Referentiebeheer, of literatuurbeheer of literatuurmanagement, is het systematisch verzamelen, organiseren en gebruiken van verwijzingen naar bronnen. Hoe u dat het meest efficiënt aanpakt, hangt af van het soort bronnen dat u gebruikt en ook van uw persoonlijke werkwijze en voorkeuren.
Vertaal Credential Manager van Engels naar Nederlands
Aanmeldingsgegevensbeheer.
Om Aanmeldingsgegevensbeheer te openen, typt u aanmeldingsgegevensbeheer in het zoekvak op de taakbalk en selecteert u Configuratiescherm Aanmeldingsgegevensbeheer. Selecteer Webreferenties of Windows-referenties voor toegang tot de referenties die u wilt beheren.
Oorzaak. Dit probleem kan optreden als de instelling voor Beveiliging aanmeldnetwerk op het tabblad Beveiliging van het dialoogvenster Microsoft Exchange is ingesteld op een andere waarde dan Anonieme verificatie.
De cookies die gebruikt worden om aangemeld te blijven zijn verwijderd of corrupt geraakt. Om de aanmeldgegevens te onthouden wordt gebruik gemaakt van cookies. Als je de cookies verwijderd dan kan het systeem deze niet meer gebruiken en zul je opnieuw moeten aanmelden.
In het zoekvak naast de knop Start op de taakbalk typt u configuratiescherm. Selecteer Configuratiescherm in de lijst met resultaten. Opmerking: veel functies van het Configuratiescherm zijn eenvoudiger en sneller in Instellingen .
Het Configuratiescherm openen
Swipe vanaf de rechterkant naar binnen, tik op Zoeken (als u een muis gebruikt, wijst u de rechterbovenhoek van het scherm aan, beweegt u de muis omlaag en klikt u op Zoeken), typ configuratiescherm in het zoekvak en tik of klik vervolgens op Configuratiescherm.
Voordelen. Het voordeel van het configureren van producten is dat het product pas gemaakt wordt als het gewenst is. Hiermee wordt voorkomen dat er producten gemaakt worden die niet gebruikt worden.
Configureren = configureren is het samenstellen van een product uit verschillende basisbouwstenen, de keuze en schikking (combinatie) van componenten die samen een systeem met de gewenste functionaliteit moeten vormen.
De samenstelling van de computer. Het kan duiden op alle computeronderdelen (hardware), of alle programma's en instellingen (software), of de hardware en software samen. In het Configuratiescherm van Windows kunt u instellingen van de pc wijzigen en hardware en software toevoegen of verwijderen.
Bij eerdere versies van Windows 10 selecteer je de Startknop en dan Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update > Geavanceerde opties. Schakel het selectievakje in naast Gebruik mijn aanmeldingsgegevens om de configuratie van mijn apparaat automatisch te voltooien na een update.
Selecteer het Startmenu > Instellingen > Apps. U vindt apps ook in het Startmenu . De meest gebruikte apps staan bovenaan, gevolgd door een alfabetische lijst.
Typ in het zoekvak op de taakbalk Configuratiescherm en selecteer deze in de zoekresultaten. Selecteer Programma's > > Programma's en onderdelen. Houd de naam ingedrukt van het programma dat je wilt verwijderen (of klik er met de rechtermuisknop op) en selecteer vervolgens Verwijderen of Verwijderen/Wijzigen.
De term 'Systeemherstel' betekent: de computer terugzetten naar een eerder moment, toen er nog geen problemen waren. Windows Systeemherstel maakt op bepaalde momenten een soort foto van de toestand van de computer. Dat noemen we een herstelpunt. De programma's en instellingen van de computer worden vastgelegd.
Uw Outlook.com-wachtwoord is hetzelfde als uw Microsoft-account-wachtwoord. Ga naar Beveiliging van Microsoft-account en selecteer Wachtwoordbeveiliging. Als beveiligingsmaatregel kan u worden gevraagd om uw identiteit te aan te tonen met een beveiligingscode.
Oude Hotmail wachtwoord vergeten? Ga naar Microsoft en klik op Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Vul je e-mailadres of telefoonnummer in, en typ de code over. Je krijgt nu één of meer mogelijkheden aangeboden om een beveilingscode te ontvangen waarmee je het wachtwoord opnieuw in kan stellen.
Oorzaak. Dit probleem kan optreden als de instelling voor Beveiliging aanmeldnetwerk op het tabblad Beveiliging van het dialoogvenster Microsoft Exchange is ingesteld op een andere waarde dan Anonieme verificatie.
Ga als volgt te werk: Klik op Verzenden/Ontvangen. Als Outlook is ingesteld op Offline werken, is deze knop gemarkeerd. Klik op Offline werken om weer online te gaan werken.
Android Apparaatbeheer inschakelen
Via de Google Instellingen-app en 'Services > Beveiliging' is de functie in te schakelen, al kun je ook via deze link de gelijknamige app downloaden.