Het probleem kan te maken hebben met uw computer, de USB-poort of de USB-kabel die met uw apparaat is verbonden. Probeer indien mogelijk een andere computer, USB-poort of USB-kabel. Controleer ook of er vuil in de oplaadpoort onderaan uw iPhone of iPad aanwezig is.
Je apparaat rechtstreeks op de computer aansluiten
Zorg ervoor dat de kabel in goede staat is. Zorg ervoor dat je apparaat ontgrendeld is. Vertrouw je apparaat als hierom wordt gevraagd. Als je nog steeds een foutmelding ziet, probeer je een andere Apple USB-kabel of een andere USB-poort van je computer.
Ga na het aansluiten van jouw iPhone doormiddel van de USB kabel naar de iTunes. Klik boven in de navigatiebalk van iTunes op jouw iPhone. Ga naar het tabblad “overzicht” en vink de optie “synchroniseer met deze iPhone via WiFi” aan. Hoppa, klaar!
Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Hierdoor worden niet alleen wifinetwerken en -wachtwoorden opnieuw ingesteld, maar ook mobiele instellingen en eerder gebruikte VPN- en APN-instellingen.
Kies in de Finder op je Mac 'Finder' > 'Instellingen'. Klik op 'Navigatiekolom'. Schakel onder 'Locaties' het aankruisvak 'Cd's, dvd's en iOS-apparaten' in. Controleer of het apparaat nu wel in de navigatiekolom (onder 'Locaties') wordt weergegeven.
Om synchronisatie via wifi in te stellen, sluit je het apparaat met een USB- of USB-C-kabel aan op de Mac.Vervolgens schakel je synchronisatie via wifi in en kies je de gewenste instellingen. Telkens als het apparaat via wifi verbinding maakt met de Mac, kun je het selecteren in de navigatiekolom en synchroniseren.
Start je apparaat opnieuw op.
Open je app Instellingen en tik op Netwerk en internet of Verbindingen. Afhankelijk van je apparaat kunnen deze opties verschillen. Zet wifi uit en mobiele data aan en check of er een verschil is. Zo niet, dan zet je mobiele data uit en wifi aan en check je het opnieuw.
Kijk of u het netwerk van Wi-Fi kunt gebruiken om naar websites te gaan vanaf een ander apparaat. Als dat niet mogelijk is, start u uw modem, router en apparaat en maakt u opnieuw verbinding met de Wi-Fi. Probeer de Wi-Fi in- en uit te schakelen. Dit kan problemen oplossen door uw verbinding opnieuw op te starten.
Om dit te doen, open je een webbrowser op je Android-toestel en voer je de link in die wordt weergegeven op je pc (aka.ms/yourpc). Meld je aan bij de telefoonassistent-app met hetzelfde Microsoft-account als waarmee je bent aangemeld op je pc. De app opent dan een scherm met een QR-code die je kunt scannen.
Als de Koppeling met Windows-app na het bijwerken nog steeds is geblokkeerd, start u uw Android-apparaat opnieuw op. Wacht vervolgens enkele minuten en sluit de Telefoonkoppeling op uw pc en open deze opnieuw. Controleer of zowel uw Android-apparaat als uw pc Wi-Fi gebruiken.
Open iTunes, klik op de iPhone-knop linksboven in het iTunes-venster, klik op 'Overzicht' en klik vervolgens op 'Herstel iPhone' (Mac) of 'iPhone herstellen' (Windows).
Zorg ervoor dat de locatie van je smartphone / tablet is ingeschakeld (alleen voor Android-apparaten). Zorg ervoor dat de wifi van je smartphone / tablet is ingeschakeld (alleen voor Android apparaten). Zorg ervoor dat de Bluetooth van je smartphone / tablet is ingeschakeld (zowel Android- als iOS-apparaten).
De ERR_CONNECTION_REFUSED is een verbindingsfout die kan optreden in Google Chrome. Dit gebeurt wanneer de gebruiker probeert een pagina te openen, maar de browser weigert verbinding te maken. Dit is een probleem aan clientzijde dat waarschijnlijk wordt veroorzaakt door een slechte internetverbinding.
Bluetooth-apparaat verbinden met Android-toestel
om bluetooth in te schakelen. (Of tik op de app Instellingen > Apparaatverbindingen > Bluetooth.) De telefoon of tablet zoekt naar bluetooth-apparaten in de omgeving.Tik onder 'Beschikbare apparaten' op de naam van het apparaat.
Dankzij de 'Phone Companion app' of 'Telefoonassistent' kun je als Windows 10 gebruiker naadloos je Windows PC verbinden en synchroniseren met je favoriete smartphone: Windows Phone, Android of iPhone!
Tik op je vorige apparaat in Instellingen op 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in'. Tik op 'Aan de slag' en volg de instructies op het scherm.