Waar vind ik mijn sms code?

Via de website/brief
  1. Log in op Mijn DigiD.
  2. Klik op Controle via sms aanvragen.
  3. Selecteer via een brief.
  4. Vul uw telefoonnummer in. ...
  5. U ontvangt op uw telefoon een (gesproken) sms-code. ...
  6. Binnen 3 werkdagen ontvangt u een brief met een activeringscode.
  7. Activeer sms-controle met deze code via de homepage 'code ontvangen'

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Kan ik inloggen zonder sms-code?

Ga naar de website www.digid.nl. Klik rechtsboven op Inloggen Mijn DigiD. Selecteer de optie Ik wil inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vgz.nl

Wat is DigiD met sms-code?

Met de DigiD sms-controle logt u niet meer in met alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord. U ontvangt ook een sms-code op uw telefoon. Deze vult u in als extra controle. U kunt de DigiD sms-controle ook gebruiken vanuit het buitenland.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nederlandwereldwijd.nl

Waarom krijg ik geen sms-code van DigiD?

Na het inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord krijg je dan geen code meer via sms, maar moet je de DigiD-app gebruiken als extra beveiligingslaag bij het inloggen. Meteen overstappen op de DigiD-app is overigens niet nodig.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op androidworld.nl

Wat is een sms verificatie?

Sms-verificatie komt steeds vaker voor. Sites en diensten gebruiken het om inloggen veiliger te maken en accounts beter te beschermen. Als iemand uw DigiD-inloggegevens in handen krijgt, kan hij alsnog niet inloggen omdat hij de code niet krijgt. Hooguit als hij ook nog uw telefoon bezit en die kan ontgrendelen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op seniorweb.nl

What is my SMS verification code?

39 gerelateerde vragen gevonden

Hoe krijg ik sms op mijn mobiel?

Sms'en verzenden en ontvangen in Berichten
  1. Open de Berichten-app .
  2. Tik op Opstellen .
  3. In het vak 'Aan' voer je de namen, telefoonnummers of e-mailadressen in van de personen aan wie je een sms wilt sturen. Je kunt ook kiezen uit je topcontacten of uit je hele lijst met contacten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Wat als je geen verificatiecode krijgt?

Op het verificatiecodescherm kun je de code opnieuw aanvragen. Als je geen sms ontvangt, tik je op Sms opnieuw verzenden. Als je een mobiele verbinding hebt en de sms niet ontvangt, kun je vragen om gebeld te worden door op Bel me te tikken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe weet ik wat mijn DigiD code is?

Als u uw DigiD-gebruikersnaam bent vergeten, moet u een nieuwe DigiD aanvragen. Uw wachtwoord kunt u herstellen via DigiD.nl met behulp van e-mail en sms of de DigiD app.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Kan sms berichten niet openen?

Zorg dat je provider sms-, mms- of RCS-berichten ondersteunt. Check je abonnement of beltegoed om te zien of dit genoeg is om berichten te sturen/ontvangen. Zorg dat je ontvangst hebt. Check of de vliegtuigmodus aanstaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe kom ik aan een pincode voor mijn DigiD?

U kunt uw wachtwoord op 3 manieren herstellen, namelijk met: e-mail én sms (e-mailadres en telefoonnummer zijn aan uw DigiD toegevoegd) brief. DigiD app (geactiveerd)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Waarom kan ik mijn DigiD app niet activeren?

Gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist/vergeten

Bij het activeren van uw DigiD moet u precies dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord invoeren die u bij de aanvraag heeft bedacht. Zijn deze niet precies gelijk of bent u deze vergeten, dan kunt u uw DigiD niet activeren. Vraag dan opnieuw een DigiD aan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Waarom kan ik niet inloggen op mijn DigiD?

Als u alleen kunt inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, kan dit twee oorzaken hebben: DigiD werkt niet goed met uw browser of uw browser is niet geüpdatet naar de nieuwste versie. Volg onderstaande stappen om het probleem op te lossen. Sluit de CoronaCheck-app af.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe kom ik in mijn DigiD account?

