Waarom komt mijn pakket niet binnen?

Controleer de status van je pakket Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat te doen als je pakketje niet aankomt?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Waar is mijn pakket gebleven bij PostNL?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe lang mag een pakket onderweg zijn?

Heb je geen levertijd afgesproken, dan geldt een wettelijke levertermijn van 30 dagen. Blijft levering uit, dan geldt dat je de verkoper extra levertijd moet geven. Bijvoorbeeld 2 weken. Wordt het product dan nog niet geleverd, dan mag je de koop ongedaan maken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Wat als ik mijn pakket niet ontvangen heb?

Wanneer uw pakket gemarkeerd is als afgeleverd, maar u heeft niets ontvangen, neem dan direct contact op met de verkoper (niet met de bezorgdienst). De verkoper zal met de bezorgdienst overleggen en u doorgaans vragen om een dag of twee af te wachten, omdat veel pakketjes alsnog aankomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op evocaat.be

Het trackingnummer op mijn pakket wordt niet bijgewerkt? FedEx-chauffeur legt het uit!

42 gerelateerde vragen gevonden

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet ontvang?

Een claim indienen

Als uw post of pakket verzekerd was, kunt u mogelijk een verzekeringsclaim indienen. Voor beschadigde of ontbrekende inhoud raden wij u aan om onmiddellijk een claim in te dienen, maar u moet dit uiterlijk 60 dagen na de verzenddatum doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik of mijn pakket kwijt is?

Vraag de verkoper om contact op te nemen met het postbedrijf dat de bestelling moet afleveren. Je kunt uiteraard zelf contact zoeken met het post- of koeriersbedrijf, bijvoorbeeld als je over een track & trace-nummer beschikt. Aan de hand van die gegevens kun je meer te weten komen over de status van je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bnnvara.nl

Hoe lang kan een pakket onderweg zijn?

Hoe lang kan een pakket "In Transit" blijven? De duur van de "In Transit"-fase varieert en is afhankelijk van factoren zoals verzendmethode, afstand en of de verzending binnenlands of internationaal is. Binnenlandse verzendingen duren meestal 2-5 werkdagen, terwijl internationale verzendingen 7-21 dagen of langer kunnen duren .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat te doen als product niet geleverd wordt?

Krijgt u het product niet binnen de afgesproken tijd? Dan kunt u de overeenkomst 'ontbinden' en uw geld terugvragen. En soms kunt u zelfs een schadevergoeding vragen. Bijvoorbeeld als de verkoper het product niet kan leveren en u het product nu duurder bij een andere verkoper moet kopen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wat als je een PostNL pakket niet ontvangt?

Pakket past door de brievenbus

Daar kun je het beste als eerste navraag doen. Heb je toch nog niet je pakje? Meld die bij de webshop. Zij nemen contact op met PostNL en informeren je verder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.be

Wat gebeurt er als PostNL je pakketje kwijt raakt?

Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Is er storing bij PostNL vandaag?

Gebruikersrapporten geven aan geen actuele problemen bij PostNL. PostNL is een postbedrijf.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op allestoringen.nl

Hoe lang houdt PostNL een pakket vast?

Wij bewaren uw pakket een week op het PostNL-punt. Daarna sturen wij het terug naar de afzender. U vindt een track & trace code in uw e-mail en in de PostNL-app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom komt mijn pakketje niet?

Controleer de status van je pakket

Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

U kunt contact opnemen met de verkoper om een ​​nieuwe levering of restitutie aan te vragen . U kunt dit telefonisch, per e-mail of per brief doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als PostNL te laat is?

Neem contact op met het bedrijf of de persoon waarvan u post verwacht.De verzender kan een klacht indienen bij het postbedrijf. Ook als u schade heeft en daar een schadevergoeding voor wilt vragen, neemt u contact op met de verzender. Op Consuwijzer.nl staat een voorbeeldbrief: bestelling te laat geleverd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Wie is verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?

De webwinkel is dus verantwoordelijk voor het pakket. Als de bezorger het pakket niet heeft kunnen afleveren, wordt het uiteindelijk geretourneerd aan de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Wie is verantwoordelijk als een pakket niet aankomt retour?

'Het retour zenden van een op afstand gekochte product komt voor risico van de consument. Het is daarom verstandig om op een manier te verzenden dat er bewijs is dat iets ter verzending is aangeboden. Indien een pakket onverhoopt niet aankomt, dan is de consument zelf aansprakelijk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Wie is verantwoordelijk voor levering?

Bezorging. U bent verantwoordelijk voor bezorging totdat de consument uw product ontvangt. Bezorgt u bij de buren, dan blijft u verantwoordelijk totdat de klant het product ophaalt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op acm.nl

Waarom is mijn pakket al zo lang onderweg?

Maar wat betekent “stuck in transit” eigenlijk? Simpel gezegd betekent het dat de levering langer duurt dan normaal vanwege een aantal factoren, zoals vertragingen door het weer, gesplitste zendingen of zelfs een verloren pakket .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is mijn pakket al onderweg?

Direct de status van jouw zending bekijken? Via DHL tracking kun je snel en eenvoudig je zending volgen. Vul simpelweg jouw 10-cijferige DHL Express verzendnummer in voor de actuele status van je zending.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlexpress.nl

Betekent vertraging van het pakket dat het verloren is gegaan?

Dit betekent niet dat uw pakket verloren is . Het betekent alleen dat het niet zo snel naar de bezorging toegaat als verwacht. De term "in transit" verwijst naar de periode waarin het item tussen faciliteiten reist of zich binnen de bezorginfrastructuur bevindt, maar nog niet op de eindbestemming is aangekomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik dat mijn pakket kwijt is?

Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking® . Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen, kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is er een storing bij PostNL?

Gebruikersrapporten geven aan geen actuele problemen bij PostNL. PostNL is een postbedrijf.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op allestoringen.nl

Wat moet je doen als je bestelling niet komt?

Wanneer u niks heeft afgesproken over het moment van levering, geldt de wettelijke levertijd van 30 dagen. Ontvangt u het product niet binnen deze termijn, dan moet u de verkoper extra tijd geven om alsnog te leveren. Stel de verkoper hiervan op de hoogte via de mail of per brief.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rechtswinkelrotterdam.nl

Populaire vragen