Oorzaak: Uw internetprovider of netwerk heeft een firewall die verbindingen met de server voor uitgaande e-mail (SMTP) van uw e-mailservice blokkeert. Oplossing: Kijk of uw internetprovider of netwerkbeheerder een alternatieve SMTP-server biedt die u voor uw POP- of IMAP-account kunt gebruiken.
Als u geen e-mail meer binnen krijgt kan dit verschillende oorzaken hebben: Uw pakket zit vol, er past geen nieuwe e-mail meer bij. Oplossing: verwijder e-mail van de sever, eventueel vanuit de webmail. Uw wachtwoord of andere instellingen zijn niet goed.
Als u geen e-mail kunt verzenden of ontvangen, is uw account mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteiten zijn geconstateerd. Zie Mijn Outlook.com-account deblokkeren voor informatie over het deblokkeren van uw account.
Het beste kun je kijken of deze mappen wel echt zijn verdwenen of dat ze niet meer zichtbaar zijn op je tablet. Je kunt dit doen door de webversie van je email te openen en te zoeken naar deze mappen. Waarschijnlijk vind je ze daar gewoon.
Uw Outlook.com-account is mogelijk tijdelijk geblokkeerd omdat er ongebruikelijke aanmeldingsactiviteit is gedetecteerd. Een geblokkeerd account is natuurlijk vervelend, maar het is belangrijk dat u wordt beschermd tegen fraude of misbruik. U kunt de blokkering van uw account als volgt opheffen.
Synchroniseren van twee mappen: gegevens van de ene (geüpdatete) map naar de andere (verouderde) map overzetten, zodat in beide mappen dezelfde (nieuwe) gegevens staan.
Vraag uw e-mailaanbieder of systeembeheerder of er voor uw e-mailaccount beveiligingsmaatregelen of beperkingen van kracht zijn, zoals twee-staps-verificatie. Misschien is er een speciaal wachtwoord nodig of moet u autorisatie aanvragen bij uw e-mailaanbieder voordat u e-mail kunt versturen en ontvangen op uw apparaat.
Ga naar 'Instellingen' > 'Mail' en tik op 'Accounts'. Tik op 'Nieuwe account' en selecteer uw e-mailaanbieder. Voer uw e-mailadres en wachtwoord in. Als u 'Volgende' ziet, tikt u op hierop en wacht u tot Mail uw account verifieert.
Waarom krijg ik geen mails meer binnen op mijn iPad?
Controleer of uw instellingen voor meldingen correct zijn voor de Mail-app: Ga naar 'Instellingen' en tik op 'Berichtgeving'. Tik op 'Mail' en tik vervolgens op een e-mailaccount. Pas uw meldingen, geluiden en badges aan.
In eerste instantie zijn een aantal uitgaande mailservers uit bedrijf genomen en in tweede instantie staat KPN niet meer toe dat u met een niet KPN e-mailadres e-mail verstuurt. Meer informatie vindt u op de website van KPN. Gebruikt u een KPN e-mailadres, dan dient u de uitgaande KPN mailserver aan te passen.
Als je een probleem met synchronisatie ondervindt, zou je dit normaal kunnen oplossen door uit en opnieuw in te loggen bij je account, de cache te wissen, of de app opnieuw te installeren. Deze oplossingen kunnen er echter toe leiden dat je ongesynchroniseerde gegevens verliest.
Als u een afzender snel aan de lijst met geblokkeerde afzenders wilt toevoegen, klikt u met de rechtermuisknop op een e-mailbericht van die afzender. Wijs in het snelmenu naar Ongewenste e-mail en klik vervolgens op Afzender aan lijst met geblokkeerde afzenders toevoegen.
Nee, meestal ligt het probleem in de instellingen van je e-maildienst. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat je mailbox de gelezen e-mails automatisch in een speciale map opslaat. Of het kan zijn dat een e-mail, zodra hij op een apparaat (tablet, computer, smartphone) is gelezen, automatisch wordt verwijderd.
Log in op Gmail vanaf uw desktop / webbrowser. Klik op Opties | Instellingen | IMAP - en schakel IMAP in. Ga naar Labels - zoek naar "Alle e-mail" en selecteer Weergeven in IMAP .