We zijn bekend met een probleem waarbij sommige gebruikers het bericht "Uw bericht kan momenteel niet worden weergegeven" zien. Wis de cache en cookies van uw browser om dit op te lossen: Browsergeschiedenis weergeven en verwijderen in Microsoft Edge. De cache en cookies wissen in Chrome.
Je kunt het volgende doen: Controleer of je de gebruikersnaam en het wachtwoord correct hebt opgegeven. Als je authenticatie in twee stappen gebruikt, moet je misschien inloggen met een app-wachtwoord in plaats van je gewone wachtwoord. Als je nog steeds niet kunt inloggen, volg je deze stappen voor probleemoplossing.
In Outlook 2010, Outlook 2013 of Outlook 2016 kiest u Bestand . Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen. Kies uw account (profiel) op het tabblad E-mail en kies vervolgens Herstellen.
Start Outlook opnieuw en schakel de invoegtoepassing uit die het probleem veroorzaakte. Start daarna Outlook opnieuw. Zorg dat u het proces van opnieuw starten-uitschakelen-opnieuw starten uitvoert voor elke invoegtoepassing die oorspronkelijk in Outlook is ingeschakeld.
Als u werkt met een Microsoft Exchange-account in Outlook, worden uw e-mailberichten, contactpersonen, agenda-items en eventuele andere Microsoft Exchange-mappen automatisch gesynchroniseerd. Uw gegevens zijn altijd up-to-date in Outlook en op de server waarop Microsoft Exchange Server wordt uitgevoerd.
Heb je Windows 10, dan zit de Mail app standaard tussen je Start pictogrammen. Je hoeft deze dus niet eerst te installeren. Windows Mail heeft dezelfde minimalistische lay-out als Outlook.com en is eenvoudig te personaliseren. Je kunt meerdere accounts toevoegen en deze samenvoegen tot 1 mailbox.
Als de mobiele Outlook-app bij het openen vastloopt, wist u de cache van de browser op uw apparaat. Vervolgens verwijdert u de app en installeert u deze opnieuw.
Verwijder je browsegeschiedenis
Een andere oplossing om Hotmail en Outlook weer aan de praat te krijgen, is door de cache en cookies van je browser te verwijderen. De manier waarop je dit kunt doen, is afhankelijk van het type browser dat je gebruikt.
Webmail werkt op mailserver, de e-mail die u ziet in de webmail staan dus op de mailserver. Outlook en andere e-mail programma's staan op uw computer. Een e-mail programma wordt ingesteld om de e-mail van de mailserver op te halen. Standaard wordt de e-mail dan ook van de mailserver verwijderd.
Als je geen verbinding kunt maken met Hotmail of Outlook en in plaats van je inbox een blanco scherm te zijn krijgt, is de kans groot dat je inloggegevens fout zijn. Ook kan een probleem in de Internet Explorer-browser de boosdoener zijn. Het niet kunnen inloggen op Hotmail is een veelvoorkomend probleem.
Bepaalde typen accounts, zoals POP-accounts, slaan hun gegevens op in Outlook-gegevensbestanden (. pst-bestanden). Outlook 365-accounts, Exchange-accounts, IMAP-accounts en Outlook.com-accounts slaan hun gegevens op in Offline Outlook-gegevensbestanden (. ost-bestanden).
De locatie van het PST-bestand hangt af van uw versie van Outlook, uw versie van Windows en hoe u het account hebt ingesteld of het PST-bestand hebt gemaakt. U vindt het PST-bestand op een van de volgende locaties: Windows 10 station:\Gebruikers\<gebruikersnaam>\AppData\Local\Microsoft\Outlook.
De standaardperiode is 30 dagen.
Outlook.com is een gratis e-mailservice voor uw persoonlijke e-mail. Iedereen kan naar https://outlook.com en zich registreren voor een gratis e-mailaccount. Voorheen bekend als Hotmail.com en Live.com, kunt u Outlook.com gebruiken als uw e-mailadres eindigt op @outlook.com, @hotemail.com, @msn.com of @live.com.
Ga naar https://office.com en log in met je Microsoft 365 account. Klik vervolgens op 'Office installeren' en op 'Premium-apps van Office'. Uw Office 365 programma's worden nu gedownload.
De eenvoudige manier om opties aan te passen in Gmail en de sterke filteropties, maakt Gmail meer geschikt voor thuisgebruik. De uitgebreide mogelijkheden van Outlook, en dan met name de vele add-ins, zorgen er dan weer voor dat Outlook uitermate geschikt is voor op kantoor.
Als je een probleem met synchronisatie ondervindt, zou je dit normaal kunnen oplossen door uit en opnieuw in te loggen bij je account, de cache te wissen, of de app opnieuw te installeren. Deze oplossingen kunnen er echter toe leiden dat je ongesynchroniseerde gegevens verliest.