Welke stappen moet je ondernemen om een Excel document samen te voegen met een Word-document?

Klik op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en klik vervolgens op de samenvoegbewerking die u wilt uitvoeren. Klik op Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken. Ga naar het Excel-werkblad en klik op Openen. Als u hierom in Word wordt gevraagd, selecteert u Blad1$ en klikt u op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe moet je samenvoegen in Word?

Klik op afzonderlijke brieven bewerken.Selecteer in het dialoogvenster samenvoegen naar Nieuw Document de records die u wilt samenvoegen.Klik op OK. Word maakt en opent een nieuw samengevoegd document.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan je samen in Excel werken?

De functie Gedeelde werkmap inschakelen

Maak een nieuwe werkmap of open een bestaande werkmap. Plaats deze vervolgens op een netwerklocatie. Zet het bestand niet in OneDrive of SharePoint. Als u de voorkeur geeft aan deze locaties, gebruik dan cocreatie om samen te werken aan de werkmap.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kun je samen in een bestand werken?

Een bestand delen in Drive

Selecteer het bestand dat je wilt delen.Typ het e-mailadres of de Google-groep waarmee je het bestand wilt delen. Bepaal welke rol mensen hebben voor het bestand door Kijker, Reageerder of Bewerker te kiezen. Als je account in aanmerking komt, kun je een vervaldatum voor toegang toevoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Kun je met meerdere mensen in hetzelfde bestand werken?

Met Microsoft 365 en OneDrive of SharePoint kunnen meerdere mensen tegelijk aan een Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint-presentatie werken. Wanneer iedereen tegelijk ergens aan werkt, heet dat cocreatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Een Word-document en een Excel-blad samenvoegen: Microsoft Office-tips

31 gerelateerde vragen gevonden

Hoe Word en Excel samenvoegen?

Klik op Verzendlijsten > Afdruk samenvoegen starten en klik vervolgens op de samenvoegbewerking die u wilt uitvoeren. Klik op Adressen selecteren > Bestaande lijst gebruiken. Ga naar het Excel-werkblad en klik op Openen. Als u hierom in Word wordt gevraagd, selecteert u Blad1$ en klikt u op OK.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Waar staat samenvoegen in Excel?

Cellen samenvoegen
  1. Selecteer twee of meer aangrenzende cellen die u wilt samenvoegen. ...
  2. Selecteer op het tabblad Start de optie Samenvoegen en centreren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kan ik documenten samenvoegen?

Selecteer Object en klik vervolgens op Tekst uit bestand in het vervolgkeuzemenu. Selecteer de bestanden die in het huidige document moeten worden samengevoegd. Houd Ctrl ingedrukt om meer dan één document te selecteren. De documenten worden samengevoegd in de volgorde waarin ze in de bestandslijst worden weergegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op learn.microsoft.com

Kan je twee excel bestanden samenvoegen?

Ga naar Gegevens > Samenvoegen.Selecteer in het vak Functie de functie die u wilt gebruiken voor het samenvoegen van de gegevens.Selecteer in elk bronwerkblad de gegevens.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe verschillende Word documenten samenvoegen in PDF?

Hoe Word naar PDF bestand samen te voegen
  1. Open een browser op de gratis website Word en ga naar de tool Fusie.
  2. Klik in het gebied voor het neerzetten van bestanden om Word bestanden te uploaden of sleep een Word bestanden.
  3. Klik op de knop 'Samenvoegen' om bestanden samen te voegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op products.aspose.app

Hoe werkt Compare in Word?

Open het document in the Word desktop applicatie.
  1. Ga naar het tabblad Controleren.
  2. Kies Vergelijken > Bepaalde versie.
  3. Je kan nu selecteren met welke voorgaande versie je de huidige wil vergelijken.
  4. Klik op Vergelijken.
  5. Het resultaat opent een apart scherm wat verdeeld is in 4 kolommen: De lijst met wijzigingen (links),

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vlaanderen.be

Hoe kan je in Excel Tekst onder elkaar?

Als u een nieuwe tekstregel wilt beginnen of witruimte wilt toevoegen tussen tekstregels of -alinea's in een werkbladcel, drukt u op Alt+Enter om een regeleinde in te voegen. Dubbelklik op de cel waarin u een regeleinde wilt invoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Wat is samenvoegen?

