Waarom kan ik niet meer inloggen op Mijn ING?

Of heb je 5 keer een verkeerd wachtwoord ingetoetst en is daardoor je toegang tot Mijn ING geblokkeerd?Dan kun je zelf je wachtwoord voor Mijn ING opnieuw instellen. Download de app opnieuw en wijzig je wachtwoord tijdens het activeren van de app. Dan bevestig je je nieuwe wachtwoord namelijk met een SMS-code.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe krijg ik toegang tot mijn ING?

Eerste keer inloggen op Mijn ING
  1. Ga naar ing.nl. Klik op de knop 'Inloggen' rechtsboven. ...
  2. Log in. Dat doe je met je gebruikersnaam en het wachtwoord die je eerder per post hebt gekregen. ...
  3. Wijzig je tijdelijke wachtwoord. Bedenk een nieuw wachtwoord dat moeilijk te raden is. ...
  4. De Mobiel Bankieren App activeren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is er op dit moment een storing bij de ING?

Er is op dit moment geen storing.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe lang duurt blokkade ING?

Binnen 5 werkdagen ná blokkade ontvang je een gedetailleerde brief met alle informatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kom ik in mijn ING zonder app?

Gouden regel: altijd inloggen via ING.nl

Ga naar ING.nl door zelf het webadres in te typen. Daar log je in op Mijn ING met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Inloggegevens Mijn ING opnieuw aanvragen | Digitaal Bankieren: Hoe werkt het | ING

29 gerelateerde vragen gevonden

Hoe ING app opnieuw activeren?

Zo activeer je de app
  1. Dit heb je nodig. Zorg dat je je inloggegevens van Mijn ING weet én je identiteitsbewijs (paspoort, een ID-kaart uit de Europese Unie, een Nederlandse verblijfsvergunning, een Vreemdelingen Identiteitsbewijs of Nederlands rijbewijs) bij de hand hebt. ...
  2. Volg de stappen in de app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat zijn de inloggegevens van Mijn ING?

Gebruikersnaam vergeten

Dan vind je de gebruikersnaam via je app: Log in op de app, kies rechtsonderin je overzicht Service. Dan Toegang & bevestigen. Daarna Inloggevens Mijn ING.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat als je ING is geblokkeerd?

Je inloggegevens van Mijn ING zijn geblokkeerd

meerdere keren een onjuiste sms-code invoert. We blokkeren de toegang tot Mijn ING dan voor 3 uur. Na deze 3 uur kun je weer gewoon gebruik maken van Mijn ING zoals je gewend bent. Je hoeft niets te doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Hoe kan ik een blokkering opheffen?

Geblokkeerde accounts zoeken of een blokkering opheffen
  1. Open op je Android-telefoon of -tablet de app Instellingen Google. Je Google-account beheren.
  2. Tik bovenaan op Mensen en delen.
  3. Tik onder Contactpersonen op Geblokkeerd.
  4. Er wordt een lijst weergegeven met de accounts die je hebt geblokkeerd in Google-producten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe deblokkeer ik mijn ING account?

Onlangs heb je je pas geblokkeerd via Mijn ING, de ING-app óf de ING Alarmlijn. Heb je het zelf gedaan via Mijn ING of de ING-app?Dan kun je de pas zelf weer deblokkeren of vervangen. Als de ING Alarmlijn je pas geblokkeerd heeft is er vaak ook al een nieuwe voor je aangevraagd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom doet mijn ING pas het niet?

3x verkeerde pincode op een geldautomaat (ATM) ingetoetst of bij het contactloos betalen: wacht 24 uur. Je pas zal dan automatisch weer werken. 3x verkeerde pincode op een betaalautomaat (POS) ingetoetst: doe een geldopname of saldo check op een geldautomaat. Dan werkt je pas weer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Is er een storing bij de bank?

Er zijn op dit moment geen storingen bekend.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rabobank.nl

Hoe kan ik de ING telefonisch bereiken?

Bellen
  1. 020 22 888 88 (Particulier)
  2. 020 22 888 22 (Zakelijk)
  3. Lokaal tarief.
  4. Werkdagen: 08:30 – 17:00.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Kan ik ING app verwijderen en opnieuw installeren?

