Wat is mijn bol com account?

Met een Bol.com account is het controleren van je bestellingen echt een eitje. Als je ingelogd bent kun je rechtsboven op het poppetje klikken.Dat is jouw account en hier kun je alles wat er binnen jouw account gebeurd bekijken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op besteboekentips.nl

Kan je bij Bol Com bestellen zonder account?

Tips: Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Hoe moet ik inloggen bij Bol Com?

Direct naar Bol.com om in te loggen bij 'Mijn Bol'
  1. Klik hier om naar de website van Bol.com te gaan.
  2. Helemaal rechtsboven vind je de tekst 'inloggen. ' Klik daarop.
  3. Voer het e-mailadres en wachtwoord in dat je destijds had gebruikt voor je account. ...
  4. Je bent nu ingelogd bij Bol.com.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op hetnlpcollege.nl

Kan niet inloggen op bol?

Kan niet meer inloggen bij Bol Com? Misschien is er een probleem met je wachtwoord. Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Kun je nog steeds niet inloggen ? Mail dan naar partner@ bol . com .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl-inloggen.nu

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres bij Bol Com?

Inlog mail adres wijzigen

Klik linksboven in je verkoopaccount op je verkoopnaam, kies voor 'Instellingen' en daarna in de kolom 'Account' voor 'Inloggegevens wijzigen'. Optie 2: Ga naar account.bol.com en kies voor 'E-mailadres wijzigen'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Hoe registreer je een account om te kunnen verkopen op bol.com

26 gerelateerde vragen gevonden

Hoe weet je wat je E-mail is?

Deze e-mailadressen zijn afkomstig van uw pagina 'Over mij'. U kunt zelf bepalen wie deze e-mailadressen kan bekijken in Google-producten zoals Drive, Foto's en Google+. Open het gedeelte Over mij van uw Google-account. Onder 'E-mail' kunt u uw e-mailadres toevoegen, bewerken of verwijderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan je je e-mailadres zien?

Gebruik een e-mailzoektool. Eén van de makkelijkste manieren om een e-mailadres te vinden is door een e-mailzoekservice te gebruiken. Het enige wat je hoeft te doen is iemands naam en/of website invullen en de tool zoekt het relevante adres voor je op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kinsta.com

Kan ik mijn bol com account verwijderen?

Om een Bol.com account te verwijderen, moet je contact opnemen met de klantenservice. Op de website is geen formulier te vinden om zelf direct je account te verwijderen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mijnaccountverwijderen.nl

Hoe kan ik mijn bol com account verwijderen?

De oplossing volgens bol.com: “U kunt u uw account niet zelf opheffen en ik kan dat helaas ook niet voor u doen. U kunt daarvoor het beste bellen met de bol.com Klantenservice 0900-2025438 (0,15 euro pm, openingstijden) of een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com.”

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op accountkiller.com

Is mijn bol com kaart nog geldig?

De bol.com cadeaukaart is na aanschaf 3 jaar geldig. Via de saldochecker kun je zien hoe lang dit nog is. Tip: als je de cadeaukaart al gebruikt hebt, bewaren we die in je account met vermelding van het saldo en de geldigheidsdatum. Heb je nog een oude bol.com cadeaukaart?

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Hoeveel staat er op mijn bol Com?

Wanneer je de cadeaubon hebt toegevoegd aan je account of al eens hebt gebruikt, kun je in je account bij 'Cadeaubonnen' zien of er nog saldo op staat. Ga direct naar de cadeaubonnen in je account.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Wat kan je kopen bij Bol Com?

Ontdek alles bij bol.com
  • Boeken.
  • Nederlandstalige boeken.
  • Engelstalige boeken.
  • E-books.
  • E-readers.
  • Kobo Plus abonnement.
  • Tweedehands boeken.
  • Luisterboeken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Waarom moet je een account aanmaken?