1) Aan elkaar koppelen 2) Aaneenschakelen 3) Aanhechten 4) Adderen 5) Assembleren 6) Associëren 7) Bijvoegen 8) Combineren 9) Copuleren 10) Cumuleren 11) Koppelen 12) Li... Het samenvoegen van twee of meer bedrijven in een enkele organisatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op woorden.org

Hoe kan je cellen samenvoegen?

Selecteer twee of meer aangrenzende cellen. Klik met de Control-toets ingedrukt op de cellen en kies vervolgens 'Voeg cellen samen'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.apple.com

Hoe vormen samenvoegen?

Vormen samenvoegen

Houd Shift ingedrukt om meerdere vormen selecteren. Het tabblad opmaak van vorm wordt weergegeven. Merk op dat het alleen wordt weergegeven wanneer een vorm is geselecteerd. Klik op het tabblad Vorm opmaken op Vormen samenvoegen en kies de gewenste optie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe kun je twee rijen samenvoegen?

  1. Open een spreadsheet in Google Spreadsheets op je computer.
  2. Selecteer de rijen, kolommen of cellen die je wilt samenvoegen.
  3. Klik bovenaan op Opmaak. Cellen samenvoegen en selecteer hoe je de cellen wilt samenvoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe toevoegen in Excel?

Een kolom invoegen of verwijderen
  1. Selecteer een willekeurige cel in de kolom en ga dan naar Start > Invoegen > Bladkolommen invoegenof Bladkolommen verwijderen.
  2. Of klik met de rechtermuisknop op de bovenkant van de kolom en selecteer Invoegen of Verwijderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe opsomming in Excel?

Selecteer op het tabblad Start de optie Opsommingstekens om een lijst met opsommingstekens te maken. Selecteer de 3D-stijl voor opsommingstekens. Typ het eerste item in de lijst en ga op een van de volgende manier te werk: Als u een nieuwe regel wilt beginnen met een opsommingsteken, drukt u op Enter.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe voeg je tekst in Word?

Een tekstvak toevoegen
  1. Plaats de cursor op de plaats waar u het tekstvak wilt weergeven.
  2. Ga naar Invoegen en selecteer tekening in Illustraties .
  3. Selecteer Tekstvak en gebruik de cursor om het tekstvak te maken.
  4. Voeg tekst in het vak in en pas de gewenste stijl toe.
  5. Selecteer Opslaan ensluiten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe krijg je in Word tekst onder elkaar?

De tekstrichting in een vorm of tekstvak opgeven
  1. Klik met de rechtermuisknop op de rand van de vorm of het tekstvak.
  2. Selecteer in het snelmenu de optie Vorm opmaken.
  3. Klik in het deelvenster Vorm opmaken op Grootte/indeling en eigenschappen .
  4. Selecteer onder Tekstvak de gewenste optie in de lijst Tekstrichting.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Kan je een Word document invoegen in een ander Word document?

U kunt de inhoud van eerder gemaakte Word-documenten invoegen in een nieuw of ander Word-document. Klik of tik op de plaats waar u de inhoud van het bestaande document wilt invoegen. Selecteer Tekst uit bestand. Zoek het beste bestand en dubbelklik erop.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe plak je een PDF-bestand in Excel?

Een object insluiten in een werkblad
  1. Klik in de cel van het werkblad waar u het object wilt invoegen.
  2. Klik op het tabblad Invoegen in de groep Tekst op Object.
  3. Klik op het tabblad Bestand gebruiken.
  4. Klik op Bladeren en selecteer het bestand dat u wilt invoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe importeer ik een PDF in Excel?

Selecteer het PDF-bestand en selecteer Importeren;Vervolgens zie je een Navigator-paneel met de tabellen en pagina's in je PDF, samen met een voorbeeld;Selecteer de tabel en klik op Laden. De tabel wordt geïmporteerd in het Excel werkblad.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op klippa.com

Hoe voeg ik iets toe aan een PDF-bestand?

Pagina's toevoegen aan een PDF-bestand

Selecteer het PDF-document waaraan je pagina's wilt toevoegen. Meld je aan nadat Acrobat het PDF-bestand heeft geüpload. Selecteer een invoegpunt vóór of na de paginaminiatuur waar je pagina's wilt invoegen. Navigeer naar een of meer PDF-bestanden die je wilt toevoegen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op adobe.com

Populaire vragen