Kan niet meer inloggen op mijn mail?

Het is mogelijk dat uw firewall, antivirus of netwerkinstellingen uw e-mailprogramma blokkeren. Schakel uw firewall en antivirus tijdelijk uit en probeer het opnieuw. Op een computernetwerk kunnen bepaalde poorten geblokkeerd zijn. Probeer op een ander netwerk verbinding te maken, bijvoorbeeld via uw mobiele provider.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op help.one.com

Hoe krijg ik mijn email account terug?

Een herstelmailadres toevoegen of wijzigen
  1. Open op je Android-telefoon of -tablet de app Instellingen Google. Je Google-account beheren.
  2. Tik bovenaan op Beveiliging.
  3. Tik onder 'Manieren waarop we kunnen controleren dat jij het bent' op Herstelmailadres. ...
  4. Je kunt nu het volgende doen: ...
  5. Volg de stappen op het scherm.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mail opnieuw instellen?

Stappenplan e-mail instellen via Windows Mail
  1. Ga naar Start en klik op het icoon 'Mail'.
  2. Klik op 'Account toevoegen'.
  3. Kies nu in het scherm 'Account kiezen' voor 'Ander account' voor het instellen van je providermail. ...
  4. Klaar! ...
  5. Niet gelukt? ...
  6. Klik nu op 'Internet-e-mail'. ...
  7. Klik op 'Aanmelden'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Waarom kan ik niet meer inloggen op mijn Google-account?

U bent uw beveiligingssleutel verloren. Waarom kunt u niet inloggen? U kunt niet meerdere accounts tegelijk gebruiken U ontvangt een foutmelding dat uw gebruikersnaam en wachtwoord niet overeenkomen U wordt automatisch ingelogd bij een account dat u niet wilt gebruiken De pagina wordt steeds omgeleid.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom kan ik niet meer inloggen op Outlook?

Selecteer het aanmeldingsprobleem.

U bent een wachtwoord vergeten, uw wachtwoord werkt niet of wat u moet doen als u een probleem hebt met verificatiecodes. U bent de gebruikersnaam vergeten voor de service waarbij u zich aanmeldt, of uw gebruikersnaam is juist, maar u kunt zich nog steeds niet aanmelden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Help mijn e-mail werkt niet meer en ik kan niet meer inloggen!

22 gerelateerde vragen gevonden

Waarom kan ik mijn mail niet openen in Outlook?

Stel uw account handmatig in als een IMAP- of POP-account in Outlook.
...
Wis de cache en cookies van uw browser om dit op te lossen:
  • Browsergeschiedenis weergeven en verwijderen in Microsoft Edge.
  • De cache en cookies wissen in Chrome.
  • Cookies en sitegegevens wissen in Firefox.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe krijg ik mijn postvak IN weer terug?

Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op tabletguide.nl

Wat moet je doen als je Gmail het niet doet?

Gmail wordt niet geladen
  1. Stap 1: controleer of je een browser gebruikt die werkt met Gmail. Meer informatie over de browsers die Gmail ondersteunen.
  2. Stap 2: controleer je browserextensies of applicaties. ...
  3. Stap 3: wis het cachegeheugen en de cookies van je browser.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan je niet inloggen Google kan niet verifiëren dat dit account van jou is?

Als u de optie om te verifiëren niet te zien krijgt, kunt u het volgende doen: Blijf ten minste zeven dagen ingelogd op uw Google-account op uw Android-telefoon. Probeer het dan opnieuw. Meer informatie over hoe u uw account toevoegt op Android.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kom ik in contact met Gmail?

U kunt ons bereiken via ons Bellen Gmail klantenservice Nummer Nederland +31-852250643 of Online Chat ondersteuning. Om assistentie te krijgen via live chat, moet je onze website bezoeken en met onze leidinggevenden chatten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op gmail.bellennummernederland.com

Waar zit mail account instellingen?

Uw e-mailinstellingen bijwerken of wijzigen vanuit Mail in het Configuratiescherm
  1. Open het configuratiescherm. ...
  2. Zoek in het Configuratiescherm naar het pictogram E-mail en open het.
  3. Klik in het venster E-mailconfiguratie - Outlook op E-mailaccounts...

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe log ik in op mijn mail?

Je account toevoegen
  1. Open Gmail op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik rechtsboven op je profielfoto.
  3. Tik op Nog een account toevoegen.
  4. Kies het type account dat je wilt toevoegen.
  5. Volg de stappen op het scherm om je account toe te voegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom is mijn e-mailadres ongeldig?

