Weergaven, ook wel impressies genoemd, zijn de keren dat jouw advertentie of update is weergegeven op een scherm. Stel dat jouw advertentie maar liefst 3.000 keer is getoond op een scherm. Je weergaven zijn dan ook 3.000. Dat wil echter niet zeggen dat een persoon diezelfde content ook daadwerkelijk heeft gezien.
De weergave van een artikel betekent simpelweg dat mensen op de link hebben geklikt. Zij vonden de titel interessant genoeg om door te klikken. WINNING! Maar je weet dus niet of ze het artikel (helemaal) hebben gelezen.
Impressies is het aantal keer dat een advertentie is vertoond en een advertentie kan natuurlijk meerdere keren aan dezelfde persoon getoond zijn. Bereik zegt echt iets over het aantal individuen dat de advertentie op zijn scherm heeft gehad.
Bereik staat voor het aantal personen dat inhoud van of over je pagina heeft gezien. Deze statistiek wordt geschat. Weergaven staan voor het aantal keren dat er inhoud van je pagina of over je pagina op het scherm van een persoon is verschenen.
Tik rechtsboven in Facebook op . Tik op Pagina's en ga vervolgens naar je pagina. Tik bovenaan de pagina op Statistieken. Scrol omlaag naar Paginaweergaven.
Nee, het is niet mogelijk om te weten wie je Facebook-video's heeft bekeken. Als je Facebook Live gebruikt, is het mogelijk om te weten wie meedoet aan en interactie heeft met je video.
Bereik en weergaven op Instagram
Het bereik is het totaal aantal unieke accounts die jouw post of story hebben gezien. Weergaven meet het totaal aantal keer dat gebruikers jouw post of story hebben gezien.
Het eerlijke antwoord is: nee. Het is onmogelijk om je profielbezoeken op Instagram te zien. De app houdt je bezoekersaantallen niet bij. Wel kun je via de likes en reacties zien wie je foto's of filmpjes bekijkt.
De Engelse term 'views' staat voor het aantal keer dat een video is bekeken. Hoewel dit vaak gerelateerd wordt aan YouTube, geldt dit ook voor andere video platformen waaronder Facebook en Vimeo. Voor online marketing kan het aantal views van groot belang zijn om de beoogde doelgroep te bereiken.
3. Hoe vaak is je bijdrage (post of update) bekeken. Klik je in je dashboard op '… weergaven van bijdragen', dan kun je per update die je geplaatst hebt zien hoe vaak deze in de tijdlijn van LinkedInleden voorbij gekomen is. Let op, het is niet zéker dat ze het gezien of gelezen hebben.
Het derde tabblad is ook interessant, deze geeft weer uit welke branches jouw profielbezoeken komen en wat voor beroep ze hebben. Boeiende informatie om bijvoorbeeld je updates en blogs op aan te passen. Je doelgroep kennen is superbelangrijk, anders klets je langs elkaar heen.
Keer gedeeld: hoe vaak iemand je bericht in de eigen feed heeft gedeeld. Klikken: aantal klikken op je bericht, je logo of je naam. Interactiefrequentie: Doorklikfrequentie: kliks gedeeld door totaal aantal weergaven.
De impressies op LinkedIn komen overeen met het aantal keren dat uw content is gezien of geplaatst in de nieuwsfeed van de leden van dit sociale netwerk. Opgelet, dit betekent niet dat de gebruikers er ook op geklikt hebben!
1) Aantonen dat een bepaalde conclusie niet correct of mogelijk is 2) Beantwoorden met tegenbewijzen 3) Bestrijden 4) De onjuistheid aantonen 5) Een zin met weerleggen 6)...
Tik bovenaan het overzicht in het gedeelte Verhalen op Je verhaal. Tik linksonder bij een foto of video in je verhaal op om te zien wie je verhaal heeft bekeken. Als deze optie niet wordt weergegeven, heeft nog niemand je verhaal bekeken.
Het beste antwoord
Nee. Of je nu een screenshot (of schermopname) maakt van een verhaal, een bericht of zelfs een reel, Instagram laat de andere gebruiker niet weten dat je hun inhoud hebt gescreend.
Open je verhaal en veeg omhoog op het scherm om te zien wie je verhaal heeft bekeken. Je ziet het aantal mensen en de Instagram-gebruikersnamen van de mensen die elke foto of video in je verhaal hebben bekeken.
Als je iemand beperkt gebeurt het volgende: Deze persoon kan niet zien of je online bent en of je zijn of haar chatberichten hebt gelezen. Nieuwe opmerkingen van deze persoon bij je berichten zijn alleen zichtbaar voor die persoon zelf.
Het heeft allemaal te maken met hoe actief je zelf bent en met wie je het meest in contact komt,” zegt Julian. Meer nog, hoe vaker je iemand zijn profiel bekijkt, ook al like je geen foto's, hoe groter de kans dat die persoon bovenaan komt te staan in jouw lijst.
Het enige wat je dus hoeft te doen is via een webbrowser naar Instagram.com te surfen (dat kan ook op je mobiele telefoon) en aldaar in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens surf je naar een account (desgewenst via de zoekfunctie), waar je de lijsten onder 'volgers' en 'volgend' vindt.
Op het tabblad Publiek in YouTube Analytics vind je een overzicht van je kijkers en hun demografie. De kaart met de belangrijkste statistieken toont je terugkerende en nieuwe kijkers, unieke kijkers, abonnees, totale leden.
Suggesties voor Mensen die je misschien kent worden onder andere gegeven vanwege de volgende redenen: Jullie hebben gemeenschappelijke vrienden. Jullie hebben een netwerk gemeen, zoals je huidige woonplaats, school of werkgever. Jullie zijn lid van dezelfde Facebook-groep.
De melding krijg je als iemand jouw Facebook pagina heeft bezocht. Het aantal weergaven in de melding geeft aan hoeveel bezoeken jouw pagina heeft ontvangen. De melding “Facebook paginanaam heeft 2 nieuwe weergaven” betekent dus dat jouw Facebook pagina 2 nieuwe bezoeken heeft ontvangen.
Tik in je overzicht op Facebook bovenaan op Zoeken. Voer de naam van de persoon in en kies uit de resultaten. Ga naar het profiel. Tik op Volgen.