Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.
U bent uw beveiligingssleutel verloren. Waarom kunt u niet inloggen? U kunt niet meerdere accounts tegelijk gebruiken U ontvangt een foutmelding dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen U wordt automatisch ingelogd bij een account dat u niet wilt gebruiken De pagina wordt steeds omgeleid.
Selecteer het aanmeldingsprobleem.
U bent een wachtwoord vergeten, uw wachtwoord werkt niet of wat u moet doen als u een probleem hebt met verificatiecodes. U bent de gebruikersnaam vergeten voor de service waarbij u zich aanmeldt, of uw gebruikersnaam is juist, maar u kunt zich nog steeds niet aanmelden.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.
Als u de optie om te verifiëren niet te zien krijgt, kunt u het volgende doen: Blijf ten minste zeven dagen ingelogd op uw Google-account op uw Android-telefoon. Probeer het dan opnieuw. Meer informatie over hoe u uw account toevoegt op Android.
U kunt ons bereiken via ons Bellen Gmail klantenservice Nummer Nederland +31-852250643 of Online Chat ondersteuning. Om assistentie te krijgen via live chat, moet je onze website bezoeken en met onze leidinggevenden chatten.
Deze foutmelding klinkt als een van de instellingen in je E-mail programma die niet goed staat. Specifiek bij de instellingen van de uitgaande mailserver.
Je wachtwoorden worden opgeslagen in je Google-account. Voor een lijst van accounts met opgeslagen wachtwoorden ga je naar passwords.google.com of bekijk je je wachtwoorden in Chrome. Als je wachtwoorden wilt bekijken, moet je opnieuw inloggen.
Als je Gmail gebruikt, heb je al een Google-account. Met een Google-account heb je kosteloos toegang tot Google-producten, zoals Drive, Documenten, Agenda en meer.
Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Log in op uw e-mailadres om uw account te verifiëren
Terwijl u uw account maakt, ontvangt u een e-mail van Google. Open de e-mail en zoek de verificatiecode. Geef de verificatiecode op wanneer dit wordt gevraagd om het maken van uw account te voltooien.
Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.
Weet u uw gebruikersnaam, maar bent u het wachtwoord vergeten en moet u het opnieuw instellen? Ga naar passwordreset.microsoftonline.com/ als uw beheerder u heeft gemachtigd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Neem contact op met de beheerder als u geen machtigingen hebt om uw wachtwoord te wijzigen.
Synchronisatieproblemen met mobiele apparaten oplossen
Selecteer uw telefoon in de lijst met verbonden mobiele apparaten en selecteer vervolgens Verwijderen. Selecteer Opslaan. Schakel uw mobiele apparaat volledig uit. Start uw mobiele apparaat na een paar seconden opnieuw op en synchroniseer met uw postvak.
Als u problemen ondervindt tijdens het versturen of ontvangen van e-mail, controleer dan of u toegang hebt tot de e-mailserver. Controleren of uw apparaat is verbonden met internet: Als u e-mail wilt versturen of ontvangen, hebt u toegang tot internet nodig. Controleer of uw apparaat is verbonden met internet.