Deze foutmelding klinkt als een van de instellingen in je E-mail programma die niet goed staat. Specifiek bij de instellingen van de uitgaande mailserver.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op forum.kpn.com

Hoe weet je wat je wachtwoord is?

Je wachtwoorden worden opgeslagen in je Google-account. Voor een lijst van accounts met opgeslagen wachtwoorden ga je naar passwords.google.com of bekijk je je wachtwoorden in Chrome. Als je wachtwoorden wilt bekijken, moet je opnieuw inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Is een Gmail account hetzelfde als een Google-account?

Als je Gmail gebruikt, heb je al een Google-account. Met een Google-account heb je kosteloos toegang tot Google-producten, zoals Drive, Documenten, Agenda en meer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe opnieuw inloggen Outlook?

Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe moet je je Google-account verifiëren?

Log in op uw e-mailadres om uw account te verifiëren

Terwijl u uw account maakt, ontvangt u een e-mail van Google. Open de e-mail en zoek de verificatiecode. Geef de verificatiecode op wanneer dit wordt gevraagd om het maken van uw account te voltooien.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe log ik in op mijn account?

Je Google-account gebruiken om in te loggen bij andere apps of...
  1. Ga naar een app of service die je vertrouwt.
  2. Tik op de inlogpagina op Inloggen met Google, Aanmelden met Google of Deelnemen met Google.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe schakel ik verificatie in twee stappen uit?

Verificatie in twee stappen uitschakelen
  1. Open uw Google-account.
  2. Selecteer Verificatie in twee stappen in het gedeelte 'Beveiliging'. U moet wellicht inloggen.
  3. Selecteer Uitschakelen.
  4. Er wordt een pop-upvenster weergegeven waarin u kunt bevestigen dat u verificatie in twee stappen wilt uitschakelen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan mail niet openen in Gmail?

Je kunt e-mails niet openen of lezen. Je ontvangt de foutmelding 'Account niet gesynchroniseerd' De Gmail-app is erg traag.
...
Controleer de synchronisatie-instellingen
  • Open de Gmail-app .
  • Tik aan de linkerkant op Menu. Instellingen.
  • Tik op je account.
  • Zorg dat het vakje naast 'Gmail synchroniseren' is aangevinkt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kan geen verbinding maken met de server Gmail?

'Oeps' of een andere fout
  • Stap 1: Controleer of je een browser gebruikt die werkt met Gmail. Meer informatie over de browsers die Gmail ondersteunen.
  • Stap 2: Controleer je browserextensies of applicaties. ...
  • Stap 3: Wis het cachegeheugen en de cookies van je browser. ...
  • Stap 4: Controleer je geavanceerde Gmail-instellingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waarom kan ik geen mails meer ontvangen?

Controleer of alle instellingen van uw e-mail programma correct staan (zie hier). Controleer of u een antivirus programma/firewall hebt. Indien u die hebt, kunt u best eens proberen om deze te deactiveren/verwijderen. Uit ervaring merken we dat deze programma's regelmatig aan de oorzaak liggen van e-mail problemen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op edpnet.be

Waar vind ik het wachtwoord van mijn Outlook?

Weet u uw gebruikersnaam, maar bent u het wachtwoord vergeten en moet u het opnieuw instellen? Ga naar passwordreset.microsoftonline.com/ als uw beheerder u heeft gemachtigd om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Neem contact op met de beheerder als u geen machtigingen hebt om uw wachtwoord te wijzigen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waarom synchroniseert mijn mail niet?

Synchronisatieproblemen met mobiele apparaten oplossen

Selecteer uw telefoon in de lijst met verbonden mobiele apparaten en selecteer vervolgens Verwijderen. Selecteer Opslaan. Schakel uw mobiele apparaat volledig uit. Start uw mobiele apparaat na een paar seconden opnieuw op en synchroniseer met uw postvak.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waarom krijg ik geen mail binnen op mijn laptop?

Als u problemen ondervindt tijdens het versturen of ontvangen van e-mail, controleer dan of u toegang hebt tot de e-mailserver. Controleren of uw apparaat is verbonden met internet: Als u e-mail wilt versturen of ontvangen, hebt u toegang tot internet nodig. Controleer of uw apparaat is verbonden met internet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Populaire vragen