Daarmee kunt u inloggen. Bij veel organisaties kunt u niet meer inloggen met alleen uw wachtwoord en gebruikersnaam. U heeft dan altijd uw telefoon nodig. Download de DigiD app.
...
Per e-mail en sms
  1. Vul de code in die u via e-mail ontvangt.
  2. Vul de code in die u op uw telefoon ontvangt.
  3. Kies een nieuw wachtwoord.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Hoe lang blijft een DigiD geldig?

Je DigiD is verlopen. Je DigiD verloopt automatisch als je hem drie jaar niet gebruikt. Helaas moet je dan een nieuwe aanvragen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op uu.nl

Wat is het nummer van de sms centrale?

Voor het instellen van het nummer van de sms centrale 06 2400 0000 kijk je in de Toestelhulp. Hier kun je voor jouw toestel de instellingen opzoeken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op t-mobile.nl

Waar vind ik mijn berichten?

Belangrijk: Je berichten worden opgeslagen in de sms-database op je apparaat, en andere apps hebben mogelijk toegang tot je berichten. Neem contact op met de fabrikant van je apparaat voor meer informatie over hoe je app-rechten kunt beheren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Waar vind ik sms berichten op iPhone?

Met de Berichten-app kun je sms'jes, foto's, video's en audioberichten versturen en ontvangen.
...
Berichten versturen en ontvangen op de iPhone
  1. Tik op. ...
  2. Voer het telefoonnummer, de naam of de Apple ID van iedere ontvanger in. ...
  3. Tik op het tekstveld, typ je bericht en tik vervolgens op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.apple.com

Heeft iedereen een DigiD code?

Alle burgers van Nederland konden vanaf 1 januari 2005 zich ermee bij overheidsorganisaties via internet identificeren en alle overheidsinstellingen in Nederland konden zich op DigiD gaan aansluiten. DigiD is een afkorting van Digitale Identiteit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nl.wikipedia.org

Wat is het verschil tussen DigiD en burgerservicenummer?

Alleen organisaties die wettelijk bevoegd zijn om burgerservicenummers te gebruiken, maken gebruik van DigiD. Dit zijn overheidsorganisaties of organisaties met een publieke functie, bijvoorbeeld: ministeries en gemeenten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Kan ik DigiD opnieuw installeren?

Open de app en tik op 'Pincode vergeten'. Tik op 'Opnieuw activeren', dan wordt die app gedeactiveerd. U kunt nu weer een DigiD app activeren op een ander apparaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op digid.nl

Wat is de verificatie code?

Een driecijferig beveiligingsnummer dat gewoonlijk wordt weergegeven op de achterkant van uw creditcard of betaalpas. Dit nummer, dat soms een kaartbeveiligingscode of kaartverificatiewaarde wordt genoemd, biedt extra beveiliging tegen fraude.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.google.com

Hoe moet ik mijn nummer verifieren?

Voer een geldig mobiel telefoonnummer in en klik op 'Sms versturen'. Typ de sms-code in die je op je telefoon hebt ontvangen. Klik op 'Verifiëren' en controleer de groene banner onderaan om te bevestigen dat je telefoon geverifieerd is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op etoro.com

Kan mijn telefoonnummer niet verifiëren?

Als je de code om je nummer te verifiëren niet hebt ontvangen, kan dat een aantal oorzaken hebben: het telefoonnummer is niet correct (je kunt je nummer controleren in je Profiel) het nummer wordt al door een ander account gebruikt. je kunt geen sms'jes ontvangen via je telefoonnummer.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support.blablacar.com

Waar vind ik sms op Samsung?

Sms instellen - Samsung Android
  1. Selecteer Berichten.
  2. Selecteer MEER.
  3. Selecteer Instellingen.
  4. Selecteer Meer instellingen.
  5. Selecteer Sms-berichten.
  6. Selecteer SMS-centrale.
  7. Voer het SMS-centrale nummer in en selecteer INSTELLEN.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op helpforsmartphone.com

Is sms hetzelfde als berichten?

Sms (short message service) is de oudste manier om berichten te sturen. Deze manier van berichten sturen moet steeds meer inboeten voor apps.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op beego.be

Populaire vragen