Ga naar Bestand>-account (of Office-account als u Outlook hebt geopend).Kies onder Productgegevens de optie Bijwerkopties > Nu bijwerken. Opmerking: Mogelijk moet u eerst op Updates inschakelen klikken als u de optie Nu bijwerken niet meteen ziet.
Selecteer op het tabblad BestandOffice-account of Account. Voer een van de volgende handelingen uit: Als u een knop Bijwerkopties ziet, selecteert u Updates inschakelen. Of, als updates al zijn ingeschakeld, maar u niet de nieuwste versie van Outlook gebruikt, selecteert u Nu bijwerken.
De nieuwe Outlook voor Windows-app wordt automatisch bijgewerkt, met wekelijks nieuwe buildupdates . In tegenstelling tot de klassieke versie worden functies echter niet geleverd via buildupdates. De native componentupdates zorgen ervoor dat de app blijft werken met de service en updates worden automatisch geleverd.
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, controleert u uw account: werk uw wachtwoord bij als dit onlangs is gewijzigd. Uw account kan ook tijdelijk worden geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn opgevallen. Meer informatie over het deblokkeren van uw Outlook.com-account.
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, controleer dan uw account : werk uw wachtwoord bij als dit onlangs is gewijzigd. Uw account is mogelijk ook tijdelijk geblokkeerd omdat we ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit hebben opgemerkt. Leer hoe u uw Outlook.com-account kunt deblokkeren.
Vernieuw de pagina: In de webversie van Outlook kunt u uw Postvak IN vernieuwen door eenvoudigweg op de vernieuwingsknop van uw browser te klikken of door op F5 op uw toetsenbord te drukken .
Is de nieuwe Outlook verplicht? Ja, vanaf januari 2025 wordt de nieuwe versie van Outlook verplicht voor gebruikers van Microsoft 365 Business Standard, Business Premium en Enterprise. Deze nieuwe versie is webgebaseerd en vervangt de klassieke Outlook-applicatie.
Om te bepalen of de Outlook voor Windows-versie die u gebruikt de nieuwe Outlook of de klassieke Outlook is, controleert u of er een tabblad Bestand op het lint staat . Als Bestand niet wordt weergegeven, gebruikt u de nieuwe Outlook.
E-mail en de agenda van Outlook zijn nu gratis inbegrepen in Windows.
Vanaf 1 november 2021 verandert de minimale Outlook versie waarmee verbinding gemaakt kan worden in Microsoft 365/ Office 365. De oudere versies van Outlook ondersteunen namelijk niet de nieuwste veiligheidstechnieken om gegevens veilig te houden, waardoor Microsoft heeft besloten deze ondersteuning stop te zetten.
Werk uw e-mailinstellingen in Outlook voor Windows bij of wijzig deze
Open Outlook en selecteer Bestand. Gebruik de dropdown onder Accountgegevens om het account te selecteren dat u wilt wijzigen. Selecteer Accountinstellingen. Selecteer het type informatie dat u wilt wijzigen.
Wanneer u weer online wilt werken, klikt u op Verzenden/ontvangen > Offline werken.
Ga naar Bestand>-account (of Office-account als u Outlook hebt geopend).Kies onder Productgegevens de optie Bijwerkopties > Nu bijwerken. Opmerking: Mogelijk moet u eerst op Updates inschakelen klikken als u de optie Nu bijwerken niet meteen ziet.
Schakel De nieuwe outlook-wisselknop uitproberen in uw huidige Outlook-app in. Deze optie is beschikbaar met de bureaubladversie van Outlook voor Microsoft 365 en met de app Mail en Agenda op Windows-apparaten. Download nieuwe Outlook vanuit de Microsoft Store.
De nieuwe Outlook voor Windows biedt de nieuwste functies, intelligente ondersteunde mogelijkheden en een nieuw modern en vereenvoudigd ontwerp voor uw Outlook-app. U kunt het aanpassen aan uw stijl en meer doen met de nieuwe Outlook voor Windows!
De fout Outlook Inbox Not Updateing wordt meestal veroorzaakt door een probleem met de netwerkverbinding, onjuiste e-mailinstellingen of een beschadigd Outlook-gegevensbestand . Om het probleem op te lossen, kunt u een nieuw profiel op Outlook maken.
Soms worden e-mailberichten niet weergegeven in uw Postvak IN in de cache, ook al zijn ze niet gesynchroniseerd vanuit uw postvak. U kunt de items in uw Postvak IN zien in de onlinemodus, Outlook Web Access of Outlook Web App (OWA), maar u kunt ze niet zien in uw profiel voor de modus Cache.
Open Outlook en selecteer Bestand.Gebruik de vervolgkeuzekeuze onder Accountgegevens om het account te selecteren dat u wilt wijzigen.Selecteer Accountinstellingen. Selecteer het type gegevens dat u wilt wijzigen.
Gebruikersrapporten geven aan geen actuele problemen bij Microsoft 365.
Een veel voorkomende oorzaak is per ongeluk archiveren. In de haast om een inbox op te ruimen, is het gemakkelijk om belangrijke e-mails naar de archiefmap te verplaatsen zonder het te beseffen. Een andere mogelijkheid zijn verkeerd toegepaste e-mailfilters, die inkomende e-mail kunnen omleiden naar onverwachte mappen.