Waarom synchroniseert mijn Fitbit 5 niet?

Sluit de Fitbit-app geforceerd af en open deze opnieuw. Open de app Instellingen op je telefoon en tik op Bluetooth. Zet bluetooth uit en weer aan. Zet je telefoon of tablet uit en weer aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn Fitbit 5 synchroniseren?

Druk op het kroontje, veeg omhoog naar de Vandaag-app en tik op de app om deze te openen.Veeg naar de onderkant en tik op Synchroniseren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn Fitbit automatisch synchroniseren?

Normaal gesproken synchroniseer je een Fitbit op het moment dat je hem voor het eerst koppelt aan je smartphone. Je downloadt de Fitbit-app op je iPhone of Android-telefoon en kiest 'Apparaat toevoegen'. Volg de stappen in de app en als vanzelf worden je Fitbit en smartphone gekoppeld.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mediamarkt.nl

Hoe krijg ik mijn Fitbit op de juiste tijd?

  1. Tik vanaf het tabblad Vandaag in de Fitbit-app op je profielfoto Fitbit-instellingen.
  2. Tik in het gedeelte App-instellingen op Datum, tijd en eenheden.
  3. Tik op Tijdzone.
  4. Zet de optie Automatisch instellen uit en kies de juiste tijdzone.
  5. Synchroniseer je Fitbit-apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe moet je een Fitbit opnieuw instellen?

  1. Swipe omlaag vanaf de wijzerplaat voor de app Instellingen .
  2. Tik op de app Instellingen Apparaat opnieuw opstarten. Opnieuw opstarten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

FITBIT Charge 5 RESETTEN wanneer u niet synchroniseert of geen stappen registreert

17 gerelateerde vragen gevonden

Waarom wil mijn Fitbit niet synchroniseren?

Probeer je apparaat opnieuw in te stellen.Verwijder en installeer de Fitbit-app opnieuw. Opmerking: Voordat je de app verwijdert, moet je controleren of op je telefoon een ondersteunde versie van Android OS is geïnstalleerd. Als je telefoon een oudere versie heeft, kun je de app niet opnieuw installeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn Fitbit updaten?

Open de Fitbit-app en houd je opgeladen Fitbit-apparaat in de buurt.Tik op het tabblad Vandaag Apparaten de afbeelding van je apparaat.Tik op de roze knop Updaten. Deze optie verschijnt alleen als er een update beschikbaar is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe zet ik de tijd goed op mijn smartwatch?

De tijd op je horloge wijzigen
  1. Als het scherm is gedimd, tik je erop om het horloge te activeren.
  2. Veeg omlaag vanaf de bovenkant van het scherm.
  3. Tik op Instellingen . Als je Instellingen niet meteen ziet, swipe je eerst naar links.
  4. Tik op Systeem Datum en tijd. kies je tijdinstellingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe koppel je Fitbit aan mijn telefoon?

Een Fitbit-apparaat toevoegen aan of vervangen in een bestaand account
  1. Tik vanaf het tabblad Vandaag in de Fitbit-app op je telefoon op het apparaaticoon .
  2. Tik op Meer apparaten toevoegen.
  3. Kies je apparaat en volg de instructies op het scherm om verder te gaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe stel je in dat je Fitbit automatisch synchroniseert?

Gegevens worden de hele dag automatisch gesynchroniseerd met de Fitbit-app. Elke keer dat u de Fitbit-app opent, synchroniseert uw apparaat automatisch wanneer het in de buurt is .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe schakel je synchroniseren in?

Je account handmatig synchroniseren
  1. Open de app Instellingen op je apparaat.
  2. Tik op Over de telefoon Google-account. Accountsynchronisatie. Als je meer dan 1 account op je apparaat hebt, tik je op het account dat je wilt synchroniseren.
  3. Tik op Meer. Nu synchroniseren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat moet je doen als je Fitbit niet meer werkt?

Druk op de knop van je Fitbit en houd deze ingedrukt. Houd de knop ingedrukt totdat het Fitbit-logo op het scherm verschijnt. Laat de knop los zodra het logo verschijnt. Je Fitbit zal nu opnieuw opstarten en alle instellingen worden gereset.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op watchbands-shop.nl

Hoe verbind ik Fitbit met Bluetooth Android?

