U kunt deze indexeringsproblemen mogelijk oplossen door de lokale opslag te wissen en al uw e-mail opnieuw te downloaden met de optie Verwijderen en opnieuw synchroniseren hieronder. Als er iets fout is gegaan tijdens een synchronisatie, kan dit ertoe leiden dat berichten niet worden weergegeven in Outlook.
Als er weinig opslagruimte vrij is op je telefoon of tablet, werkt de synchronisatie niet. Ga als volgt te werk om opslagruimte vrij te maken op je apparaat: Verwijder apps die je niet gebruikt. Verwijder gedownloade bestanden of bestanden die je hebt gemaakt, of verplaats bestanden naar je computer.
Als u werkt met een Microsoft Exchange-account in Outlook, worden uw e-mailberichten, contactpersonen, agenda-items en eventuele andere Microsoft Exchange-mappen automatisch gesynchroniseerd. Uw gegevens zijn altijd up-to-date in Outlook en op de server waarop Microsoft Exchange Server wordt uitgevoerd.
Een zogenoemde software bounce komt voor als de postbus van de ontvanger vol zit, de mailserver er uit ligt of de mail een te groot bestand bevat. De meeste e-mail diensten zullen soft bounce-berichten opnieuw sturen binnen 72 uur. Een hard bounce wil zeggen dat het e-mail adres ongeldig is.
Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan.
Uw Outlook.com-account is mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit is gedetecteerd. Een geblokkeerd account is natuurlijk vervelend, maar het is belangrijk dat u wordt beschermd tegen fraude of misbruik. U kunt de blokkering van uw account als volgt opheffen.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.
Webmail werkt op mailserver, de e-mail die u ziet in de webmail staan dus op de mailserver. Outlook en andere e-mail programma's staan op uw computer. Een e-mail programma wordt ingesteld om de e-mail van de mailserver op te halen. Standaard wordt de e-mail dan ook van de mailserver verwijderd.
Als je een probleem met synchronisatie ondervindt, zou je dit normaal kunnen oplossen door uit en opnieuw in te loggen bij je account, de cache te wissen, of de app opnieuw te installeren. Deze oplossingen kunnen er echter toe leiden dat je ongesynchroniseerde gegevens verliest.
U kunt deze instellingen als volgt aanpassen: Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'. Tik op 'Nieuwe gegevens'. Kies een instelling, zoals 'Automatisch' of 'Handmatig', of kies een schema voor hoe vaak Mail gegevens ophaalt.
Als het mappenvenster is geminimaliseerd, kunt u de mappen niet zien. U kunt het mappenvenster op twee manieren bekijken. Vouw het mappenvenster uit door op de > aan de linkerkant van het scherm te klikken. Klik op Weergave> mappenvenster >Normaal.
Tik op het menupictogram in de linkerbovenhoek > Instellingen > Account toevoegen > Exchange en Microsoft 365. Belangrijk: Kies Outlook, Hotmail en Live NIET tenzij u alleen e-mail wilt synchroniseren. Voer uw volledige e-mailadres in en tik op Volgende. Geef uw wachtwoord op en tik op Volgende.
Je kunt ook zelf handmatig de synchronisatie starten op je iPhone of iPad door te gaan naar Instellingen > Algemeen > Wi-Fi iTunes-synchronisatie. Mocht het na bovenstaande stappen niet lukken om je toestel draadloos te synchroniseren, herstart dan zowel je iPhone of iPad en Mac.
Gebruik een pc of Mac om toegang te krijgen tot de map Herstelbare items. Selecteer in het linkerdeelvenster de map Verwijderde items. Bovenaan de berichtenlijst, selecteert u Items die uit deze map zijn verwijderd herstellen. Selecteer de items die u wilt terugzetten en kies Herstellen.
Een profiel herstellen in Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016. In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Waarom accounts worden vergrendeld en uitgeschakeld
Microsoft verbiedt het gebruik van onze services voor: Malware: het opzettelijk verzenden van ongewenste of schadelijke code of software. Phishing: het stelen van persoonlijke gegevens van anderen door hen via trucs of spoofing ertoe te brengen deze te verstrekken.