Ga naar Bestand > Opslaan als.Kies waar u het bestand wilt opslaan. Tip: Als u rechtstreeks naar het dialoogvenster Opslaan als wilt gaan, dubbelklikt u op een locatie (bijvoorbeeld dubbelklikt u op Computer). Selecteer in het dialoogvenster Opslaan als onder Opslaan als de gewenste bestandsindeling.
Druk op CTRL+S of selecteer Bestand > Opslaan . op de werkbalk Snelle toegang. U moet een naam voor het bestand invoeren als u het voor de eerste keer opslaat.
Als u een bestand op uw computer wilt opslaan, selecteert u Deze pc, selecteert u de map waarin u het bestand wilt opslaan of selecteert u Bladeren en navigeert u naar de locatie waar u het bestand wilt opslaan. Typ in het vak Bestandsnaam hier invoeren of Bestandsnaam een bestandsnaam en selecteer opslaan.
Oorzaken van: Word kan de opslag niet voltooien wegens een fout in de bestandsmachtiging. De bestandsnaam is ingenomen of de bestandsnaam is niet gecorrigeerd of toegestaan. De invoegtoepassingen in de configuratie verhinderen dat u Word-bestanden opslaat. U hebt niet de volledige eigendom van de computer verkregen.
Het juiste antwoord is 3. We kunnen het document op 3 manieren opslaan in Microsoft Word: Door op Bestand te klikken in de linkerbovenhoek en vervolgens op Opslaan als te klikken, bladert u vervolgens naar de locatie waar u het document precies op uw computer wilt opslaan. Door gewoon op Ctrl + S te drukken en vervolgens naar de locatie te bladeren waar u het document wilt opslaan.
Selecteer bovenaan uw scherm Bestand.Selecteer Exporteren in de weergegeven lijst met opties .
Als u op Ctrl + S (⌘ Cmd + S op Mac) drukt, wordt uw bestand in de meeste programma's opgeslagen . Veel programma's hebben ook snelkoppelingen voor de functie 'Opslaan als'. Deze snelkoppelingen variëren van programma tot programma. F12 opent bijvoorbeeld het dialoogvenster 'Opslaan als' in Word, terwijl ⇧ Shift + Ctrl + S het opent in Photoshop.
Ga naar Opties voor> bestand> Opslaan. Controleer of het selectievakje Automatisch opslaan is ingeschakeld.
Klik in het lint van Word op het tabblad Bestand. Klik op Opslaan als of op Kopie opslaan als het een bestaand document is. Klik op Bladeren en ga naar de map waarin u het bestand wilt opslaan. Type achter 'Bestandsnaam' de naam die u het bestand wilt geven.
U hebt het bestand niet opgeslagen
Ga naar Bestandsinfo> >Document beheren > Niet-opgeslagen documenten herstellen. Selecteer het bestand en selecteer vervolgens Openen. Selecteer Opslaan als in de balk bovenaan het bestand om het bestand op te slaan.
Als u een kopie van het bestand in een ander bestand wilt invoegen, kunt u het insluiten of er een koppeling naar maken. Ga naar Invoegen > Object.Selecteer Bestand gebruiken.
Uw document opslaan in OneDrive
Wanneer u uw bestanden in de cloud opslaat, kunt u delen en samenwerken met anderen, en hebt u overal toegang tot uw bestanden, op uw computer, tablet of telefoon.
Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding in het Word-document die u wilt opslaan en selecteer Opslaan als afbeelding . Hiermee wordt een dialoogvenster geopend waarin u kunt kiezen uit verschillende bestandstypen voor afbeeldingen in de vervolgkeuzelijst Opslaan als type, waaronder JPEG. Geef uw bestand vervolgens een naam en sla het op de gewenste locatie op.
Druk op Ctrl+A op het toetsenbord om alle tekst van het document te markeren. Tip: U kunt het hele document ook markeren door de muiscursor in de linkermarge te plaatsen en snel achter elkaar driemaal op de linkermuisknop te klikken. Druk op Ctrl+C om de hele gemarkeerde selectie te kopiëren.
Uw document delen
Selecteer Delen.Of selecteer bestand > delen. Opmerking: Als het bestand niet al is opgeslagen in OneDrive, wordt u gevraagd uw bestand te uploaden naar OneDrive om het te delen. Selecteer in de vervolgkeuzelijst degene met wie u wilt delen, of voer een naam of e-mailadres in.
Klik op Invoegen > Object. Als het Word-document al bestaat, selecteert u in het dialoogvenster Object invoegen de optie Maken van bestand. Klik op Bladeren om het Word-document te zoeken dat u wilt invoegen. Selecteer uw Word-document en klik op OK.
De Open XML-indeling (.docx/.xlsx/.pptx) is de standaardindeling in alle ondersteunde versies van Microsoft Office. Tenzij u een specifieke reden hebt om een andere indeling te gebruiken, raden wij u aan deze indeling te gebruiken voor uw Office-bestanden.
Gemeenschapsantwoord
Als u een Microsoft Office-bestand opslaat in OneDrive, slaat u het op in een opslagruimte op een server . Het maakt dan deel uit van cloudgebaseerde opslagoplossingen die zijn ontworpen voor toegankelijkheid en beveiliging.