Waarom moet ik mijn ING app opnieuw activeren?

De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom ING app opnieuw activeren?

Vul 3 keer een verkeerde mobiele pincode in op de Mobiel Bankieren App. De app wordt dan geblokkeerd. Je kunt de app daarna opnieuw activeren, zodat je een nieuwe mobiele pincode kunt instellen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan ik ING app verwijderen en opnieuw installeren?

De mogelijkheid om met behulp van een QR-code de ING Mobiel Bankieren App een extra toestel te installeren is uit de app gehaald. Als je de app ook op een ander toestel wilt installeren, kun je dat nu alleen doen door de app op het andere toestel te downloaden en te activeren zoals met de app op het eerste toestel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe krijg ik mijn ING app terug?

Om de Mobiel Bankieren App veilig te downloaden, ga je bij Apple-toestellen naar de App Store en bij Android-toestellen naar de Google Play Store.
...
De ING Mobiel Bankieren App downloaden
  1. Ga naar de Google Play Store. ...
  2. Schrijf in het zoekveld 'ING'. ...
  3. Tik dan op 'Installeer' onder ING Bankieren App.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kan ik niet meer inloggen bij ING?

Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd? Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Inloggegevens Mijn ING opnieuw aanvragen | Digitaal Bankieren: Hoe werkt het | ING

31 gerelateerde vragen gevonden

Kan ik ING bankieren zonder app?

Heb je geen smartphone of tablet? Dan moet je je inlog bevestigen met de ING Scanner. Je krijgt dan een kleurencode te zien die je moet scannen. Daarna krijg je een code, die je overtypt in Mijn ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is er een nieuwe versie van de ING app?

Met ingang van Android app versie 2021.2 lanceren we een vernieuwd opstart-, en inlogscherm voor de app. Deze nieuwe look van de Android app is daarmee in lijn met het vernieuwde ING logo en in lijn met de app voor iOS en de Beleggen app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom kan ik mijn ING app niet activeren?

Kijk dan op ING.nl/inloghulp. Geef de app toestemming om een bericht te sturen als het checken is gebeurd. En klik vervolgens op 'Sta toe'. Het checken van je identiteitsbewijs kan namelijk even duren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op assets.ing.com

Hoe moet je ING app activeren?

Zo activeer je de app
  1. Zet je app aan. Zorg dat je je inloggegevens van Mijn ING weet én je identiteitsbewijs (paspoort, een ID-kaart uit de Europese Unie, een Nederlandse verblijfsvergunning, een Vreemdelingen Identiteitsbewijs of Nederlands rijbewijs) bij de hand hebt. ...
  2. Activeer je app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe activeer je een app?

Apps opnieuw installeren of weer inschakelen
  1. Open de Google Play Store-app. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechts op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Beheren.
  4. Selecteer de apps die je wilt installeren of aanzetten. Tik bovenaan op Geïnstalleerd. ...
  5. Tik op Installeren of Aanzetten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik ING app overzetten naar nieuwe telefoon?

Kies op het nieuwe apparaat voor 'aanmelden extra toestel' of op de qr-code die in beeld komt. Vervolgens scan je de code met het eerste toestel waarop de app geïnstalleerd staat en doorloop je een aantal stappen om ING Bankieren te activeren op je nieuwe apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op androidplanet.nl

Waarom is mijn ING rekening geblokkeerd?

Mijn rekening is geblokkeerd, waarom is dat? Je Betaalrekening is naar voren gekomen in een onderzoek naar fraude of oplichting. We hebben al je ING-producten geblokkeerd, zoals bijvoorbeeld ook je Betaalpas, Creditcard en/of Zakelijke Rekening.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Welke ING app moet ik downloaden?

Ga naar de App Store of Google Play. Zoek op 'ING' en selecteer 'ING Bankieren'. Druk op download of installeer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is vandaag storing bij ING?

Er is op dit moment geen storing.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom id check ING?

Hij kan bijvoorbeeld een rekening voor cryptomunten openen. Of een lening of een telefoonabonnement afsluiten. Een oplichter kan met jouw ID ook de ING Mobiel Bankieren App aanvragen op jouw naam. En daarmee betalingen doen vanaf jouw rekening.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik in contact met ING?

