Ik kan bepaalde personen niet bellen Als je bepaalde personen niet kunt bellen, kan het zijn dat ze niet bereikbaar zijn. Wat ook kan is dat je het bewuste telefoonnummer per ongeluk geblokkeerd hebt. Controleer dat in je telefoon. Het staat meestal in het menu 'Contacten'.
Het kan aan je dekking liggen, er kunnen werkzaamheden zijn in het gebied waar je je bevindt, of er staat een doorschakeling actief.
Ga naar de conversatie die je wilt dempen en druk rechtsbovenaan op de i.Zet vervolgens de schakelaar bij Niet storen op groen.
Haal de simkaart uit je telefoon en maak schoon met een zachte, droge doek en kijk of je hetzelfde probleem houdt. Plaats je simkaart in een ander toestel en andersom. Als je simkaart wel werkt in het andere toestel, dan ligt het probleem bij jouw toestel.
U hebt in dit geval mogelijk per ongeluk het scherm met uw vinger of uw gezicht aangeraakt, waardoor de oproep werd beëindigd. Als u Aan/uit-knop beëindigt oproep hebt ingeschakeld, hebt u mogelijk per ongeluk tijdens een oproep op de aan/uit-knop gedrukt, waardoor de oproep werd beëindigd.
Wanneer iemand jouw nummer heeft geblokkeerd, hoor je dit direct wanneer je probeert te bellen.Je krijgt dan namelijk maar één kiestoon te horen en vervolgens krijg je de voicemail. In sommige gevallen word je zelfs direct doorgestuurd naar de voicemail.
Deze modus kan geluid dempen, trillen stoppen en visuele onderbrekingen blokkeren. Je kunt zelf kiezen wat je blokkeert of toestaat. Belangrijk: Je gebruikt een oudere Android-versie.
Ja, u kunt bellen naar klantenservice via 152, geeft u het nummer door zodat de medewerker voor u kan nagaan als het nummer nog actief is.
Wanneer u een telefoonnummer of contact blokkeert, kan deze u nog steeds bellen of een voicemail sturen, maar u ontvangt hiervan geen melding. Berichten die worden verzonden of ontvangen, worden niet afgeleverd. Het contact ontvangt ook geen melding dat het gesprek of bericht is geblokkeerd.
Uit mijn hoofd kan dit betekenen dat jij niet voldoende bereik hebt om de oproep te plaatsen, of het nummer waar je heen belt is niet actief/bereikbaar.
Wat betreft de situatie omtrent het bellen is het handig om te checken of je simkaart goed in je telefoon geplaatst is en of je de Simpel simkaart gebruikt. Na deze check is het ook raadzaam om je telefoon even uit te schakelen en weer aan te zetten zodat je opnieuw bij het netwerk wordt aangemeld.
Wat de optie precies is en hoe het werkt lees je hier terug. De functie houdt alle meldingen tegen, dus ook die van binnenkomende telefoongesprekken. Je hoort geen beltoon, het scherm zal niet oplichten en de beller krijgt een bezettoon te horen.
Met focusinstellingen in iOS 15 en iPadOS 15 of nieuwer kunnen oproepen, waarschuwingen en meldingen stil worden gehouden via 'Niet storen'. Wanneer 'Niet storen' is ingeschakeld, wordt er een maansikkelsymbool weergegeven in de statusbalk en op je toegangsscherm.
'Niet storen' en de stand van de belsignaalschakelaar hebben geen invloed op het wekgeluid.
Geblokkeerd contact
Deze zal niet te zien krijgen dat je deze geblokkeerd hebt, maar kan dit wel uit een aantal zaken afleiden. De persoon kan je wel nog berichten sturen, alleen jij zal ze niet meer ontvangen. Hierdoor krijgt de persoon geen aflever-vinkjes te zien bij het verzonden bericht.
Hoe vaak gaat hij over? Wanneer iemand niet opneemt, dan gaat de telefoon een paar keer over en schakelt daarna over op voicemail. Wanneer iemand je wegdrukt gaat de telefoon een stuk minder over. Ben je echter geblokkeerd, dan zal de telefoon slechts één keer overgaan en daarna doorschakelen naar voicemail.
Een telefoonnummer blokkeren of de blokkering van een telefoonnummer opheffen. Als je geen gesprekken van een bepaald telefoonnummer wilt ontvangen, kun je het blokkeren. Als dat nummer je probeert te bellen, wordt het gesprek automatisch geweigerd op je telefoon.
1) Open de telefoon-app en ga naar Instellingen >> Oproep instellingen >> Meer instellingen >> Oproepen blokkeren.Staat daar iets aan?Indien ja, zet het blokkeren uit.
Dat betekent dat je de beller nog wel kunt horen, maar de beller kan jou niet horen.
Zorg ervoor dat de luidspreker of microfoon van je telefoon niet wordt afgedekt. Een slecht geplaatste screenprotector of case is één van de meest voorkomende oorzaken van geluidsvervorming tijdens gesprekken. Let op: De plaats van de luidspreker en de microfoon kan verschillen per toestel.