Je moet inloggen op de app met je Fitbit ID of Google Account. Zorg er tegelijkertijd voor dat je tracker is ingeschakeld en dat Bluetooth is ingeschakeld op zowel het apparaat zelf als je telefoon. Als je dit voor het eerst doet, zie je een melding verschijnen waarin je wordt gevraagd om de koppeling te bevestigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe ontkoppel ik mijn Fitbit?

Fitbit-app
  1. Tik vanaf het tabblad Vandaag op je profielfoto.
  2. Tik op Je gegevens in Fitbit.
  3. Scroll omlaag en tik op Fitbit verwijderen van je Google-account.
  4. Log in op je Google-account.
  5. Tik onder Een Google-service verwijderen op Fitbit en volg de instructies op het scherm.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Welke apps kun je koppelen met Fitbit?

Het werkt met Polar, Garmin, Coros, RunKeeper, Strava, Runtastic, Suunto, TomTom, Adidas, iFit, SportsTracker, Nike+, Zwift en nog veel meer (en ja, ook met Fitbit).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op iculture.nl

Hoe zet ik mijn klok juist?

Tijd, datum en tijdzone instellen
  1. Open de Klok-app. op je apparaat.
  2. Tik op Meer. Instellingen. Je standaardtijdzone instellen: Tik op Eigen tijdzone. Een klok voor thuis toevoegen als je in een andere tijdzone zit: Zet je Automatische klok voor thuis aan. De tijd automatisch updaten: Tik op Datum en tijd wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom past telefoontijd niet aan?

Wanneer de telefoon is verbonden met een wifinetwerk, is de weergegeven tijd op de telefoon anders dan de lokale tijd. Als Vliegtuigmodus is ingeschakeld en de telefoon alleen is verbonden met een wifinetwerk, wordt de tijd niet automatisch met het wifinetwerk gesynchroniseerd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumer.huawei.com

Hoe verander ik de tijd op een smartwatch?

Tik op het pictogram Instellingen om het menu Instellingen te openen. Scroll naar beneden en tik op Systeem in het menu Instellingen. Tik op het scherm Systeem op Datum en tijd om de datum- en tijdinstellingen te openen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom wordt mijn Fitbit Charge 5 niet geüpdatet?

Als de update mislukt, start je telefoon dan opnieuw op en probeer de update opnieuw. Als je nog steeds problemen hebt met het updaten van je horloge, neem dan contact op met de klantenservice. Zorg ervoor dat je tracker is opgeladen en probeer dan deze stappen: Schakel je tracker uit en weer in met behulp van de instructies in Hoe start ik mijn Fitbit-apparaat opnieuw op?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe synchroniseer ik mijn Fitbit?

Ga naar de instellingen op je smartphone. Ga naar Bluetooth en tik op je Fitbit. Tik nu op Vergeet dit apparaat. Open de Fitbit app en koppel je Fitbit opnieuw aan je smartphone.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op coolblue.nl

Kan je Fitbit gebruiken zonder app?

Kan je Fitbit gebruiken zonder smartphone? Ja dat kan. Een activity tracker van Fitbit is juist ideaal om toch stappen of andere dingen te kunnen meten tijdens het wandelen of sporten, ook als je geen smartphone mee wilt nemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gsmpunt.nl

Waar zit de resetknop op de Fitbit Charge 5?

De knop bevindt zich aan het uiteinde van de oplaadkabel die verbinding maakt met uw computer . Wanneer het Fitbit-logo verschijnt en de tracker trilt, is uw tracker opnieuw opgestart.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang gaat een Fitbit Charge 5 mee?

Qua batterijduur is de Fitbit Charge 5 niet heel erg veranderd ten opzichte van zijn voorganger. De batterijduur gaat lang mee, want je kan namelijk tot wel zeven dagen genieten van de functies van jouw Fitbit na 1 keer opladen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op smartwatchbanden.nl

Populaire vragen