Foutmelding 999Je vult iets niet goed in bij het gebruik van de Rabo Scanner. Doorloop de volgende stappen: Controleer of je je rekeningnummer goed invult.
De naam verwijst naar een wetshandhavingsradiocode: 999. Het betekent: " Agent heeft noodhulp nodig ." Maar in dit geval is het geen verwijzing naar een agent in nood. Het is een verwijzing naar kinderen in nood.
De Rabo Wallet is gestopt per 1 augustus. Je kan geen gebruik meer maken van de Rabo Wallet en de daarbij horende functies. Mobiel betalen met je Android telefoon of smartwatch kan nu eenvoudig via Google Pay. Veel andere functies van de Rabo Wallet zoals betaalverzoek, zijn al langere tijd beschikbaar in de Rabo App.
Ga naar een geldautomaat van Geldmaat om je betaalpas te deblokkeren. Dit kan ook bij de meeste andere geldautomaten in Nederland en Europa, en bij steeds meer geldautomaten buiten Europa. Kies 'Saldo opvragen' om je betaalpas te deblokkeren. Deblokkeren kan ook door geld op te nemen met je betaalpas.
Check de instellingen op je apparaat
Soms kom je internetbankieren niet in door verkeerde instellingen op je computer, telefoon of tablet. Dit kan er aan de hand kan zijn. Je firewall of adblocker keurt webpagina's van Rabobank niet goed. Je webbrowser accepteert geen cookies.
Foutmelding 999
Je vult iets niet goed in bij het gebruik van de Rabo Scanner.
Er is op dit moment geen onderhoud bekend.
Deze code duidt op een oude telefoon/software dat niet meer door Datakeeper wordt ondersteund, vanwege de hoge veiligheidseisen die Datakeeper stelt. Vraag de consument of hij/zij het op een andere (nieuwere) telefoon het nog een keer wil proberen.
U kunt geen geld meer pinnen, geen betalingen doen en geen geld op uw rekening ontvangen. Staat er nog geld op uw rekening? Dan kunt u uw bank vragen het bedrag over te maken naar een ander rekeningnummer, bijvoorbeeld van een familielid.
'Betaalpas is actief' verandert nu naar 'Betaalpas is geblokkeerd'. De blokkade gaat direct in en duurt zo lang als je wilt.
Naar 'Instellingen' -> Kies voor Apps of Applicatie beheer -> Klik op de Rabo App -> Naar Opslag of Opslagruimte -> Klik op Gegevens wissen -> Terug en klik op Verwijderen -> Toestel uit- en weer aanzetten -> App opnieuw installeren.
Foutmelding 102 - betaalpas
Als de Rabo Scanner foutmelding 102 geeft, dan komen de gegevens op het inlogscherm waarschijnlijk niet overeen met de gegevens op de betaalpas die je gebruikt.
Wanneer een systeem een overweldigende hoeveelheid verzoeken detecteert, reageert het met de 999-statuscode, wat de client in feite vertelt: " Je overdrijft het.Doe het rustig aan!" Zie het als een snelheidslimiet voor datazoekers. Deze limiet is echter geen one-size-fits-all-scenario: het verandert op basis van de server.
(-1001)' Dit wijst meestal op een probleem met de netwerkverbinding waardoor het apparaat geen contact kan maken met de Netflix-service.
Je tv-ontvanger heeft geen verbinding met je modem.
Bankblokkade door de politie
Een bankrekening kan geblokkeerd worden door de politie als er verdenking is van fraude, witwassen zoals geldezelschap of terrorismefinanciering. De politie kan dan een bevelschrift aan de bank geven om de rekening te blokkeren.
Verstrekken van documentatie/informatie voor het deblokkeren van de rekening. Als de klant erachter komt wat heeft geleid tot de blokkering van de rekening, moet de rekeninghouder de documenten en/of informatie verstrekken die de bank zal opvragen om de redenen voor het blokkeren van de rekening te annuleren;Voorlopige rekeningcontrole .
Krijg je fout 999 normaal omdat een verbinding tussen jouw apparaat (PC, smartphone, iPad app, …) en de bankcomputer niet werkt omdat de bankcomputer je niet kan ontvangen. Dit komt niet door jouw apparaat, dat doet het want je werkt er op.
Bij het oplossen van de fout "Failed to Fetch" is de eerste stap het isoleren van de hoofdoorzaak . Hier is een korte checklist van wat u moet onderzoeken: Netwerkomstandigheden: Test het netwerk om te zien of het betrouwbaar is en vrij van beperkingen. Beschikbaarheid van de server: Zorg ervoor dat de server draait en dat de API-paden correct zijn.
Verkeerde pincode
Dat kan gebeuren. We blokkeren je creditcard als je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst. Je kunt deze blokkering zelf weer van je creditcard afhalen.
De registratie kan verlopen of worden verwijderd van je toestel als: je 4 maanden niet hebt ingelogd in de app. er bij ons een storing is geweest die je registratie heeft verwijderd. Volg de stappen op het scherm van je smartphone of tablet om je toestel opnieuw te registreren.
Bel met één van onze medewerkers
Als je met ons belt via de Rabo App, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. we je sneller kunnen helpen en gelijk weten wie je bent als je met ons belt via de Rabo app. Op dit moment zijn we gesloten. We zijn bereikbaar op werkdagen van 8:30 - 17:00.
Op dit moment zijn er geen storingen.