Klik op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en klik vervolgens op de samenvoegbewerking die u wilt uitvoeren. Klik op Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken. Ga naar het Excel-werkblad en klik op Openen. Als u hierom in Word wordt gevraagd, selecteert u Blad1$ en klikt u op OK.
Klik op afzonderlijke brieven bewerken.Selecteer in het dialoogvenster samenvoegen naar Nieuw Document de records die u wilt samenvoegen.Klik op OK. Word maakt en opent een nieuw samengevoegd document.
De functie Gedeelde werkmap inschakelen
Maak een nieuwe werkmap of open een bestaande werkmap. Plaats deze vervolgens op een netwerklocatie. Zet het bestand niet in OneDrive of SharePoint. Als u de voorkeur geeft aan deze locaties, gebruik dan cocreatie om samen te werken aan de werkmap.
Een bestand delen in Drive
Selecteer het bestand dat je wilt delen.Typ het e-mailadres of de Google-groep waarmee je het bestand wilt delen. Bepaal welke rol mensen hebben voor het bestand door Kijker, Reageerder of Bewerker te kiezen. Als je account in aanmerking komt, kun je een vervaldatum voor toegang toevoegen.
Met Microsoft 365 en OneDrive of SharePoint kunnen meerdere mensen tegelijk aan een Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint-presentatie werken. Wanneer iedereen tegelijk ergens aan werkt, heet dat cocreatie.
Klik op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en klik vervolgens op de samenvoegbewerking die u wilt uitvoeren. Klik op Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken. Ga naar het Excel-werkblad en klik op Openen. Als u hierom in Word wordt gevraagd, selecteert u Blad1$ en klikt u op OK.
Selecteer Object en klik vervolgens op Tekst uit bestand in het vervolgkeuzemenu. Selecteer de bestanden die in het huidige document moeten worden samengevoegd. Houd Ctrl ingedrukt om meer dan één document te selecteren. De documenten worden samengevoegd in de volgorde waarin ze in de bestandslijst worden weergegeven.
Ga naar Gegevens > Samenvoegen.Selecteer in het vak Functie de functie die u wilt gebruiken voor het samenvoegen van de gegevens.Selecteer in elk bronwerkblad de gegevens.
Als u een nieuwe tekstregel wilt beginnen of witruimte wilt toevoegen tussen tekstregels of -alinea's in een werkbladcel, drukt u op Alt+Enter om een regeleinde in te voegen. Dubbelklik op de cel waarin u een regeleinde wilt invoegen.
1) Aan elkaar koppelen 2) Aaneenschakelen 3) Aanhechten 4) Adderen 5) Assembleren 6) Associëren 7) Bijvoegen 8) Combineren 9) Copuleren 10) Cumuleren 11) Koppelen 12) Li... Het samenvoegen van twee of meer bedrijven in een enkele organisatie.
Selecteer twee of meer aangrenzende cellen. Klik met de Control-toets ingedrukt op de cellen en kies vervolgens 'Voeg cellen samen'.
Vormen samenvoegen
Houd Shift ingedrukt om meerdere vormen selecteren. Het tabblad opmaak van vorm wordt weergegeven. Merk op dat het alleen wordt weergegeven wanneer een vorm is geselecteerd. Klik op het tabblad Vorm opmaken op Vormen samenvoegen en kies de gewenste optie.
Selecteer op het tabblad Start de optie Opsommingstekens om een lijst met opsommingstekens te maken. Selecteer de 3D-stijl voor opsommingstekens. Typ het eerste item in de lijst en ga op een van de volgende manier te werk: Als u een nieuwe regel wilt beginnen met een opsommingsteken, drukt u op Enter.
U kunt de inhoud van eerder gemaakte Word-documenten invoegen in een nieuw of ander Word-document. Klik of tik op de plaats waar u de inhoud van het bestaande document wilt invoegen. Selecteer Tekst uit bestand. Zoek het beste bestand en dubbelklik erop.
Selecteer het PDF-bestand en selecteer Importeren;Vervolgens zie je een Navigator-paneel met de tabellen en pagina's in je PDF, samen met een voorbeeld;Selecteer de tabel en klik op Laden. De tabel wordt geïmporteerd in het Excel werkblad.
Pagina's toevoegen aan een PDF-bestand
Selecteer het PDF-document waaraan je pagina's wilt toevoegen. Meld je aan nadat Acrobat het PDF-bestand heeft geüpload. Selecteer een invoegpunt vóór of na de paginaminiatuur waar je pagina's wilt invoegen. Navigeer naar een of meer PDF-bestanden die je wilt toevoegen.