer je verzendt met DPD zijn jouw pakketten (brievenbuspakjes uitgesloten) standaard verzekerd tot € 520,-, mits deze van DPD verzonden mogen worden. Sommige goederen worden door DPD gekenmerkt als 'Uitgezonderd van dienstverlening' en zijn dan ook uitgesloten van de verzekering.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op myparcel.nl

Waar is mijn pakketje afgeleverd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom wordt mijn pakket vastgehouden door DPD?

p> Als de chauffeur de goederen afhaalt en het verschil wordt vastgesteld tijdens het transport, dan wordt uw zending vastgehouden bij de vervoerder totdat de situatie is verholpen (bijbetaling, retour afzender, intrekking in de magazijnen van het vervoersbedrijf).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support-dpdbelgium.packlink.com

Wat gebeurt er als een pakket niet wordt afgeleverd?

Dien een verzoek in voor het zoeken naar vermiste post

Als uw post of pakket na 7 werkdagen vanaf het moment dat u uw online hulpaanvraagformulier hebt ingediend nog niet is aangekomen, dient u een zoekverzoek voor ontbrekende post in met de volgende informatie: Postadres van de afzender. Postadres van de ontvanger. Formaat en type van de container of envelop die u hebt gebruikt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb?

Wanneer uw pakket gemarkeerd is als afgeleverd, maar u heeft niets ontvangen, neem dan direct contact op met de verkoper (niet met de bezorgdienst). De verkoper zal met de bezorgdienst overleggen en u doorgaans vragen om een dag of twee af te wachten, omdat veel pakketjes alsnog aankomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op evocaat.be

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

U kunt contact opnemen met de verkoper om een ​​nieuwe levering of restitutie aan te vragen . U kunt dit telefonisch, per e-mail of per brief doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom duurt het zo lang bij DPD?

Vertragingen kunnen soms optreden door onvoorziene omstandigheden . Met onze pakketvolgfunctie kunt u de voortgang van uw pakket op elk gewenst moment online volgen. Als de status van uw pakket gedurende een lange periode ongewijzigd blijft of als het niet op het aangegeven tijdstip wordt afgeleverd, kunt u contact met ons opnemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik een schadevergoeding eisen van DPD?

Claims kunnen alleen worden ingediend in het geval van verlies of schade van een pakket . We hebben een lijst met items die we helemaal niet kunnen vervoeren (verboden items) en een verdere lijst met items die we beschermen tegen verlies, maar niet tegen schade. Controleer de lijst zorgvuldig voordat u contact opneemt met het klantenserviceteam om uw claim in te dienen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoelang blijft een pakketje bij DPD?

De shop bewaart je pakket 7 kalenderdagen. Daarna gaat het terug naar de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wie is er verantwoordelijk als je pakketje niet aankomt?

Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. Jij als koper en ontvanger niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Waar is mijn pakket van DPD?

Je kan je pakket live volgen. Gebruik hiervoor het pakketnummer van de afzender of het P-nummer op het aanbiedingsbericht dat we in de brievenbus hebben achtergelaten. Je kan ook op \'Mijn pakketten\' klikken om de status van je pakket te bekijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Wat moet je doen als je pakketje niet is aangekomen?

Mijn post staat op “bezorgd”, maar ik heb niets ontvangen

Meestal krijg je je post of pakje dan later op die dag of de volgende dag. Heb je je post na 5 bezorgdagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met de afzender. Samen met de afzender vinden we een oplossing.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat als DPD je pakket kwijt is?

Als je in Track and Trace al een paar dagen geen nieuwe scans meer ziet, willen dit graag onderzoeken. Informeer de verzender van je pakket dat je pakket vermist is zodat deze een onderzoek bij ons kan laten opstarten. Een formulier voor verzenders staat op de contactpagina van DPD.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Wat is DPD-pakketbescherming?

Als u gebruik maakt van de Online Verzendservice van DPD, is uw pakket verzekerd tegen schade en verlies volgens de AVC-CMR voorwaarden zonder extra kosten .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is DPD-bescherming de moeite waard?

Het voordeel van pakketbescherming hangt echt af van wat u verzendt en de waarde ervan. Als u iets verzendt dat minder dan £ 10 waard is, is het misschien niet de moeite waard, maar als u iets waardevollers verzendt, zoals memorabilia, geeft pakketbescherming u wat extra gemoedsrust.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang duurt een onderzoek bij DPD?

Een medewerker van de klantendienst zal uw klacht registreren en een onderzoek opstarten. Vervolgens zal deze medewerker u op de hoogte brengen van het resultaat van het onderzoek. In het geval het onderzoek meer dan 48 uur duurt, wordt u automatisch op de hoogte gehouden over de voortgang van het onderzoek.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe kan ik feedback geven aan een DPD-bezorger?

Nadat u een DPD-pakket hebt ontvangen, stellen wij het op prijs als u onze bezorgservice beoordeelt in myDPD of de DPD-app. Voer hiervoor het pakketnummer in en geef 1 tot 5 sterren in uw beoordeling .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kom ik in contact met DPD?

dan naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (tegen lokaal tarief) en zij helpen je verder. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:30 uur. Op zaterdag zijn wij van 9.00 tot 17.00 geopend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Populaire vragen