Ziggo apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee, en sluit je opnieuw aan. Installeren is eenvoudig. Lukt het niet of heb je vragen? Dan helpen we je daar graag mee.
Via het opzegformulier kun je gemakkelijk je abonnement opzeggen. Ik ga verhuizen of samenwonen en neem Ziggo met mij mee. Wat nu? Als je gaat samenwonen of verhuizen en je wilt Ziggo behouden dan regel je dit via de verhuispagina gemakkelijk verder.
Meestal is dat heel eenvoudig. Je neemt gewoon je modem mee naar je nieuwe woning en geeft je adreswijziging door aan je provider. Ziggo vraagt je dat minstens drie dagen voor je verhuizing te doen. Medewerkers van Ziggo werken je gegevens bij en checken of alles in orde is.
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen. Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting. Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.
Internet van Ziggo opzeggen bij verhuizen
Neem uiterlijk een maand voor je verhuisdag contact op met Ziggo. Je kunt ze bellen op het nummer 1200 (vanaf je Ziggo-nummer) of op 0900-1884 (vanaf elk ander telefoonnummer). Je kunt eventueel ook opzeggen per post of online opzegformulier.
Wij berekenen een afkoopsom voor je en deze vind je op jouw eindafrekening. Als je het abonnement wil beëindigen in de minimum-abonnementsduur, dan betaal je in een keer 50% van het resterende bedrag tot aan het einde van de minimum-abonnementsduur. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice.
Bel om je opzegging door te geven. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 voor onze Klantenservice. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken.
Waarom wordt Ziggo steeds duurder? De prijsverhogingen van de abonnementen zijn volgens Ziggo het gevolg van hogere kosten, zoals energie die nodig is voor het netwerk en de datacenters.
In Mijn Ziggo onder je producten kun je dit vinden. Als je laatste wijziging aan het abonnement meer dan een jaar geleden was kun je op elk moment opzeggen met een maand opzegtermijn.
De gemeente geeft uw verhuizing door aan alle instanties die deze gegevens nodig hebben voor de uitvoering van hun wettelijke taak. Denk daarbij aan de Belastingdienst, de politie, de brandweer en ziekenhuizen. Op wiekrijgtmijngegevens.nl kunt u zien welke instanties dit zijn.
Dat kan natuurlijk, gewoon kosteloos.Je hebt hiervoor 14 dagen bedenktijd. Kom je er niet uit? We helpen je graag.
Log eenmalig in met je Mijn Ziggo-accountgegevens en je kunt gebruikmaken van Ziggo GO. Tip: ook je partner, kids of huisgenoten kunnen kijken via Ziggo GO.En dat tot wel 3 apparaten tegelijk! En heb je (nog) geen Mijn Ziggo account, dan kun je er eenvoudig een aanmaken.
Ja, dat kan. Wil je geen gebruik maken van onze overstapservice? Je kunt altijd zelf je internetaansluiting bij je huidige aanbieder opzeggen. Je kunt hiervoor deze voorbeeldbrief gebruiken.
Nee, je ontvangt altijd een Ziggo modem. Dit moet je eerst succesvol aansluiten voordat je een eigen modem kan aansluiten. Daarnaast heb je het Ziggo modem nodig als je verbindingsproblemen hebt. We vragen je dan om het Ziggo modem opnieuw aan te sluiten om je beter te kunnen ondersteunen.
Ziggo-klanten waarderen de internetkwaliteit wat lager dan de klanten van KPN (DSL en glasvezel). Ook rapporteren ze iets meer internetstoringen. Ziggo doet het wat betreft televisiekwaliteit net zo goed als KPN Glasvezel (beide een 7,5) en iets beter dan KPN DSL (7,2).
Daarom passen we per 1 juli 2023 een inflatiecorrectie van gemiddeld 8,5% toe op de prijzen van onze pakketten en beltarieven. Met deze wijziging blijven we binnen het gemiddelde 2022 CBS inflatiecijfer van 10%. Waar vind ik de beltarieven?
Vanwege de aangekondigde prijsverhogingen wordt Ziggo een van de duurste aanbieders van internet, tv en telefonie. Er zijn namelijk concurrenten actief op de markt die via glasvezel dezelfde internetsnelheid of zelfs hogere snelheden aanbieden tegen lagere tarieven.
In totaal kun je met maximaal 3 ontvangers tegelijkertijd kijken. In Mijn Ziggo kun je je abonnement aanpassen en een extra ontvanger bestellen. De extra kosten hangen af van de gewenste ontvanger en je bestaande abonnement. In Mijn Ziggo zie je de mogelijkheden en kosten in één oogopslag.
Ontvang gratis de MediaBox Next bij Ziggo met apps, stemherkenning en 4K ondersteuning. Je ontvangt de Mediabox Next gratis bij alles-in-1 Start, Complete of Max. Vraag de box aan of upgrade je pakket.
Als je Ziggo apparaten terug moet sturen, heb je een brief of e-mail van ons ontvangen. Stuur je het apparaat niet terug, dan brengen we kosten in rekening. Deze verouderde apparaten hoef je niet terug te sturen, maar kun je laten recyclen.
We leveren nu al tv, telefoon en internet van via ons glasvezel-kabel netwerk. En als eerste provider van Nederland, bieden we overal internetsnelheden van 1 Gbit/s aan. Dankzij steeds slimmere software kunnen we in de toekomst nóg hogere snelheden halen.
VodafoneZiggo kan vanaf 1 juli dagelijks een boete van 12.500 euro krijgen, met een maximum van 500.000 euro. Als het goed is loopt de situatie daarentegen niet uit de hand.
* Het eerste half uur kost € 40.Daarna betaal je € 15 per kwartier.