Open Gmail op je computer. Check je e-mail zoals je normaal zou doen. Als je bij een bericht de melding krijgt dat de afzender een leesbevestiging heeft aangevraagd, voer je een van de volgende handelingen uit: Als je de leesbevestiging nu wilt verzenden, klik je op Bevestigingen verzenden.
In een orderbevestiging geef je standaard een korte samenvatting van wat er even daarvoor gebeurd is. Vaak ziet je klant in de inbox al waarover je e-mail gaat: je bedankt je klant voor zijn bestelling #1234.
De afspraak staat gepland op [datum] tussen [geschatte tijdsindicatie] op [adres klant]. We zullen je een week van tevoren een afspraak aankondiging sturen, met daarin het definitieve tijdstip van de afspraak. Mocht je nog vragen hebben dan kan je contact opnemen via e-mail of telefoon.
Wanneer u een e-mail ter bevestiging van een afspraak schrijft, moet uw bericht duidelijk en professioneel overkomen, terwijl u een vriendelijke toon aanhoudt. Begin met het uiten van uw dankbaarheid voor hun aankomende bezoek of betrokkenheid.Bevestig vervolgens de details van de aankomende afspraak door de datum, tijd en locatie te vermelden .
Voorbeeld van bevestigings-e-mailantwoord
Beste [naam ontvanger],Bedankt voor uw e-mail over [onderwerp van originele e-mail]. Ik heb de [genoemde actie] in de originele e-mail voltooid. Laat me weten of er nog iets is dat ik moet doen als volgende stappen.
Graag bevestigen wij de ontvangst van uw brief d.d. [datum] waarin u [onderwerp brief]. Graag bevestigen wij de ontvangst van [onderwerp] betreffende [inhoud]. Bedankt voor uw brief van [datum] waarin u [onderwerp brief]. Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie naar aanleiding van [onderwerp].
Geachte heer/mevrouw, Bij deze bevestig ik de afspraak die wij zojuist telefonisch hebben gemaakt. U kunt mij op ( datum ) om ( tijd ) verwachten op ( adres ). Tijdens deze afspraak zullen wij verder spreken over ( reden afspraak ).
Hartverwarmende bevestigingskaartberichten
Het is inderdaad een speciale dag om met jou te vieren . Veel succes met alles terwijl je je geloof verder laat groeien. Gefeliciteerd met je bevestiging! Ik ben zo trots op de persoon die je bent geworden, en vandaag kan daar een getuigenis van zijn.
Een bevestigingsmail, ook wel een 'confirmatiemail' of 'receiptmail' genoemd, is een automatisch gegenereerde e-mail die wordt verzonden naar een ontvanger nadat hij een specifieke actie heeft ondernomen op je website of platform.
Geachte heer of mevrouw,Ik wil graag contact met u opnemen om zo snel mogelijk een afspraak met u te maken om te praten over… Ik ben beschikbaar op dinsdag en donderdag op mijn kantoor, vanaf 14.00 uur. Neem gerust contact met me op via e-mail of post om een tijdstip af te spreken dat u schikt.
Een leesbevestiging vragen
Stel in Outlook uw bericht op. Selecteer Opties > Ontvangstbewijzen aanvragen > Een leesbevestiging aanvragen.
Beste [naam HR Manager], Ik schrijf om te bevestigen dat het [trainingsprogramma naam] door alle deelnemers op [datum] is afgerond. Bijgevoegd vindt u het aanwezigheidsrapport en de feedbacksamenvatting. Neem contact op als u meer documentatie of evaluatie nodig hebt.
In de bevestigingsmail is het belangrijk om de naam en contactgegevens van de klant op te nemen, zodat ze weten wie de afspraak heeft gemaakt. Het is ook handig om een verwijzing naar de oorspronkelijke afspraak in de mail op te nemen, zodat de klant zeker weet welke afspraak bevestigd wordt.
Zo vraagt u om bevestiging in een e-mailvoorbeeld. Hoi (naam van de ontvanger),ik heb u op (datum) een bericht gestuurd over (waar u ook naar vraagt).Bevestig dat u dit bericht hebt ontvangen en laat me weten of u aanwezig kunt zijn.
Selecteer opties > Mail in het menu Bestand. Schakel onder Controleren het selectievakje Ontvangstbewijs van het bericht is bezorgd bij de e-mailserver van de geadresseerde of Bevestiging dat de geadresseerde het bericht heeft geopend in.
Bedankt voor uw e-mail van [Datum]. Ik schrijf u om te bevestigen dat ik deze heb ontvangen. Ik zal de verstrekte informatie beoordelen en zal u mijn feedback geven voor [Specifieke datum]. Als u in de tussentijd aanvullende informatie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.
Overeenkomsten. Een overeenkomst per e-mail is rechtsgeldig. De wet stelt namelijk geen eisen aan de vorm waarin je een overeenkomst sluit, behalve bij een paar speciale gevallen (zoals koop van een huis). Net zoals je mondeling iets kunt kopen, mag dat dus ook per mail.
Selecteer Instellingen. > Alle Outlook-instellingen weergeven. Selecteer E-mail > berichtafhandeling. Kies onder Leesbevestigingen hoe u wilt reageren op aanvragen voor leesbevestigingen.
De beste en snelste manier om een e-mailadres te valideren is echter om een e-mailcontroleprogramma te gebruiken dat het adres controleert om te zien of de syntaxis correct is en of e-mail naar het adres kan worden verzonden .