Kan ik mijn UPS-bezorger volgen?

Uw UPS internationale pakket volgen is eenvoudig, of u nu de UPS-website of een externe service zoals Ship24 gebruikt. Voer gewoon uw trackingnummer in om toegang te krijgen tot realtime updates over de voortgang van uw zending.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ship24.com

Kan ik volgen waar mijn UPS-bezorger is?

Om in aanmerking te komen, moeten klanten zich aanmelden voor een gratis "My Choice"-account. De nieuwe UPS-service is eenvoudig maar effectief. Het biedt een eenvoudige website-interface waar klanten de locatie van de UPS-chauffeur in realtime op een kaart kunnen zien .

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Waar gaat een UPS-pakket heen als je niet thuis bent?

We kunnen uw pakket vasthouden en afleveren wanneer u weer terug bent. U kunt verzoeken dat wij uw pakket bij de buren achterlaten. U kunt verzoeken dat we uw pakket vasthouden, zodat u het kunt ophalen bij een UPS-locatie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Welke tijd bezorgt UPS?

Tenzij de verzender heeft gekozen voor een tijdgebonden bezorgservice, worden pakketten doorgaans tussen 9.00 en 19.00 uur (soms later) bezorgd bij woningen, en tegen sluitingstijd op een commercieel adres.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe kan ik UPS bellen om mijn pakket op te halen?

U kunt uw zending bij u thuis of op kantoor laten afhalen door uw afhaling online te plannen via de onderstaande link of door te bellen naar 020 50 40 500. (lokale kosten van toepassing). UPS haalt alle pakketten op met een enkele aanvraag tot afhaling; u betaalt slechts één afhaaltarief per aanvraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Driejarige UPS-fan Sven verrast door bezorgbedrijf

26 gerelateerde vragen gevonden

Is er een pakket onderweg naar mijn adres?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Hoe kan ik mijn UPS-pakket volgen?

Voor meer informatie over uw pakket kunt u terecht op ups.com/track. U kunt uw pakket ook volgen via de link die u in de e-mailmeldingen ontvangt. Mijn zending wordt aangegeven als 'Is onderweg'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Kan je een sms krijgen van UPS?

Naast frauduleuze websites en e-mails kunnen fraudeurs ook de telefoon, sms-berichten, een faxapparaat, brieven of andere communicatiemethoden gebruiken in een poging om uw persoonlijke gegevens te verkrijgen. Deze frauduleuze communicaties zijn ongeoorloofde handelingen van derden, die niets te maken hebben met UPS.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe kan je UPS contacteren?

Bel +32 (0)2 2566612 om met een hoogopgeleide professional van UPS Healthcare te spreken of e-mail ze op behealthcaresupport@ups.com (Vlaamse taalondersteuning) of frbehealthcaresupport@ups.com (Franse taalondersteuning) met uw klantennummer en informatie over de vraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe laat levert UPS aan het einde van de dag?

UPS levert standaard aan het einde van de dag (ca.17:30 uur). Op het moment van de offerte, zie je de eerste beschikbare datum voor UPS afhaling. Bij het bestellen kun je echter een alternatieve datum kiezen (met behulp van de kalender) om het pakket te laten afhalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op support-paypal.packlink.com

Hoe kan ik zien waar mijn pakketje is?

Pakket of aangetekende brief volgen (met track & trace)
  1. Zorg dat je de barcode van de zending bij de hand hebt. Je vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar je een aankoop hebt gedaan.
  2. Vul de barcode in. ...
  3. Vul de postcode van de ontvanger in.
  4. Klik op 'Zoeken'.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op postnl.nl

Wat als je niet thuis bent pakket?

Geen probleem! Als je niet thuis bent, probeert PostNL het pakket te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan wordt je pakket op een PostNL-punt bij je in de buurt afgegeven.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zalando-lounge.nl

Wat doet UPS als je niet thuis bent?

UPS zal een briefje achterlaten in je brievenbus, met daarin de informatie hoe jij aan je pakketje kan komen. Het pakket kan bij de buren liggen, of ze zullen ze het de volgende dag nogmaals proberen te bezorgen. Als het na twee keer niet gelukt is, wordt je pakket naar een UPS point in de buurt gebracht.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op zenza.nl

Waar is mijn USPS pakket?

Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op aftership.com

Wat betekent onderweg bij UPS?

Onderweg betekent in transit in andere steden die nog niet leverbaar zijn, dus als het uit Cali komt, is het nog steeds op weg naar het lokale UPS-gebied van je woonplaats, terwijl 'voor bezorging' betekent dat het bij de bezorger is en je huis een van de stops van de chauffeur is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op reddit.com

Waarom krijg ik een factuur van UPS?

Het helpt om de te betalen douanerechten te bepalen. Het helpt u om vertragingen bij de douane te voorkomen en uw zending vlot te bezorgen. Zonder handelsfactuur kunt u niet naar het buitenland verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat is een werkdag bij UPS?

1 werkdag, levering vroege ochtend

Wij halen uw zending daar op aan het begin van de werkdag, meestal voor 8.30 of 09.00 uur. *De geld-terug-garantie is onderhevig aan de algemene voorwaarden die in de UPS Vervoersvoorwaarden staan.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Heeft UPS een app?

De UPS-app is gratis beschikbaar in 83 landen en 36 talen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Hoe weet ik waar mijn UPS-pakket is?

Volg het UPS-pakket met trackingnummer

Nadat u uw UPS-trackingnummer heeft ontvangen, heeft u meerdere opties om uw pakket te volgen. U kunt de website van UPS bezoeken of hun mobiele app gebruiken, die beide onmiddellijke updates over uw zending bieden. De app is vooral handig voor updates terwijl je onderweg bent.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ship24.com

Wat is de standaard levertijd van UPS?

UPS Standard-verzending

Dag-specifieke bezorging binnen één tot vijf dagen. UPS Standard is een voordelige keuze voor al uw regelmatige zendingen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Wat is het telefoonnummer voor UPS tracking?

Klantenservice. Bent u een bestaande klant met vragen over zendingen of uw klantennummer? Bel +31 205040680 om met een hoogopgeleide professional van UPS Healthcare te spreken of e-mail ze op nlhealthcaresupport@ups.com met uw klantennummer en informatie over de vraag.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Op welke dagen bezorgt UPS?

Ja, UPS bezorgt particuliere en zakelijke pakketten van maandag tot en met zaterdag. Op zondag vindt er geen bezorging plaats.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ups.com

Waar vind ik de afhaalcode van UPS?

Heb je een pakket dat door UPS bezorgd wordt in de pakketwand, dan ontvang je via De Buren je haalcode per e-mail of per sms.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op deburen.nl

Hoe kan ik mijn pakket volgen zonder barcode?

Nee, dat is niet mogelijk. We raden u aan het zendingsnummer altijd te noteren. Dit is een uniek nummer dat gekoppeld is aan uw zending. Heeft u deze niet ontvangen, neem dan contact op met de afzender.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dhlecommerce.nl

Populaire vragen