De al dagen durende inlogproblemen die ING-klanten hebben met de Android-app van die bank zijn door eindgebruikers zelf op te lossen. Verwijderen van de weigerende app en dan opnieuw installeren werkt echt. Getroffen klanten bevestigen dat dit advies van ING helpt.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op agconnect.nl

Hoe begin ik met internet bankieren?

Alle grote banken in Nederland bieden de mogelijkheid om te internetbankieren. U vraagt dat aan bij de bank. Die stuurt daarna inloggegevens op. Hiermee hebt u voortaan toegang tot de website van de bank en uw bankgegevens.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

Hoe merk je dat je geblokkeerd bent?

Als je een persoon belt die je geblokkeerd heeft hoor je maar één kiestoon gevolgd door de voicemail. Daarnaast kan ook direct de voicemail geactiveerd worden zonder dat deze voorafgaat aan een kiestoon.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op appletips.nl

Hoe weet je of je geblokkeerd bent op?

Een verzonden berichtje heeft altijd maar één streepje (bericht verzonden), nooit twee (bericht ontvangen). Het lukt niet om het contact te bellen of te videobellen. Je ziet niet wanneer iemand voor het laatst online was. Je ziet geen updates van de profielfoto.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op t-mobile.nl

Waarom is mijn account tijdelijk geblokkeerd?

Als u uw account tegen fraude of misbruik wilt beschermen, kan Microsoft uw accounts tijdelijk vergrendelen als er ongebruikelijke activiteit wordt gedetecteerd. Om uw account te ontgrendelen meldt u zich aan bij uw Microsoft-account en volgt u de instructies om een beveiligingscode te ontvangen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.microsoft.com

Hoe lang blijft een rekening geblokkeerd?

Hoe lang blijft een rekening geblokkeerd na overlijden? Je hebt het overlijden gemeld en de rekening is geblokkeerd. Dit blijft zo, totdat is vastgesteld wie gebruik mag maken van de rekening. Dat wordt bepaald met de Akte van overlijden en een Verklaring van erfrecht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op regiobank.nl

Kan iemand zomaar geld van je rekening halen?

U ontvangt een vonnis, beschikking of dwangbevel. De deurwaarder kan niet zomaar geld van uw bankrekening halen. Hiervoor is een vonnis, beschikking of dwangbevel nodig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op juridischloket.nl

Kan je iemand blokkeren op ING?

Voor vermissing of diefstal van je creditcard, fraude of oplichting bel je de Alarmlijn op 020 22 888 00 (24 uur per dag, 7 dagen per week). Het blokkeren van je Betaalpas kun je zelf in Mijn ING of de ING app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat heb je nodig voor ING internetbankieren?

  1. Kom met je identiteitsbewijs (paspoort of identiteitskaart) bij ons langs. Dit kan op een ING-servicepunt of met een afspraak op een ING-kantoor.
  2. Maar... Misschien heb je al eerder Mijn ING aangevraagd? Ga dan naar 'Inloggen' en vraag via 'Inloggegevens kwijt?' je inloggegevens opnieuw aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Wat heb je nodig om de ING app te installeren?

De ING Mobiel Bankieren App op een Android-toestel zetten (zoals Samsung, LG, Huawei)
  1. Ga naar de Google Play Store. Je herkent het aan een kleurig driehoekje (met blauw, groen, rood en geel).
  2. Typ in het zoekveld 'ING'. Je ziet vervolgens 'ING Bankieren' met de leeuwenkop. ...
  3. Kies dan 'Installeer' onder ING Bankieren App.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom vraagt ING app opnieuw activeren?

Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Waarom opnieuw identificeren ING?

Identificatie in Nederland

Doe je dit niet, dan kan je rekening worden geblokkeerd of zelfs opgeheven. Dit geldt ook voor de producten bij je rekening, zoals een creditcard of spaarrekening. Let op!: Niet-ING klanten kunnen niet op een ING-servicepunt geïdentificeerd worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ing.nl

Populaire vragen