Zakelijk financieren
  1. 020 22 888 22. Wijziging krediet:
  2. 020 584 77 46. Problemen met het voldoen van aflossing:
  3. 020 584 81 91. Rechtsvorm wijzigen:
  4. 020 584 77 06. Hypotheken en royementen (speciaal voor de notaris):
  5. 020 584 77 01. Intermediair Zakelijk: 020 584 31 61.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe scan je ID voor ING app?

In enkele stappen je gegevens weer goed vastgelegd
  1. Zodra je aan de beurt bent, krijg je een melding in de Mobiel Bankieren App.
  2. Kies wat voor legitimatiebewijs je gaat gebruiken. ( ...
  3. Scan je legitimatiebewijs met je mobiel (geen zorgen, we leggen uit hoe het werkt)
  4. Controleer je adresgegevens.
  5. Je bent klaar!

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan ING Mobiel Bankieren app niet downloaden?

Software update op je huidige toestel

Om de app te kunnen installeren of updaten is soms eerst een software update nodig. Net zoals bij een computer heeft ook je smartphone of tablet een softwaresysteem, ook wel een besturingssysteem genoemd. Deze software heeft regelmatig een update nodig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe werkt internetbankieren bij de ING?

Met de website Mijn ING kunnen klanten van de ING Bank internetbankieren. Doe betalingen, bekijk afschrijvingen en controleer de verzendlijst.
...
ING inloggen
  1. Ga naar mijn.ing.nl.
  2. Log in met een gebruikersnaam en wachtwoord. ...
  3. U kunt uw gebruikersnaam laten bewaren op de computer. ...
  4. Klik op Inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Waar zit knop bevestigen in ING app?

Bevestigen met de Mobiel Bankieren App werkt zo:
  1. Log in op Mijn ING zoals je gewend bent.
  2. Pak je smartphone / tablet en open de app.
  3. Controleer de opdracht op het scherm van je smartphone / tablet.
  4. Bevestig met je mobiele pincode of je vingerafdruk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik mijn apps updaten?

Een Android-app updaten
  1. Open de Google Play Store-app .
  2. Tik rechtsboven op het profielicoon.
  3. Tik op Apps en apparaat beheren. Apps waarvoor een update beschikbaar is, hebben het label Update beschikbaar.
  4. Tik op Updaten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan een bank je verplichten om via internet te bankieren?

Maar daar heeft de bank afscheid van genomen. Je moet bij ING dus zowel internetbankieren (met Mijn ING) als mobiel bankieren. Heb je geen telefoon of tablet? Dan kun je om de ING Scanner vragen, een los apparaatje waarmee je een kleurencode op je computerscherm moet scannen om een betaalopdracht te bevestigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bankenvergelijking.nl

Wat is mijn gebruikersnaam ING app?

Gebruik je de Mobiel Bankieren App? Dan kun je via de app direct je gebruikersnaam bekijken. Heb je geen app? Dan kun je je gebruikersnaam opvragen via de klantenservice, binnen 5 werkdagen ontvang je dan je gebruikersnaam per post.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe moet je inloggen op de ING app?

Eerste keer inloggen op Mijn ING
  1. Ga naar ing.nl. Klik op de knop 'Inloggen' rechtsboven. Je komt in een inlogscherm.
  2. Log in. Dat doe je met je gebruikersnaam en je tijdelijke wachtwoord. ...
  3. Wijzig je tijdelijke wachtwoord. Bedenk een nieuw, sterk wachtwoord. ...
  4. De ING app activeren. Ingelogd in Mijn ING?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat betekent het als je bankrekening wordt geblokkeerd?

Banken blokkeren de rekening van een klant wanneer ze zien dat er crimineel geld via die rekening wordt doorgesluisd. Vaak is dat omdat de rekeninghouder een oplichter heeft geholpen geld van een slachtoffer te innen. Die rekeninghouder is zich daarvan niet altijd bewust.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op fraudehelpdesk.nl

Populaire vragen

  Vorige artikel
Wat is een nacht bh?
Volgende artikel  
Is vlinderslag snel?