Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd?Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code.
Er is op dit moment geen storing.
Binnen 5 werkdagen ná blokkade ontvang je een gedetailleerde brief met alle informatie.
Gouden regel: altijd inloggen via ING.nl
Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen. Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Gebruikersnaam vergeten
Dan vind je de gebruikersnaam via je app: Log in op de app, kies rechtsonderin je overzicht Service. Dan Toegang & bevestigen. Daarna Inloggevens Mijn ING.
Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd
meerdere keren een onjuiste sms-code invoert. We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.
Onlangs heb je je pas geblokkeerd via Mijn ING, de ING-app óf de ING Alarmlijn. Heb je het zelf gedaan via Mijn ING of de ING-app?Dan kun je de pas zelf weer deblokkeren of vervangen. Als de ING Alarmlijn je pas geblokkeerd heeft is er vaak ook al een nieuwe voor je aangevraagd.
3x verkeerde pincode op een geldautomaat (ATM) ingetoetst of bij het contactloos betalen: wacht 24 uur. Je pas zal dan automatisch weer werken. 3x verkeerde pincode op een betaalautomaat (POS) ingetoetst: doe een geldopname of saldo check op een geldautomaat. Dan werkt je pas weer.
Er zijn op dit moment geen storingen bekend.
De al dagen durende inlogproblemen die ING-klanten hebben met de Android-app van die bank zijn door eindgebruikers zelf op te lossen. Verwijderen van de weigerende app en dan opnieuw installeren werkt echt. Getroffen klanten bevestigen dat dit advies van ING helpt.
Alle grote banken in Nederland bieden de mogelijkheid om te internetbankieren. U vraagt dat aan bij de bank. Die stuurt daarna inloggegevens op. Hiermee hebt u voortaan toegang tot de website van de bank en uw bankgegevens.
Als je een persoon belt die je geblokkeerd heeft hoor je maar één kiestoon gevolgd door de voicemail. Daarnaast kan ook direct de voicemail geactiveerd worden zonder dat deze voorafgaat aan een kiestoon.
Een verzonden berichtje heeft altijd maar één streepje (bericht verzonden), nooit twee (bericht ontvangen). Het lukt niet om het contact te bellen of te videobellen. Je ziet niet wanneer iemand voor het laatst online was. Je ziet geen updates van de profielfoto.
Als u uw account tegen fraude of misbruik wilt beschermen, kan Microsoft uw accounts tijdelijk vergrendelen als er ongebruikelijke activiteit wordt gedetecteerd. Om uw account te ontgrendelen meldt u zich aan bij uw Microsoft-account en volgt u de instructies om een beveiligingscode te ontvangen.
Hoe lang blijft een rekening geblokkeerd na overlijden? Je hebt het overlijden gemeld en de rekening is geblokkeerd. Dit blijft zo, totdat is vastgesteld wie gebruik mag maken van de rekening. Dat wordt bepaald met de Akte van overlijden en een Verklaring van erfrecht.
U ontvangt een vonnis, beschikking of dwangbevel. De deurwaarder kan niet zomaar geld van uw bankrekening halen. Hiervoor is een vonnis, beschikking of dwangbevel nodig.
Voor vermissing of diefstal van je creditcard, fraude of oplichting bel je de Alarmlijn op 020 22 888 00 (24 uur per dag, 7 dagen per week). Het blokkeren van je Betaalpas kun je zelf in Mijn ING of de ING app.
Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.
Identificatie in Nederland
Doe je dit niet, dan kan je rekening worden geblokkeerd of zelfs opgeheven. Dit geldt ook voor de producten bij je rekening, zoals een creditcard of spaarrekening. Let op!: Niet-ING klanten kunnen niet op een ING-servicepunt geïdentificeerd worden.