Uw klant-ID staat rechtsboven in uw Google Ads-account. Voor manageraccounts klikt u op de pijl-omlaag naast de naam van het Mijn Klantencentrum-account linksboven. De klant-ID staat onder de dropdownpijl bij de naam van het Mijn Klantencentrum-account.
Als u bent ingelogd op uw Google Ads-account, klikt u op het Google Ads-logo in de linkerbovenhoek.De klant-ID wordt opgenomen in de URL . U kunt uw klant-ID ook vinden in eerdere Google Ads-e-mails of rekeningafschriften, of in het betalingsprofiel dat aan uw account is gekoppeld.
Klik rechtsboven in uw Google Ads-account op uw profielafbeelding. U krijgt dan een lijst met de Google Ads-accounts die aan uw huidige Google-account zijn gekoppeld.
Een client-ID is een unieke identificatiecode. Wanneer u een website of webapplicatie bezoekt die Google Analytics gebruikt, krijgt u zo'n ID toegewezen. De client-ID is een willekeurig gegenereerde tekenreeks die in een cookie op uw webbrowser wordt opgeslagen.
De Client ID (cid) of clientid-nummer is een unieke id voor een browser-apparaatpaar dat Google Analytics 4 helpt gebruikersacties op een site te koppelen . Standaard bepaalt Google Analytics 4 unieke gebruikers met behulp van deze parameter. Wat in Google Analytics 4-rapporten gebruikers worden genoemd, zou echter browsers kunnen heten.
Klik onder Uw Google-tag op de Google-tag (linkerkant van het diagram).Kopieer onder Tagdetails de Google-tag-ID .
Als je een ondersteunde iPhone hebt en in de buurt bent van je AirTag, kun je de exacte locatie ervan vinden. Ga naar de Zoek mijn-app op je iPhone.Tik op 'Objecten' onder in het scherm en tik vervolgens op de AirTag in de buurt.Tik op 'Zoek'.
Om u aan te melden voor Google Ads, moet u ingelogd zijn op het Google-account dat u zojuist hebt aangemaakt en naar ads.google.com gaan . Zodra u uw account hebt gekozen, krijgt u de eerste stap te zien voor het opzetten van een nieuwe campagne.
Analytics schrijft het doel of de transactie dan toe aan google/organic. Google Ads schrijft de conversie standaard toe aan de Google Ads-campagne als Conversies bijhouden is ingesteld voor het account.
Klik op de vervolgkeuzelijst Campagnes in het sectiemenu.Klik op Advertenties.In de statistiekentabel vindt u de advertentie-ID in de kolom 'Advertentie-ID' .
Meld u aan bij uw respectievelijke account (Google Ads of Google Workspace). Zodra u bent ingelogd, kijkt u in de rechterbovenhoek van het dashboard . Uw unieke klant-ID zou daar moeten worden weergegeven.
Campagne-ID's en advertentiegroep-ID's zijn uniek : geen twee campagnes of advertentiegroepen delen ooit dezelfde ID. Advertenties en trefwoorden hebben echter samengestelde ID's: een unieke id van een trefwoord is een combinatie van de advertentiegroep-ID en trefwoord-ID. Op dezelfde manier is een unieke id van een advertentie een combinatie van de advertentiegroep-ID en advertentie-ID.
Wanneer u bent ingelogd op uw Google Bedrijfsprofiel dashboard, wilt u klikken op de 3 puntjes naast waar staat "Uw bedrijf op Google". Vanuit die 3 puntjes klikt u op "Bedrijfsprofielinstellingen", dan op "Geavanceerde instellingen" en daar ziet u de "Bedrijfsprofiel-ID". Ik hoop dat dit helpt.
Uw bedrijf is niet vindbaar op Google
De plaatsing van bedrijfsinformatie in de zoekresultaten varieert. Zorg dat uw bedrijfsinformatie correct, uitgebreid en up-to-date is zodat u de best mogelijke positie bereikt. Het kan een maand duren voordat de posities van nieuwe bedrijven zijn vastgesteld.
Waarom verifieert Google alle accounts? Google stelt dat het verifiëren van alle accounts nodig is om, in hun eigen woorden 'een veilige en betrouwbare advertentie-ervaring' voor gebruikers te garanderen. Google wil het gebruikers makkelijker maken om te weten wie de adverteerder is en waar deze is gevestigd.
De advertentie-ID is een unieke ID voor advertenties die de gebruiker kan resetten en verwijderen en die wordt geleverd door Google Play-services. Deze ID geeft gebruikers meer controle en voorziet ontwikkelaars van een eenvoudig standaardsysteem om inkomsten te blijven genereren met hun apps.
Klik onder Uw Google-tag op de Google-tag (linkerkant van het diagram).Kopieer onder Tagdetails de Google-tag-ID .
U kunt uw tag-ID vinden onder de Google-tag die links in het Google-taggedeelte van uw Google Ads- of Google Analytics-account staat. Eén tag kan meerdere tag-ID's hebben. Soms ziet u meerdere tag-ID's nadat u tags heeft gecombineerd.
Je hebt je gegevens en instellingen altijd met één klik binnen handbereik. Klik op je profielfoto en volg de link naar 'Je Google-account beheren'. Je kunt via je profielfoto ook makkelijk inloggen, uitloggen of de incognitomodus inschakelen.
op uw Android™-apparaat. Bekijk het Gmail™-accountadres. De gebruikersnaam is het eerste deel van het e-mailadres, vóór het @-symbool .
Je Apple ID is de account die je gebruikt om toegang te krijgen tot iCloud en alle andere Apple diensten. Wanneer je inlogt op een apparaat met je Apple ID heb je toegang tot al je foto's, bestanden en andere gegevens die je in iCloud bewaart.