Wat zijn mogelijke oorzaken van vertraging? Het kan even duren voordat je post of pakket gescand is en je iets ziet in track & trace.Daarnaast kan je pakket vertraagd zijn door:Verboden goederen of stoffen in je pakket.
Als u zich zorgen maakt omdat een poststuk is gescand maar niet is afgeleverd, raak dan niet in paniek. Wacht in plaats daarvan een werkdag en kijk wat er gebeurt. Als de USPS het poststuk na twee werkdagen nog niet heeft afgeleverd, neem dan contact op met het postkantoor en laat hen weten dat er iets is verloren of gestolen .
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Terwijl poststukken door het USPS ® netwerk reizen, gaan ze door supersnelle sorteermachines, die een foto maken van de voorkant (de kant met het adres) . Informed Delivery toont u grijstintenafbeeldingen van de poststukken die binnenkort op uw adres aankomen.
Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
Of u nu de verzender of ontvanger bent, u kunt uw item volgen: Online: Gebruik USPS Tracking® op de website van United States Postal Service® . Per sms: Stuur een sms naar 28777 (2USPS) met uw trackingnummer als inhoud van het bericht. Standaard bericht- en datatarieven kunnen van toepassing zijn.
Als uw poststuk niet binnen 7 dagen na de verzenddatum is aangekomen, kunt u: Een zoekverzoek indienen in de Missing Mail-applicatie, OF. Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF.
USPS Informed Delivery-meldingen zijn niet altijd nauwkeurig
Ook al ontvangt u een melding met een e-mailvoorbeeld, toch zijn er gevallen bekend waarin de e-mail nog steeds vertraagd is en dagenlang op uw dashboard blijft staan zonder te worden bezorgd.
Nee, USPS röntgent geen pakketten voor binnenlandse of internationale verzending . De scanapparatuur van USPS leest alleen streepjescodes en adressen op de pakketdozen.
Informed Delivery stuurt u updates eenmaal per dag, meestal voor 9 uur 's ochtends. Het updatet elke dag dat u post moet bezorgen, maar updatet niet als er geen post is om te bezorgen, of op zondagen en federale feestdagen (wanneer er geen post is). U kunt updates verwachten voordat post op de relevante dagen wordt bezorgd.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
Type Verzendservice. Afhankelijk van de gekozen verzendservice varieert de bezorgtijd aanzienlijk. Express services zoals UPS, FedEx, en USPS Priority Mail International bieden snellere leveringsopties, meestal binnen 3 tot 5 werkdagen. Standaard verzendopties kunnen echter twee weken tot zelfs een maand duren.
Redenen voor vertraagde trackingupdates: UPS is doorgaans vrij snel, maar USPS kan er vaak tot 24 uur over doen om trackingstatussen bij te werken. Er zijn een paar redenen waarom uw pakketstatus mogelijk niet meteen wordt bijgewerkt: Als u uw pakket na sluitingstijd afgeeft, scant USPS of UPS het pas de volgende dag.
Vul een hulpverzoekformulier in
Wij raden u aan om ons online hulpverzoekformulier in te vullen voordat u een zoekactie naar vermiste post start. Gebruik een desktopcomputer om uw formulier in te dienen. Wij sturen uw verzoek door naar uw lokale Post Office ™ -faciliteit om u te helpen bij het vinden van vermiste items.
Het ontbreken van een bezorgingsscan op een poststuk betekent niet per se dat het item niet is bezorgd . Het is mogelijk dat het stuk is bezorgd, maar dat de scan niet is vastgelegd. Als u denkt dat dit is gebeurd, kunt u contact opnemen met de afzender of ontvanger om de bezorging van het item te bevestigen.
Als het pakket niet is geclassificeerd als Priority Mail Express™-service (binnenlands of internationaal), Priority Mail®-service, First–Class Package Service™ of een internationaal briefpakket, mag het worden geopend en kan de inhoud worden onderzocht.
Bovendien is het verboden om bepaalde artikelen via de post te versturen en USPS kan pakketten inspecteren om naleving van deze regelgeving te garanderen. Over het algemeen weet USPS doorgaans niet de specifieke inhoud van elk pakket, maar ze hebben wel de mogelijkheid om pakketten onder bepaalde omstandigheden te inspecteren .
Internationale post wordt aan onze grens zorgvuldig gecontroleerd door röntgenstralen en zeer goed getrainde speurhonden.
De Postal Service zou de berichten over het volgen van klanten kunnen verbeteren, omdat ze niet altijd betrouwbare informatie over de status en locatie van pakketten bieden . We ontdekten dat berichten voor 318 van de 500 pakketten (64 procent) de locatie, tijd en/of datum van de pakketten die we observeerden niet nauwkeurig weerspiegelden.
Zoals gezegd varieert de verzendtijd van USPS afhankelijk van een breed scala aan factoren. U kunt een nauwkeurige schatting krijgen door de afstand tussen de twee locaties, het gekozen type postklasse, de aanwezigheid van erkende USPS-vakanties en andere transportuitdagingen te begrijpen.
E-mails worden eenmaal per dag verzonden, meestal vóór 9:00 uur lokale tijd, van maandag tot en met zaterdag. Meldingen worden niet verzonden op dagen dat er geen post bezorgd hoeft te worden, op zondagen of federale feestdagen.
Selfservice-opties zijn 24/7 beschikbaar door te bellen naar 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) . Klantenservicemedewerkers zijn ook beschikbaar om uw telefoontjes aan te nemen: maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 20:30 uur Eastern Time (Alaska en Hawaii zijn van 8:00 tot 21:30 uur ET)
Heeft u een brief of pakket niet ontvangen? Neem contact op met het bedrijf of de persoon waarvan u post verwacht.De verzender kan een klacht indienen bij het postbedrijf.
Een persoon die post ontvangt die niet voor hem of haar bestemd is, moet deze onmiddellijk terugsturen naar het postkantoor, met de aantekening “Per ongeluk geopend”, en zijn of haar handtekening als de brief wordt geopend . Anders moet de aantekening “Niet voor..., Niet op dit adres” of woorden van gelijke strekking worden toegevoegd.