Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice. We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.30 uur tot 18.00 uur.
Hebt u een pakket met meerdere diensten? Bijvoorbeeld: internet, televisie en vaste of mobiele telefonie? En verandert er iets aan één van deze diensten? Dan mag u het hele pakket kosteloos opzeggen.
Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 voor onze Klantenservice. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken. De ingangsdatum van de opzegging is 1 maand nadat je het formulier hebt verstuurd.
Nee, dat is niet mogelijk.
Heb je een lopend contract? In Mijn Ziggo vind je de einddatum van je contract. Na je opzegtermijn kun je maandelijks je abonnement aanpassen of opzeggen.
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd.En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting. Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.
Alle Ziggo-klanten kunnen hun abonnement kosteloos opzeggen omdat het kabelbedrijf per augustus de algemene voorwaarden gaat veranderen.
Plak de doos (of dozen) dicht met de bijgeleverde 'breekbaar' etiketten. Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour. Op post.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
Het Ziggo alles-in-1 start abonnement is het goedkoopste abonnement. Het goedkoopste alles-in-1 pakket van Ziggo is het start pakket. Voor €54,50 per maand krijg je de beschikking over een internetsnelheid van 75 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload.
Waarom wordt Ziggo steeds duurder? De prijsverhogingen van de abonnementen zijn volgens Ziggo het gevolg van hogere kosten, zoals energie die nodig is voor het netwerk en de datacenters.
In 2021 verloor de kabelaar 1,6 procent van de internetklanten, omgerekend 99.500 Nederlanders.
VodafoneZiggo leed het afgelopen kwartaal een verlies van 117,4 miljoen euro. Een jaar geleden boekte de provider in hetzelfde kwartaal nog een winst van 136 miljoen euro. Het bedrijf verloor onder meer ruim 35.000 klanten van een abonnement op vast internet.
VodafoneZiggo kan vanaf 1 juli dagelijks een boete van 12.500 euro krijgen, met een maximum van 500.000 euro. Als het goed is loopt de situatie daarentegen niet uit de hand.
Je kunt al na 15 dagen naar ons overstappen. De meeste providers hebben een opzegtermijn van 30 dagen, dus dit kan alleen als je akkoord gaat met de afkoopsom. Dus soms is het handiger om een overstapdatum te kiezen die 30 dagen in de toekomst ligt (tot maximaal 90 dagen).
Breng apparaten die je niet meer gebruikt en niet hoeft terug te sturen naar de milieustraat of een inleverpunt voor elektronica. Kijk hiervoor op wecycle.nl.
Als je van Ziggo iets terug moet sturen ontvang je mettertijd een brief met een retourdoos. De retourdoos kun je dan bij PostNL afgeven en bewaar de reçu bijzonder goed als bewijs van terug zenden. Als je nog geen retourdoos hebt ontvangen, dan kun je Ziggo altijd vragen om opnieuw een retourdoos te versturen.
Waarom kan ik niet alles terugkijken? Je kan alleen programma's terugkijken als ze het replay-icoontje hebben.
Het wijzigen van de prijzen als gevolg van de inflatie noemen we inflatiecorrectie. Met ingang van 1 juli 2023 passen we daarom een inflatiecorrectie van gemiddeld 8,5% toe op de prijzen van onze pakketten en de beltarieven. We blijven met de wijziging binnen het CBS-inflatiecijfer van 10% van vorig jaar.
Nee, je maand bedrag zal veranderen.Je extra korting op je Vodafone abonnement komt te vervallen en de dubbele data komt volledig te vervallen. Je gaat dus terug naar de basis van je afgenomen abonnement. Andere kortingen, die niets te maken hebben met de VodafoneZiggo combi, blijf je wel gewoon behouden.
Volgens de wet moet u kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement afsloot. Sloot u het abonnement online af? Dan moet u ook online kunnen opzeggen, bijvoorbeeld via de website of door het sturen van een e-mail. Tip!
In het beste geval leggen we de nieuwe kabel binnen 4 weken bij je aan. Helaas zijn we bij bodemonderzoek en vergunningen afhankelijk van andere partijen: gemeenten en provincies. In dat geval duurt het langer.
Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider? Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres.
Geef je verhuizing door
Het doorgeven van je verhuizing regel je razendsnel in Mijn Ziggo. Geef uiterlijk 3 werkdagen voor je verhuisdatum je nieuwe adres aan ons door. We zorgen dat je nieuwe adres klaar is voor internet en tv.