Leadinfo is de leadgeneratie software die inzichtelijk maken welke zakelijke website bezoekers jij dagelijks ontvangt op jouw website! Leadinfo is dé toonaangevende en betaalbare leadgeneratie software die de bedrijven herkent die op jouw website komen.
Waarom Leadinfo? Met behulp van Leadinfo herken en krijg je kwalitatieve leads door het inzicht dat je wordt gegeven van jouw zakelijke websitebezoekers. Ook is het mogelijk om triggers en labels in te stellen.
Is het gebruik van Leadinfo legaal onder de AVG/GDPR? Ja, Leadinfo is legaal te gebruiken onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR) die per 25 mei 2018 als Europese privacywet geldt.
Een lead is een organisatie of persoon die in meer of mindere mate bezig is met het maken van een aankoopbeslissing en gezien wordt als een potentiële klant die zich in een bepaalde fase van een aankoop-funnel bevindt.
Er is geen functie in Google Analytics waarmee je exact kunt zien wie je website bezoekt. Wel kun je voor een groot gedeelte zien welke bedrijven er jouw website hebben bezocht.
De beste manier om bezoekers op je eigen website te meten is door middel van Google Analytics. Met Google Analytics kun je eenvoudig meten hoeveel unieke bezoekers je website per dag heeft en hoeveel (en welke) pagina's deze bezoekers hebben bekeken.
Leadinfo is de leadgeneratie software die inzichtelijk maken welke zakelijke website bezoekers jij dagelijks ontvangt op jouw website! Leadinfo is dé toonaangevende en betaalbare leadgeneratie software die de bedrijven herkent die op jouw website komen.
Een lead is een consument die op één of andere manier interesse heeft getoond in de producten of diensten die jouw bedrijf levert. Dat kan dus een bezoeker op je website zijn die via een contactformulier meer informatie aanvraagt over een bepaald product dat jouw bedrijf levert.
Waarom zijn leads belangrijk? Leads zijn belangrijk omdat het potentiële klanten zijn die interesse hebben getoond in jouw product of dienst. Door deze leads te genereren en te nurturen (verzorgen) kun je deze omzetten in betalende klanten. Hierdoor kun je jouw klantenbestand uitbreiden en groeit je bedrijf.
Leadgeneratie is het proces van potentiële klanten (ook wel leads) aantrekken en identificeren. Zeker voor B2B bedrijven met de ambitie om te groeien, is het belangrijk om een constante stroom aan nieuwe leads binnen te hengelen. Met als doel om deze te converteren naar betalende klanten.
Een lead is een aanvraag voor meer informatie over een product of dienst. De afzender van de lead (een bedrijf of persoon) kan vanwege deze interesse gezien worden als een potentiële klant. Leads kunnen bijvoorbeeld binnenkomen via een informatieformulier op de eigen website.
Het genereren van leads is het proces waarin je als bedrijf op zoek gaat naar potentiële klanten en probeert om die mensen enthousiast te maken over jouw producten of diensten. Een lead is dus een ander woord voor potentiële klant.
De kwaliteit van leads wordt bepaald door kwalificatie-eisen die je als organisatie opstelt. Denk hierbij aan eisen als koopkracht, budget, behoefte aan jouw aanbod, beslissingsbevoegdheid, etcetera.
Bij LinkedIn leadgeneratie gebruik je LinkedIn om je doelgroep te benaderen. Met als hoofddoel: zakelijke klanten werven. Je gaat bij LinkedIn leadgeneratie actief op zoek naar zakelijke leads. Het eerste contact dat doe je via LinkedIn.
Lead ads zijn advertenties die op de tijdlijn van de doelgroep verschijnen. Ze helpen je bij het verzamelen van contactgegevens, zoals e-mailadressen en telefoonnummers zonder dat ze daarvoor het platform hoeven te verlaten.
We spreken eigenlijk van een vijftal leads: Nieuwe leads, werkende leads, kosterende leads, ongekwalificeerde leads en gekwalificeerde leads. Een nieuwe lead bevind zich in de beginfase, bijvoorbeeld iemand die alleen zijn e-mailadres heeft achter gelaten.
Een prospect of potentiële klant is iemand die jouw product zou kunnen kopen, ook wel jouw doelgroep genoemd. Een prospect die zich bij jou als geïnteresseerde meldt en zijn gegevens bij jou achterlaat, is een lead.
Dit kan bijvoorbeeld het vragen van meer informatie zijn, een aanvraag voor een offerte, het downloaden van een whitepaper of het abonneren op een nieuwsbrief. Een lead wordt ook wel een prospect genoemd, maar dat is onterecht. Een prospect is een potentiële klant. Een prospect die zijn interesse uit, is een lead.
“Lead” is de Engelse term voor een persoon die interesse heeft in een specifiek product of dienst. Er wordt onderscheid gemaakt in verkoop leads (sales leads) en marketing leads. Er bestaat ook nog een investeerder lead (investor lead), deze valt onder de verkoop leads.
In de Google Search Console kun je heel eenvoudig jouw website indexeren (aanmelden). Je stuurt als het ware een persoonlijke uitnodiging voor een bezoek aan je website of een specifieke pagina ter indexatie. Vervolgens neemt de zoekmachine een shortcut naar jouw website en wordt deze geïndexeerd.
Met de Inspect Element feature kan je zien hoe een website gebouwd is. Alhoewel je alleen de code van de frontend kan zien, zoals HTML, CSS en soms JavaScript, biedt het wel een hoop inzicht in hoe de developers een bepaalde website hebben gebouwd.
Als je websites bezoekt, houdt je computer, tablet of smartphone hier een overzicht van bij. Dit is de browsegeschiedenis. Wanneer de auto-aanvullen-functie aanstaat, worden ingevulde gegevens automatisch aangevuld. Handig bijvoorbeeld als je je adres moet invoeren als je online iets koopt.