Opmerking: Als u teams op het web gebruikt, kunt u uw scherm alleen delen als u Google Chrome of de nieuwste versie van Microsoft Edge gebruikt. Scherm delen is niet beschikbaar voor Linux-gebruikers. Uw volledige scherm weergeven, inclusief meldingen en andere bureaubladactiviteiten.
Controleer of u voldoende bandbreedte hebt om uw scherm te delen en sluit alle toepassingen die uw bandbreedte gebruiken of uw computer vertragen. Bijvoorbeeld toepassingen voor het streamen van muziek of toepassingen voor het delen van bestanden.
PowerPoint Live wordt niet ondersteund in teams livegebeurtenissen, CVI-apparaten en VTC-apparaten. Als u teams op het web gebruikt, hebt u Microsoft Edge 18 of hoger of Google Chrome 65 of hoger nodig om de weergave voor presentator te zien.
How to Fix Microsoft Teams Screen Sharing Not Working on Windows
35 gerelateerde vragen gevonden
Hoe scherm delen met laptop?
Selecteer Start > Instellingen > Systeem > Op deze pc projecteren . Selecteer Optionele functies onder De keuzemogelijkheid 'Draadloos beeldscherm' toevoegen om deze pc te projecteren. Selecteer Functie toevoegen en typ 'draadloos beeldscherm'.
Als u de prompt mist, kunt u dit op elk gewenst moment doen door naar Apple Menu te gaan > Systeemvoorkeuren > Beveiliging & Privacy. Controleer onder Schermopname of Microsoft Teams is geselecteerd. Terug naar de vergadering en probeer het scherm opnieuw te delen.
Oorzaak. Dit probleem treedt op omdat het apparaat dat u gebruikt geen graphics processing unit (GPU) heeft geïnstalleerd of de GPU-hardwareversnelling is uitgeschakeld. Het vervolgkeuzemenu Beheer geven werkt alleen als hardwareversnelling op het systeem wordt ondersteund.
Scherm delen, of bureaublad delen, is het delen van de inhoud van uw scherm met een ander apparaat of meerdere apparaten. Dit kan alles op een scherm zijn of simpelweg één venster, zodat u de volledige controle hebt over wat er van uw bureaublad te zien is en uw privacy wordt gegarandeerd.
Als u een externe monitor wilt instellen en deze niet werkt, drukt u op de Windows-logotoets+P om ervoor te zorgen dat de optie Uitbreiden is geselecteerd.
Als je gebruikmaakt van Google Drive, kun je naadloos werken in de cloud met Google-apps zoals Documenten, Spreadsheets en Presentaties. Je presentaties worden opgeslagen in je Google-account en zijn op elk apparaat dat je inlogt te gebruiken. Google Presentaties heeft veel weg van PowerPoint.
Selecteer Bestand > Delen > E-mail. Klik onder E-mail op een van de volgende opties: Als bijlage verzenden als u uw presentatie bij een e-mailbericht voegen. Een koppeling verzenden als u een e-mailbericht met een koppeling naar uw presentatie wilt maken.
Verwijder Teams van uw apparaat en installeer het opnieuw. Als u een VPN gebruikt om toegang te krijgen tot Teams, schakelt u deze uit en weer in. Als u de desktop- of mobiele App van Teams gebruikt, gebruikt u de webversie: https://teams.microsoft.com/.
Het enige wat je moet doen is de app Teams openen op jouw Macbook of laptop en wachten tot je de oproep van ons ontvangt. Je ziet in beeld verschijnen dat je een oproep binnen krijgt en eraan kunt gaan deelnemen. Door op “deelnemen” te klikken word je verbonden met onze collega.
Als presentator bent u een van de mensen die achter de schermen werken om het evenement tot een succes te maken. Selecteer in Teams deelnemen om als presentator deel te nemen aan de gebeurtenis.
Docenten kunnen de controle op een klasteamkanaal inschakelen om te bepalen wie er nieuwe berichten kan starten en berichten in dat kanaal kan beantwoorden.