Om informatie te krijgen over de verblijfplaats van uw USPS-pakket, kunt u uw USPS tracking informatie op 1 (800) 222-1811.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Met wie kan ik contact opnemen voor extra hulp? U kunt dit telefoonnummer bellen voor extra informatie over USPS Text Tracking: 1-800-222-1811 . Om hulp te krijgen vanaf uw mobiele apparaat, gebruikt u een van de volgende opties: HELP, INFO of AIDE.
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
Als uw poststuk niet binnen 7 dagen na de verzenddatum is aangekomen, kunt u: Een zoekverzoek indienen in de Missing Mail-applicatie, OF. Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF.
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
Wanneer moet u bellen? Als er een vertraging is bij de bezorging van uw USPS-pakket en de USPS.com-site is onlangs niet bijgewerkt, neem dan contact op met het USPS Package Tracking-team . Belangrijke opmerking: USPS.com is de beste plek om de bezorgstatus van uw pakket te vinden. Klantenservicemedewerkers hebben geen toegang tot aanvullende trackinginformatie.
V: Hoe kan ik mijn USPS-pakket volgen zonder trackingnummer? A: Als u uw USPS-trackingnummer kwijt bent, kunt u uw pakket nog steeds volgen zonder trackingnummer. U kunt de USPS Informed Delivery-service gebruiken om uw post en pakketten te volgen en beheren zonder dat u het trackingnummer nodig hebt .
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Wij begrijpen dit als geen ander en bieden daarom diverse verzendmethodes en -verzendmogelijkheden. Samen met vervoerders als PostNL, DHL Parcel, DPD, Cycloon, GLS, bpost, UPS, FedEx, Deutsche Post, La Poste, Correos en Swiss Post zorgen wij dat de orders snel bij jouw klanten aankomen.
Vul een hulpverzoekformulier in
Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office ™ -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.
Om vragen te stellen over niet-bezorgde of beschadigde artikelen, belt u de International Research Group op 800-222-1811 . Als een vraag bepaalt dat een pakket verloren is gegaan, stuurt de postdienst een claimpakket naar de Amerikaanse afzender met instructies over hoe een claim in te dienen.
Probeer een e-mail te sturen naar [email protected] of [email protected] . USPS vermeldt geen van beide e-mailadressen voor klanten, maar eerlijk gezegd maken ze het niet makkelijk om met iemand te praten, dus we vergeven je dat je dit een kans geeft. Probeer een e-mail te sturen naar een van deze adressen om een persoon te laten reageren.
Met behulp van de trackingnummers kunt u de bezorgstatus online controleren op USPS Tracking® . Als er zeven (7) of meer dagen zijn verstreken sinds de verzenddatum en de ontvanger heeft bevestigd dat het item niet is aangekomen, kunt u een zoekverzoek indienen voor uw verloren poststuk en/of ons een e-mail sturen.
Als u geen trackingnummer hebt, kunt u volgen via het referentienummer dat de verzender heeft opgegeven bij het aanmaken van de zending . U kunt naar Alle trackingservices gaan en het tabblad 'Track by Reference' selecteren. Vervolgens voert u het referentienummer en relevante informatie in om uw zending te volgen.
USPS Klantenservice voor Tracking
Als u problemen hebt met de tracking of wilt weten waar uw pakket zich bevindt, kunt u het USPS Tracking-telefoonnummer bellen: 1-800-222-1811 . Dit nummer kan worden gebruikt voor zowel lokale als internationale USPS-tracking.
Ik heb geen e-mail ontvangen over waar mijn pakket is bezorgd. Is de e-mail niet per ongeluk in je spam beland? Dan kan het zijn dat we je e-mailadres niet van de afzender hebben ontvangen. Check dit voor de zekerheid bij de afzender van je pakket.
Alle leveringen dienen uiterlijk om 17:00 uur lokale tijd van maandag tot en met zaterdag te worden gedaan. Ongebruikelijke omstandigheden (zoals verkeer, personeelswisselingen, extreme weersomstandigheden, natuurrampen, wijzigingen in de vervoerdersroute, etc.) kunnen ertoe leiden dat leveringen na deze tijd worden gedaan.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Ga naar stamps.com/tracking/. Voer het USPS-trackingnummer in de zoekbalk in; gebruik geen streepjes of spaties. Klik op "Check Status". Bekijk de scangeschiedenis en statusinformatie van uw pakket.
Informed Delivery is een gratis service van USPS die u preview-afbeeldingen van binnenkomende post toont, evenals statusupdates over uw binnenkomende en uitgaande pakketten. U kunt deze meldingen zien in een Daily Digest-e-mail in de ochtend, of op elk gewenst moment via het dashboard van uw telefoon, computer of de USPS Mobile ®- app.