iPhone opnieuw opstarten
Druk op de volume-omhoog-knop. Druk tegelijk op de volume-omlaag-knop. Houd de aan/uit-knop (óók tegelijkertijd) ingedrukt tot het Apple logo in beeld staat. Je iPhone start vervolgens opnieuw op.
iPhone opnieuw opstarten
Druk op de volume omhoog-knop; Druk op de volume omlaag-knop; Houd de aan/uit-knop ingedrukt tot het Apple-logo in beeld staat.
De iPhone inschakelen
Houd de zijknop ingedrukt totdat je het Apple logo ziet.
De eerste optie is het opladen van je telefoon, zodat je zeker weet dat de batterij vol is. De tweede optie is het resetten van je telefoon. Met een harde reset dwing je je toestel om zichzelf opnieuw op te starten. De derde optie is het herstellen van de fabrieksinstellingen.
om de iPhone fabrieksinstellingen te herstellen moet uw iPhone minstens 50 procent zijn opgeladen. Ga vervolgens naar: Instellingen > Algemeen. Scrol naar 'Stel opnieuw in' en tik op 'Wis alle inhoud en instellingen'. Bevestig uw keuze en wacht tot de fabrieksinstellingen zijn hersteld.
Deze waarschuwingen kunnen om verschillende redenen verschijnen: De oplaadpoort van uw iOS-apparaat is vuil of beschadigd. Uw oplaadaccessoire is defect, beschadigd of niet door Apple gecertificeerd. De USB-lader is niet ontworpen om apparaten op te laden.
druk de aan en uit knop en de volume-omlaag knop tegelijkertijd in. houd beide knoppen ongeveer 10 seconden ingedrukt. je iPhone gaat nu uit en start vanzelf opnieuw op. Je kunt de knoppen loslaten wanneer het Apple logo verschijnt.
Als het scherm te gevoelig is of soms niet reageert op aanraking. Herstart de iPhone of iPad. Zorg dat uw scherm schoon en droog is. Koppel eventuele Lightning- of USB-C-accessoires los.
Sinds iPhone 7 zijn de toestellen van Apple water- en stofbestendig. De nieuwste generatie iPhone modellen zijn hier beter tegen bestand dan oudere modellen zoals iPhone 8 en X.
Voor een harde reset volgt u de volgende stappen: Stap 1: Druk de volume omhoog-knop kort in. Stap 2: Druk vervolgens de de volume omlaag-knop kort in. Stap 3: Hierna houdt u direct de sluimerknop - de knop aan de rechterzijde - ingedrukt tot u het logo van Apple ziet.
Een normale iPhone-batterij moet elke één tot twee dagen weer worden opgeladen.
U hebt een iPhone 8 of nieuwer nodig. De iPhone heeft een ingebouwde draadloze oplaadfunctie waarmee het apparaat op een eenvoudige en intuïtieve manier kan worden opgeladen. Uw iPhone werkt met Qi-gecertificeerde opladers die beschikbaar zijn als accessoires en in auto's, cafés, hotels, luchthavens en meubilair.
De Apple Beperkte Garantie voor één (1) jaar is een fabrieksgarantie op vrijwillige basis. De rechten die u op grond van deze garantie hebt, staan los van de rechten die u op grond van de consumentenwetgeving geniet, met inbegrip van, maar niet uitsluitend rechten ten aanzien van non-conforme goederen.
Wanneer je iPhone steeds uitvalt maar je batterij niet leeg is, is het mogelijk een software probleem. Je batterij denkt dat hij bijvoorbeeld nog 20% heeft terwijl, in werkelijkheid, de batterij leeg is en dus 0% heeft. Je kan in dit geval eerst zelf proberen een harde reset te doen.
Stap 1: Houd de homeknop, powerknop en volume-omhoog knop tegelijkertijd ingedrukt. Stap 2: Je ziet nu een menu dat bediend kan worden met de volumeknoppen. Stap 3: Kies voor 'factory reset of wipe data'. Hiermee wis je alle gegevens van je telefoon en breng je deze weer in fabrieksstaat.
Je telefoon opnieuw opstarten
Als uw telefoon is vastgelopen met het scherm ingeschakeld, houdt u de aan/uit-knop ongeveer dertig seconden ingedrukt om het opnieuw op te starten.
Als de iPhone niet reageert en je het apparaat niet kunt uit- en inschakelen, probeer je het apparaat geforceerd opnieuw op te starten. Druk kort op de volume-omhoogknop. Druk kort op de volume-omlaagknop. Houd de zijknop ingedrukt.
iPhone 8 of nieuwer, inclusief iPhone SE (2e generatie): druk kort op de volume-omhoogknop en laat deze weer los. Druk kort op de volume-omlaagknop. Houd vervolgens de zijknop ingedrukt totdat u het scherm van de herstelmodus ziet.
Soms kan een app instabiliteit van software veroorzaken, waardoor de telefoon zichzelf uitschakelt. Dit is waarschijnlijk de oorzaak als de telefoon zichzelf alleen uitschakelt bij het gebruik van bepaalde apps of het uitvoeren van specifieke taken. Verwijder alle apps voor taakbeheer of batterijbesparing.
Om gegevens van een kapotte telefoon te herstellen, kunt u de gratis Android-tool voor gegevensherstel - EaseUS MobiSaver voor Android gebruiken om het te proberen. Met zo'n tool kunt u uw apparaat scannen op zowel bestaande als verwijderde bestanden, inclusief foto's, video's, contacten, berichten en meer.
Mogelijke oorzaken waarom je telefoon niet meer oplaadt: Telefoon laadt niet op door een software fout of storing in je telefoon. Telefoon laadt niet op doordat je oplader het niet meer doet. Telefoon laadt niet op doordat de batterij kapot of op is.