Flexibel ondernemen met KPN Kleinzakelijk. De beste alles-in-1 oplossing voor op kantoor, thuis en onderweg. Een flexibele en betrouwbare manier van ondernemen. Wissel maandelijks eenvoudig uw internetsnelheid, mobiele MB's of extra opties.
Bij kleinzakelijke energie gaat het vooral om ZZP'ers en bedrijven die binnen de MKB-kenmerken vallen. Deze bedrijven vallen over het algemeen binnen een groep waarbij een redelijk verbruik gangbaar is maar waarbij er nooit sprake is van een opvallend hoog verbruik.
Kleinzakelijke klanten ontvangen extra's wanneer zij vaste en mobiele diensten combineren. Deze extra's bestaan uit korting op het mobiele abonnement, dubbele databundel, gratis onderling bellen en MB's delen.
Daarnaast biedt zakelijk internet je een aantal extra's waaronder vaste IP-adressen, VoIP, extra firewalls en back-up opslag en pinbetalingen. Ook kun je bij een aantal internetproviders 24-uur per dag terecht bij de klantenservice. Er is ook een financieel voordeel.
De SLA van zakelijk internet (zoals glasvezel) ligt veel hoger, omdat bedrijven veel meer afhankelijk zijn van internet voor hun werkzaamheden. Bovendien lopen ze vaak veel geld mis wanneer internet niet beschikbaar is. Een SLA van 98% is niet ongewoon. Bij DataWeb ligt deze zelfs op 99,9%, het hoogste in Nederland.
Je betaalt dan per MB, SMS of belminuut € 0,01.
Je ontvang betrouwbaar zakelijk internet, tot 2 vaste telefoonnummers, tot 5 mobiele abonnementen en dit abonnement is uitbreidbaar met tv. Daarnaast heb je 24/7 hulp bij storingen. KPN EEN MKB is geschikt voor 1 tot 150 medewerkers. Bij KPN EEN MKB krijg je internet met vast IP-adres.
Bel gratis 0800-0403.
Met alles in 1 combineer je gemakkelijk zakelijk Internet, Telefonie, Televisie en Mobiel met elkaar. Geniet van razendsnel internet tot wel 1 Gbit/s, onbeperkt vast bellen, vele mogelijkheden voor televisie en tot wel 150 mobiele abonnementen met 5G!
Telefoonnummer KPN: 0800-0402
De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen. Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.
Een zakelijk telefoon abonnement maakt je administratie een stuk overzichtelijker, omdat je de zakelijke- en privé kosten meteen scheidt. Op de factuur staan de telefoonkosten daarnaast weergegeven excl. btw. Met een gewoon abonnement moet je elke maand opnieuw het zakelijke gebruik inschatten.
Sinds 1 mei 2017 word je geregistreerd bij het BKR als je een mobiele telefoon abonnement afsluit boven de € 250,-. De registratie geldt alleen voor de afbetaling van je toestel, niet voor maandelijkse kosten zoals bellen en internetten.
Privé-uitgaven zijn niet aftrekbaar. Dit betekent bijvoorbeeld: Een privételefoonabonnement is niet aftrekbaar, maar de zakelijke gesprekken die u via dat abonnement voert wel. Een zakelijk telefoonabonnement is aftrekbaar.
Als je op zoek bent naar een tussenweg tussen een zakelijke smartphone en een tablet, dan ben je bij de Galaxy Note S9 van Samsung aan het juiste adres. Dit toestel heeft een 6,4-inch-super-amoled-scherm dat tot aan de randen doorloopt.
U kunt bedrijfsnummers voor vaste en mobiele telefonie gebruiken. Met een bedrijfsnummer vergroot u de herkenbaarheid van uw telefoonnummer. Uw organisatie moet een eigen inschrijving bij een Nederlandse Kamer van Koophandel (KvK) hebben. U mag geen 088-blok aanvragen voor een andere organisatie.
Verschil Ziggo zakelijk en particulier
Zo is het vergelijkbare particuliere Max-pakket t.o.v. het zakelijke Complete pakket enkele euro's per maand goedkoper en 100 Mbit/s sneller. Dit gezegd hebbende krijg je bij het zakelijke pakket meer service. Zo ben je met Ziggo zakelijk altijd gegarandeerd online.
Wat is de beste zakelijke provider
Voor internet en telefonie adviseren we vaak KPN. Dit is een alles in 1 provider die goed overweg kan met zowel kleine bedrijven als grote organisaties. Je kunt zelf pakketten samenstellen. Ook Ziggo doet goede zaken op de ZZP en MKB markt.
Een glasvezelabonnement is vaak duurder dan een (vergelijkbaar) abonnement bij een dsl- of kabelprovider. Je hebt dan wel sneller internet. Ook zijn de up- en downloadsnelheid altijd gelijk, wat bij kabel en dsl niet zo is.
Hogere internetsnelheden
Bij particulier Alles-in-1 krijg je snelheden vanaf 40 Mbit/s. Bedrijven hebben echter vaak méér nodig. Daarom begin je bij Ziggo Zakelijk met 200 Mbit/s. Vervolgens kun je kiezen voor 500 of 1.000 Mb/s, mits dat beschikbaar is op je adres.