De Outlook-app loopt vast Als de mobiele Outlook-app bij het openen vastloopt, wist u de cache van de browser op uw apparaat. Vervolgens verwijdert u de app en installeert u deze opnieuw.
Druk op de Windows-toets + R om het dialoogvenster Windows Uitvoeren te openen . (Deze wordt waarschijnlijk linksonder in het scherm weergegeven.) Typ outlook /safe in het vak Openen en kies ok.
Ga op een Android-telefoon naar de Play Store, zoek naar Outlook en installeer de Outlook-app. Open de app en tik op Aan de slag. Voer uw Microsoft 365-e-mailadres en wachtwoord in en tik op Aanmelden. U kunt desgewenst meer accounts toevoegen of op Overslaan tikken.
Controleer of nieuwe gegevens automatisch naar uw apparaat worden gepusht. Tik in iOS 14 of hoger op 'Instellingen' > 'Mail' > 'Accounts' > 'Nieuwe gegevens' en schakel 'Push' in. Tik in iOS 13 of eerder op 'Instellingen' > 'Wachtwoorden en accounts' > 'Nieuwe gegevens' en schakel 'Push' in.
Selecteer het Microsoft Office-product dat u wilt herstellen en selecteer Wijzigen. ...
Afhankelijk van of uw exemplaar van Office Klik-en-klaar is of wordt geïnstalleerd via een MSI-bestand, ziet u de volgende opties om verder te gaan met herstellen.
Ga naar de pagina Aanmelden bij Outlook.com en selecteer Aanmelden. Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en selecteer Volgende. Schakel op de pagina Wachtwoord invoeren het selectievakje Aangemeld blijven uit. Voer uw wachtwoord in en selecteer Aanmelden.
De Outlook iOS-app is gebaseerd op de techonolgie van Acompli, een bedrijf dat Microsoft begin december overnam. Net als die mail-app heeft Outlook een slimmere inbox waarbij je snel kunt wisselen tussen accounts en met veegbewegingen berichten verwijdert of archiveert.
Als de mobiele Outlook-app bij het openen vastloopt, wist u de cache van de browser op uw apparaat. Vervolgens verwijdert u de app en installeert u deze opnieuw.
Selecteer "Office opnieuw installeren" en vink vervolgens de knop "Installeren" aan. Het programma activeert het opnieuw installeren van Outlook en andere noodzakelijke softwarecomponenten. Druk op de knop "OK" wanneer het installatieproces is voltooid.
Waarom moet ik me steeds opnieuw aanmelden bij Outlook?
De cookies die gebruikt worden om aangemeld te blijven zijn verwijderd of corrupt geraakt. Om de aanmeldgegevens te onthouden wordt gebruik gemaakt van cookies. Als je de cookies verwijderd dan kan het systeem deze niet meer gebruiken en zul je opnieuw moeten aanmelden.
Klik op het tandwiel om naar de Instellingen te gaan.
Klik op Apps.
Klik op Opstarten.
Er volgt een lijst van programma's en apps die automatisch opstarten. Klik op het schuifje achter elk programma om het wel of niet tegelijk met de pc te laten starten.
Vanaf 1 november 2021 verandert de minimale Outlook versie waarmee verbinding gemaakt kan worden in Microsoft 365/ Office 365. De oudere versies van Outlook ondersteunen namelijk niet de nieuwste veiligheidstechnieken om gegevens veilig te houden, waardoor Microsoft heeft besloten deze ondersteuning stop te zetten.
Waarom kan Outlook geen verbinding maken met de server?
Dit probleem kan optreden als een of meer van de volgende voorwaarden waar zijn: Voor de verbinding met de server is een certificeringsinstantie (CA) vereist. U hebt de certificeringsinstantie in de hoofdmap niet vertrouwd. Het certificaat is mogelijk ongeldig of ingetrokken.
Tik in Instellingen op 'Mail' > 'Accounts' > 'Nieuwe account'. Voer een van de volgende stappen uit: Tik op een voorziening, zoals iCloud of Microsoft Exchange, en voer de gegevens van je e‑mailaccount in. Tik op 'Andere' > 'Voeg e‑mailaccount toe' en voer de gegevens van je account in.
Doordat Apple zijn Mail programma heeft geupdate zijn er in versie 11.2 problemen ontstaan. Gebruik je IMAP voor inkomende mail dan is het probleem snel op te lossen. Verwijder je oude account en maak een nieuwe aan via het nieuwe protocol van Apple.
Bij het synchroniseren wordt gekeken of de meest recente gegevens op je apparaat of op je computer staan, waarna je kunt kiezen welke gegevens je wilt synchroniseren. Sluit het apparaat aan op de computer. Je kunt je apparaat aansluiten via een USB- of USB-C-kabel of via een wifiverbinding.
Voor Android: Open telefooninstellingen > Toepassingen > Outlook > Zorg ervoor dat Contactpersonen is ingeschakeld. Open vervolgens de Outlook-app en ga naar Instellingen > tik op uw account > tik op Contactpersonen synchroniseren.