Een rekening per e-mail versturen is relatief onveilig, daarom plaatsen wij de rekening op een account waar alleen u toegang tot heeft. Dit account staat in een beveiligde omgeving. U kunt alleen inloggen met uw gebruikersnaam, wachtwoord én een SMS-code die u op uw mobiele telefoonnummer ontvangt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op infomedics.nl

Waarom kan ik niet meer achteraf betalen bij bol?

Achteraf betalen is niet altijd mogelijk. Het is mede afhankelijk van de waarde van je bestelling en je betaalgeschiedenis bij ons. Elektronica kunnen vaak niet achteraf betaald worden en ook wanneer je je bestelling laat bezorgen op een afhaalpunt is het geen optie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op twitter.com

Wie bezorgt er voor Bol Com?

Wij werken samen met PostNL, Parts Express en Dynalogic. Dynalogic bezorgt de grote toestellen, PostNL en Parts Express bezorgen de rest. Als je bij een andere verkoper bestelt, kan die ook met andere bezorgpartijen samenwerken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Waar vind ik mijn factuur bij Bol Com?

Als je een bestelling hebt geplaatst bij een partner van bol.com dan kun je een btw-factuur opvragen bij de verkoper van het artikel. Dit doe je door in te loggen met je zakelijk account en naar je accountoverzicht te navigeren. In de kolom aan de linkerzijde klik je vervolgens op het kopje 'Te betalen facturen'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Is bol com een webwinkel?

De Online Webshop is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Hoe lang duurt het voordat bol com uitbetaald?

Je wordt per verzonden artikel dagelijks uitbetaald op jouw rekeningnummer. Na de verzendbevestiging (u heeft het artikel verzonden) betaalt bol.com je na 21 dagen uit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Waarom belt bol com mij?

Je telefoonnummer in je klantaccount kunnen we daarbij gebruiken om je te herkennen als je onze klantenservice belt. Daardoor kunnen onze klantenservicemedewerkers je meteen helpen. We gebruiken de in jouw account opgeslagen gegevens om met jou contact op te nemen naar aanleiding van jouw vraag of klacht aan ons.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Hoe werkt select bol?

Met Select van bol.com profiteer je van meer gemak en voordeel. Zo betaal je geen extra verzendkosten*, spaar je automatisch voor cadeaus en halen we je retouren kosteloos bij je op. ✅ Looptijd: 12 maanden, het lidmaatschap stopt automatisch aan het einde van het jaar.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op premium.ah.nl

Hoe verkoop je op bol?

  1. Check of je aanbod geschikt is. Zoek jouw productcategorie(ën) hier op.
  2. Maak je verkoopaccount aan. Direct naar het aanmeldformulier.
  3. Activeer je verkoopaccount. Binnen 3 dagen ontvang je een brief met verificatiecode.
  4. Start met verkopen! Voeg je assortiment toe en open je winkel.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Wat is het verschil tussen een account en een e-mailadres?

Een e-mailadres is een adres voor je e-mailaccount. Onder je e-mailaccount kun je 10 extra e-mailadressen aanmaken. Een e-mailbericht naar een e-mailadres komt dus binnen bij de postbus van een e-mailaccount.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op kpn.com

Waar vind ik mijn account instellingen?

Je Google Instellingen beheren
  1. Tik onder Account op Je Google-account beheren.
  2. Scroll bovenaan naar het gewenste tabblad.
  3. Tik op een tabblad: Home. Persoonlijke informatie. Update algemene informatie in je Google-account. Meer informatie over hoe je je naam en andere gegevens wijzigt. Gegevens en personalisatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kan ik mijn account veranderen?

Je kunt ook de e-mailadressen en telefoonnummers in je account wijzigen.
  1. Open de app Instellingen. op je Android-telefoon of -tablet.
  2. Tik op Google. ...
  3. Tik bovenaan op Persoonlijke informatie.
  4. Tik onder Algemene informatie of onder Contactgegevens op de gegevens die je wilt wijzigen.
  5. Breng de wijzigingen aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Populaire vragen