Wat betekent de status "Item currently in transit to the destination" bij USPS? Over het algemeen is betekent deze scan dat het laatste deel naar het lokale postkantoor wordt afgelegd. Zodra het pakket daar geleverd wordt, is het aan de lokale post om het pakket bij je klant uit te leveren.
USPS-bezorgvoertuigen gebruiken GPS die een pakket automatisch en voortijdig als "bezorgd" kunnen updaten. Wacht nog een werkdag, omdat het pakket per ongeluk als bezorgd kan zijn gemarkeerd en de volgende dag of zo zal aankomen. Zorg ervoor dat u het juiste adres hebt ingevoerd tijdens het afrekenen.
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
Als u zich zorgen maakt omdat een poststuk is gescand maar niet is afgeleverd, raak dan niet in paniek. Wacht in plaats daarvan een werkdag en kijk wat er gebeurt. Als de USPS het poststuk na twee werkdagen nog niet heeft afgeleverd, neem dan contact op met het postkantoor en laat hen weten dat er iets is verloren of gestolen .
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
USPS Informed Delivery-meldingen zijn niet altijd nauwkeurig
Ook al ontvangt u een melding met een e-mailvoorbeeld, toch zijn er gevallen bekend waarin de e-mail nog steeds vertraagd is en dagenlang op uw dashboard blijft staan zonder te worden bezorgd.
Redenen voor vertraagde trackingupdates: UPS is doorgaans vrij snel, maar USPS kan er vaak tot 24 uur over doen om trackingstatussen bij te werken. Er zijn een paar redenen waarom uw pakketstatus mogelijk niet meteen wordt bijgewerkt: Als u uw pakket na sluitingstijd afgeeft, scant USPS of UPS het pas de volgende dag.
USPS ontvangt een grote partij zendingen die uit kleinere eenheden van de verkoper bestaan. Terwijl de grote zending in bulk wordt gescand, duurt het even voordat de afzonderlijke items worden gescand . Daarom krijgen verzenders de melding "pakketacceptatie in behandeling".
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Soms komen administratieve en technologische fouten voor. Een postbode kan een fout maken, of een computer kan defect raken, waardoor een pakket als te vroeg bezorgd wordt gemarkeerd.
Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekopdracht uitvoeren, OF. Ga naar uw lokale USPS-postkantoor en laat een zoekopdracht indienen.
De verkoper is je aanspreekpunt.Je kunt de verkoper bijvoorbeeld een e-mail of (online) brief sturen met het verzoek om je pakket alsnog (in goede staat) te leveren. Je kunt ook besluiten de online aankoop te ontbinden en je geld terug te vragen.
Als er binnen 24 uur na aankomst bij uw lokale postkantoor™ geen wijziging in de trackingstatus is opgetreden EN er geen levering heeft plaatsgevonden, gebruikt u uw trackingnummer en dient u een serviceverzoek in bij uw lokale postkantoor ™.
Het ontbreken van een bezorgingsscan op een poststuk betekent niet per se dat het item niet is bezorgd . Het is mogelijk dat het stuk is bezorgd, maar dat de scan niet is vastgelegd. Als u denkt dat dit is gebeurd, kunt u contact opnemen met de afzender of ontvanger om de bezorging van het item te bevestigen.
Er zijn verschillende redenen waarom uw USPS tracking scan niet wordt bijgewerkt. Tracking info is mogelijk niet beschikbaar voor een nieuw verzonden pakket of als USPS het nog niet heeft gescand . Als uw pakket niet binnen een paar dagen is bijgewerkt, kan er een scanprobleem zijn of een tijdelijke misplaatsing.
De Postal Service zou de berichten over het volgen van klanten kunnen verbeteren, omdat ze niet altijd betrouwbare informatie over de status en locatie van pakketten bieden . We ontdekten dat berichten voor 318 van de 500 pakketten (64 procent) de locatie, tijd en/of datum van de pakketten die we observeerden niet nauwkeurig weerspiegelden.
Hoe werkt Informed Delivery? Terwijl poststukken door het USPS ® -netwerk reizen, gaan ze door supersnelle sorteermachines, die een foto maken van de voorkant (de kant met het adres) .
Op track & trace online of in de app vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Of je nu afzender of ontvanger bent. Of vul hieronder de track & trace-code en de postcode van de ontvanger in. Dan zie je direct wanneer we je pakket bezorgen.
De duur dat een pakket bij de douane blijft kan variëren, maar in de meeste gevallen wordt het pakket vastgehouden totdat alle douaneprocedures zijn afgerond en eventuele vereiste belastingen of rechten zijn betaald. Als er geen problemen zijn, wordt het pakket zo snel mogelijk vrijgegeven voor levering.
Waar vind ik de laatste informatie over de locatie van mijn pakket? Door uw pakket te volgen op UPS.com, heeft u de meest actuele informatie over de status van uw zending. Kom regelmatig terug voor updates over de voortgang van de verzending.
Wat is inklaren? De betekenis van inklaren is het aangifte doen bij de douane van goederen die binnenkomen bij de grens. Bij uitklaren gaat het om het tegenovergestelde: het melden bij de douane van goederen die het land verlaten.