Met een Bol.com account is het controleren van je bestellingen echt een eitje. Als je ingelogd bent kun je rechtsboven op het poppetje klikken.Dat is jouw account en hier kun je alles wat er binnen jouw account gebeurd bekijken.
Tips: Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.
Kan niet meer inloggen bij Bol Com? Misschien is er een probleem met je wachtwoord. Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Kun je nog steeds niet inloggen ? Mail dan naar partner@ bol . com .
Inlog mail adres wijzigen
Klik linksboven in je verkoopaccount op je verkoopnaam, kies voor 'Instellingen' en daarna in de kolom 'Account' voor 'Inloggegevens wijzigen'. Optie 2: Ga naar account.bol.com en kies voor 'E-mailadres wijzigen'.
Deze e-mailadressen zijn afkomstig van uw pagina 'Over mij'. U kunt zelf bepalen wie deze e-mailadressen kan bekijken in Google-producten zoals Drive, Foto's en Google+. Open het gedeelte Over mij van uw Google-account. Onder 'E-mail' kunt u uw e-mailadres toevoegen, bewerken of verwijderen.
Gebruik een e-mailzoektool. Eén van de makkelijkste manieren om een e-mailadres te vinden is door een e-mailzoekservice te gebruiken. Het enige wat je hoeft te doen is iemands naam en/of website invullen en de tool zoekt het relevante adres voor je op.
Om een Bol.com account te verwijderen, moet je contact opnemen met de klantenservice. Op de website is geen formulier te vinden om zelf direct je account te verwijderen.
De oplossing volgens bol.com: “U kunt u uw account niet zelf opheffen en ik kan dat helaas ook niet voor u doen. U kunt daarvoor het beste bellen met de bol.com Klantenservice 0900-2025438 (0,15 euro pm, openingstijden) of een e-mail sturen naar klantenservice@bol.com.”
De bol.com cadeaukaart is na aanschaf 3 jaar geldig. Via de saldochecker kun je zien hoe lang dit nog is. Tip: als je de cadeaukaart al gebruikt hebt, bewaren we die in je account met vermelding van het saldo en de geldigheidsdatum. Heb je nog een oude bol.com cadeaukaart?
Wanneer je de cadeaubon hebt toegevoegd aan je account of al eens hebt gebruikt, kun je in je account bij 'Cadeaubonnen' zien of er nog saldo op staat. Ga direct naar de cadeaubonnen in je account.
Een rekening per e-mail versturen is relatief onveilig, daarom plaatsen wij de rekening op een account waar alleen u toegang tot heeft. Dit account staat in een beveiligde omgeving. U kunt alleen inloggen met uw gebruikersnaam, wachtwoord én een SMS-code die u op uw mobiele telefoonnummer ontvangt.
Achteraf betalen is niet altijd mogelijk. Het is mede afhankelijk van de waarde van je bestelling en je betaalgeschiedenis bij ons. Elektronica kunnen vaak niet achteraf betaald worden en ook wanneer je je bestelling laat bezorgen op een afhaalpunt is het geen optie.
Wij werken samen met PostNL, Parts Express en Dynalogic. Dynalogic bezorgt de grote toestellen, PostNL en Parts Express bezorgen de rest. Als je bij een andere verkoper bestelt, kan die ook met andere bezorgpartijen samenwerken.
Als je een bestelling hebt geplaatst bij een partner van bol.com dan kun je een btw-factuur opvragen bij de verkoper van het artikel. Dit doe je door in te loggen met je zakelijk account en naar je accountoverzicht te navigeren. In de kolom aan de linkerzijde klik je vervolgens op het kopje 'Te betalen facturen'.
De Online Webshop is verkoper bij bol.com. Je bestelt bij deze verkoper een artikel zoals je gewend bent via je vertrouwde account en betaalt aan bol.com.
Je wordt per verzonden artikel dagelijks uitbetaald op jouw rekeningnummer. Na de verzendbevestiging (u heeft het artikel verzonden) betaalt bol.com je na 21 dagen uit.
Je telefoonnummer in je klantaccount kunnen we daarbij gebruiken om je te herkennen als je onze klantenservice belt. Daardoor kunnen onze klantenservicemedewerkers je meteen helpen. We gebruiken de in jouw account opgeslagen gegevens om met jou contact op te nemen naar aanleiding van jouw vraag of klacht aan ons.
Met Select van bol.com profiteer je van meer gemak en voordeel. Zo betaal je geen extra verzendkosten*, spaar je automatisch voor cadeaus en halen we je retouren kosteloos bij je op. ✅ Looptijd: 12 maanden, het lidmaatschap stopt automatisch aan het einde van het jaar.
Een e-mailadres is een adres voor je e-mailaccount. Onder je e-mailaccount kun je 10 extra e-mailadressen aanmaken. Een e-mailbericht naar een e-mailadres komt dus binnen bij de postbus van een e-mailaccount.