Kan ik USPS bellen voor een trackingnummer?

Om informatie te krijgen over de verblijfplaats van uw USPS-pakket, kunt u uw USPS tracking informatie op 1 (800) 222-1811.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ship24.com

Hoe spreek ik met iemand van USPS?

Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Met wie werkt USPS samen in Nederland?

USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reddit.com

Kan ik USPS bellen voor een trackingnummer?

Met wie kan ik contact opnemen voor extra hulp? U kunt dit telefoonnummer bellen voor extra informatie over USPS Text Tracking: 1-800-222-1811 . Om hulp te krijgen vanaf uw mobiele apparaat, gebruikt u een van de volgende opties: HELP, INFO of AIDE.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn USPS pakket?

Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op aftership.com

Track USPS Packages without a tracking number!

39 gerelateerde vragen gevonden

Kan ik de USPS bellen om te vragen waar mijn post is?

Als uw poststuk niet binnen 7 dagen na de verzenddatum is aangekomen, kunt u: Een zoekverzoek indienen in de Missing Mail-applicatie, OF. Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe controleer ik of de USPS mijn pakket heeft?

Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Moet ik USPS bellen over mijn pakket?

Wanneer moet u bellen? Als er een vertraging is bij de bezorging van uw USPS-pakket en de USPS.com-site is onlangs niet bijgewerkt, neem dan contact op met het USPS Package Tracking-team . Belangrijke opmerking: USPS.com is de beste plek om de bezorgstatus van uw pakket te vinden. Klantenservicemedewerkers hebben geen toegang tot aanvullende trackinginformatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Is er een manier om een ​​USPS-pakket te volgen zonder trackingnummer?

V: Hoe kan ik mijn USPS-pakket volgen zonder trackingnummer? A: Als u uw USPS-trackingnummer kwijt bent, kunt u uw pakket nog steeds volgen zonder trackingnummer. U kunt de USPS Informed Delivery-service gebruiken om uw post en pakketten te volgen en beheren zonder dat u het trackingnummer nodig hebt .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar is mijn pakket uit Amerika?

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Is USPS ook in Nederland actief?

Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Met wie werkt Correos samen in Nederland?

Wij begrijpen dit als geen ander en bieden daarom diverse verzendmethodes en -verzendmogelijkheden. Samen met vervoerders als PostNL, DHL Parcel, DPD, Cycloon, GLS, bpost, UPS, FedEx, Deutsche Post, La Poste, Correos en Swiss Post zorgen wij dat de orders snel bij jouw klanten aankomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op activeants.com

Wat moet ik doen als de post niet wordt bezorgd?

Vul een hulpverzoekformulier in

Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe kan ik vanuit het Verenigd Koninkrijk contact opnemen met USPS?

Om vragen te stellen over niet-bezorgde of beschadigde artikelen, belt u de International Research Group op 800-222-1811 . Als een vraag bepaalt dat een pakket verloren is gegaan, stuurt de postdienst een claimpakket naar de Amerikaanse afzender met instructies over hoe een claim in te dienen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe stuur ik een e-mail naar het postkantoor?

Probeer een e-mail te sturen naar [email protected] of [email protected] . USPS vermeldt geen van beide e-mailadressen voor klanten, maar eerlijk gezegd maken ze het niet makkelijk om met iemand te praten, dus we vergeven je dat je dit een kans geeft. Probeer een e-mail te sturen naar een van deze adressen om een ​​persoon te laten reageren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik of een USPS-pakket kwijt is?

Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking® . Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen, kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik waar mijn pakket ligt?

Hoe werkt track & trace?
  1. Pak je barcode erbij. Je vindt je code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de webshop waar je een aankoop hebt gedaan.
  2. Voer je barcode in op track & trace. Vul de barcode in zonder spaties. ...
  3. Vul de postcode in. Vul vervolgens de postcode van de ontvanger in.
  4. Klik op 'Zoeken'

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe kan ik mijn pakket volgen zonder trackingnummer?

Als u geen trackingnummer hebt, kunt u volgen via het referentienummer dat de verzender heeft opgegeven bij het aanmaken van de zending . U kunt naar Alle trackingservices gaan en het tabblad 'Track by Reference' selecteren. Vervolgens voert u het referentienummer en relevante informatie in om uw zending te volgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kun je USPS bellen over een vertraagd pakket?

USPS Klantenservice voor Tracking

Als u problemen hebt met de tracking of wilt weten waar uw pakket zich bevindt, kunt u het USPS Tracking-telefoonnummer bellen: 1-800-222-1811 . Dit nummer kan worden gebruikt voor zowel lokale als internationale USPS-tracking.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wat als ik geen mail krijg voor mijn pakket?

Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Waarom is mijn USPS-pakket te laat?

Alle leveringen dienen uiterlijk om 17:00 uur lokale tijd van maandag tot en met zaterdag te worden gedaan. Ongebruikelijke omstandigheden (zoals verkeer, personeelswisselingen, extreme weersomstandigheden, natuurrampen, wijzigingen in de vervoerdersroute, etc.) kunnen ertoe leiden dat leveringen na deze tijd worden gedaan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Kun je USPS bellen over een pakket?

Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik waar een USPS-pakket naartoe gaat?

Ga naar stamps.com/tracking/. Voer het USPS-trackingnummer in de zoekbalk in; gebruik geen streepjes of spaties. Klik op "Check Status". Bekijk de scangeschiedenis en statusinformatie van uw pakket.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Hoe weet ik wanneer de USPS aankomt?

Informed Delivery is een gratis service van USPS die u preview-afbeeldingen van binnenkomende post toont, evenals statusupdates over uw binnenkomende en uitgaande pakketten. U kunt deze meldingen zien in een Daily Digest-e-mail in de ochtend, of op elk gewenst moment via het dashboard van uw telefoon, computer of de USPS Mobile ®- app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Populaire vragen