Waar blijft mijn DPD-pakket?

Het kan zijn dat de verzender van je pakket de Predict-service van DPD niet aan heeft gezet. Vraag in dit geval het pakketnummer op bij je verzender. Je kan dan via het pakketnummer op de ontvangerspagina van dpd.nl op verschillende manieren informatie over je pakket krijgen. Maak dan meteen een account aan voor myDPD.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Wat als je pakket niet aankomt bij DPD?

We begrijpen dat je op je pakket zit te wachten. Laat een bericht achter op ons contactformulier dan zoeken we het uit en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wil je liever iemand spreken? Bel naar de medewerkers van onze Customer Service op 085 - 0022222 (locaal tarief) en zij helpen je verder.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Waar is het DPD-pakket?

Als je wilt weten waar je DPD pakket is, kun je Track & Trace gebruiken om je pakket te volgen. Gebruik hiervoor het 14-cijferige pakketnummer of je referentienummer. Wijzig je je plannen? Dan kun je de bezorging eenvoudig online aanpassen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Waarom duurt mijn pakketje zo lang bij DPD?

Het kan zijn dat je pakket vertraging opgelopen heeft. Als je in Track and Trace al een paar dagen geen nieuwe scans meer ziet, willen dit graag onderzoeken. Informeer de verzender van je pakket dat je pakket vermist is zodat deze een onderzoek bij ons kan laten opstarten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Waar is mijn pakket geleverd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

DPD Koerier-trackinggids

40 gerelateerde vragen gevonden

Wat moet je doen als je pakket niet geleverd is?

De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Hoe weet ik waar mijn pakket ligt?

Pakket of aangetekende brief volgen (met track & trace)
  1. Zorg dat je de barcode van de zending bij de hand hebt. Je vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar je een aankoop hebt gedaan.
  2. Vul de barcode in. ...
  3. Vul de postcode van de ontvanger in.
  4. Klik op 'Zoeken'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is DPD ooit te laat?

Hoewel we ons uiterste best doen om op het aangegeven tijdstip te leveren, is dit een schatting. Vertragingen kunnen soms optreden vanwege onvoorziene omstandigheden .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is DPD vandaag op zoek naar een zending?

Is DPD vandaag down? Volgens de officiële DPD-statuspagina is de service momenteel up .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang blijft een pakket in het sorteercentrum van DPD?

De shop bewaart je pakket 7 kalenderdagen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe betrouwbaar is DPD?

DPD staat bekend om zijn betrouwbaarheid en snelle levertijden. Ze bieden verschillende bezorgopties, waaronder DPD Classic, DPD Express en DPD Predict, waarbij klanten een indicatie krijgen van de bezorgtijd en ook de mogelijkheid hebben om het bezorgmoment aan te passen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op crazylabels.nl

Heeft DPD vertraging?

De meeste pakketten binnen Nederland en vanuit Belgie, Duitsland en Luxemburg bezorgen we binnen 2 werkdagen, maar vertraging kan soms voorkomen. Zie je in de Track en Trace dat je pakket een fysieke scan heeft gekregen in een van onze Nederlandse depots? Dan komt je pakket jouw kant op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe laat komt de DPD bezorger?

Dankzij de avondlevering biedt DPD deze klanten een extra optie die beter past bij hun levensstijl. DPD levert van maandag tot vrijdag tussen 18u en 22u.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Waarom bezorgt DPD niet op zaterdag?

Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klantenservice.dpd.nl

Wat moet ik doen als ik een pakket niet heb ontvangen?

U dient contact op te nemen met de verkoper om een ​​herlevering of restitutie aan te vragen - u kunt bellen, e-mailen of een brief schrijven. U kunt ervoor kiezen om geen toekomstige leveringen bij een buurman achter te laten door een formulier op de website van Royal Mail in te vullen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom is mijn pakket nog steeds in het sorteercentrum?

Dit betekend dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van Post.NL. Post.NL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link. Indien de status na twee dagen nog niet is veranderd mag je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder en zoeken het uit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ixxxishop.nl

Waar is mijn pakket van DPD?

Je kan je pakket live volgen. Gebruik hiervoor het pakketnummer van de afzender of het P-nummer op het aanbiedingsbericht dat we in de brievenbus hebben achtergelaten. Je kan ook op \'Mijn pakketten\' klikken om de status van je pakket te bekijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Hoe vind ik mijn DPD-pakket?

U kunt uw pakket in de toekomst snel volgen door op de knop 'Volg uw pakket' te klikken in de rechterbovenhoek van onze website en uw DPD-referentienummer in te voeren .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waarom kan ik mijn DPD-pakket niet traceren?

Meestal als de tracking van een pakket stopt met updaten, is dit simpelweg te wijten aan een kleine vertraging in de bezorging, of een vertraging in het trackingsysteem dat de voortgang van het pakket registreert . Als uw pakkettracking echter langer dan twee of drie dagen is gestopt, kunnen er complicaties optreden met de bezorging zelf.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang blijft mijn pakket bij DPD?

Een pakket blijft maximaal 5 dagen in de pakketautomaat. Zodra het pakket in een vak geplaatst is, ontvang je hiervan een bericht. Na enkele dagen krijg je een herinnering. Heb je het pakket niet binnen 5 dagen opgehaald dan moeten we het pakket terugsturen naar de verzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Bezorgt DPD ook 's avonds?

De bezorgtijden van DPD variëren afhankelijk van uw gebied en adrestype. Bezorgingen aan huis zijn van 07:00 tot 22:00 uur en zakelijke adressen van 09:00 tot 18:00 uur . Mocht u uw bezorging missen, dan zal DPD proberen uw pakket af te leveren bij een lokaal afhaalpunt of de volgende dag opnieuw te bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe lang houdt DPD een pakket vast?

Hoe lang heb ik om mijn pakket op te halen bij een extern afhaalpunt van DPD? U hebt tot 7 dagen om uw pakket op te halen bij een extern afhaalpunt van DPD. Als uw bestelling niet binnen 7 dagen wordt opgehaald, wordt uw bestelling geannuleerd en wordt er binnen 14 dagen een terugbetaling verwerkt naar uw oorspronkelijke betaalmethode.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kan ik zien of er een pakket naar mij onderweg is?

Met de gratis PostNL-app bekijk je niet alleen post die naar je onderweg is. Een brief of pakket frankeren, kijken hoe laat jouw zending komt of een PostNL-punt zoeken? Het kan allemaal in de app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Kan je een pakket ophalen bij DPD Depot?

Helaas niet. Voor je eigen veiligheid en om de efficiëntie van onze activiteiten in onze depots/hub te verzekeren, kunnen we geen ontvangers toelaten op onze terreinen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dpd.com

Waarom duurt inklaren zo lang?

De duur van een douane inklaring kan variëren afhankelijk van verschillende factoren, zoals de complexiteit van de zending, de douaneprocedures van het land van bestemming, en eventuele vertragingen of achterstanden bij de douane. In sommige gevallen kan het inklaringsproces enkele dagen tot enkele weken duren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op parcelparcel.com

Populaire vragen