Per sms: stuur een bericht met uw trackingnummer naar 28777 (2USPS). Via smartphone: download de USPS Mobile-app voor iPhone en Android. Telefonisch: Ga naar Contact USPS voor het telefoonnummer en de openingstijden. Voor TDD/TTY belt u 1-800-877-8339.
USPS-pakketten worden in Nederland vaak verzonden met PostNL, omdat beide federale postbedrijven zijn. Als het niet bij je thuis wordt bezorgd, is het waarschijnlijk bij het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt en zou je een kaart moeten krijgen met de melding dat het klaar is om opgehaald te worden.
Tekstbericht: typ uw trackingnummer en stuur het naar 28777 (2USPS). Mobiele app: download de USPS mobiele app in de iOS- of Android-store. Bellen: neem contact op met hun klantenservice door te bellen naar 1-800-222-1811 en informeer naar uw pakket.
Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale track & trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, track & trace-code en je postcode in, en je ziet direct waar je pakket is.
Met de gratis PostNL-app bekijk je niet alleen post die naar je onderweg is. Een brief of pakket frankeren, kijken hoe laat jouw zending komt of een PostNL-punt zoeken? Het kan allemaal in de app.
Alles hangt af van wat er financieel voor over hebt. Federal Express heeft je zending binnen 48 uur over (delivery by hand), per air zal het ca.4 - 7 dagen duren en per boot kan het wel oplopen tot 3 weken.
Het enige wat u hoeft te doen is uw trackingnummer in te voeren om de status en locatie van uw zending te zien . U kunt dit eenvoudig doen op de USPS-website of door te proberen te volgen op uw mobiele telefoon. Er zijn ook de volgende opties: Telefonisch op 1-800-222-1811.
USPS-bezorgvoertuigen gebruiken GPS die een pakket automatisch en voortijdig als "bezorgd" kunnen updaten. Wacht nog een werkdag, omdat het pakket per ongeluk als bezorgd kan zijn gemarkeerd en de volgende dag of zo zal aankomen. Zorg ervoor dat u het juiste adres hebt ingevoerd tijdens het afrekenen.
Als uw poststuk niet binnen 7 dagen na de verzenddatum is aangekomen, kunt u: Een zoekverzoek indienen in de Missing Mail-applicatie, OF. Bel uw vertegenwoordiger van Consumer Affairs via 1-800-ASK-USPS (1-800-275-8777) en zij kunnen namens u een zoekverzoek uitvoeren, OF.
USPS ® internationale postdiensten gaan naar meer dan 180 landen, waaronder Groot-Brittannië, Canada, Japan, Mexico en Australië . Priority Mail Express International ® en Priority Mail International ® services omvatten internationale tracking en enige verzekering.
Ja, USPS levert naar Nederland . Ze bieden verschillende methoden aan, waaronder USPS ePacket, USPS Priority, USPS Express.
Gevaarlijke goederen of gevaarlijke materialen: Bijtende, explosieven, giftige stoffen of andere stoffen, waaronder andere gereguleerde materialen (ORM-D's) die worden gecontroleerd door de Federal Aviation Administration (FAA) en/of Transport Canada en Environment Canada. Explosieven, vuurwerk, fakkels en lucifers.
Hoelang is mijn internationale pakje onderweg? De leveringstermijnen voor Standard-zendingen (bpack World) zijn een indicatie en variëren tussen 2 en 10 werkdagen. Deze termijnen houden geen rekening met de duur van het douaneproces in het land van bestemming.
Je kunt de status van je pakket controleren door het trackingnummer te gebruiken dat door de vervoerder is verstrekt. Meestal wordt de status van het pakket bijgewerkt zodra het de douane bereikt en wordt vastgehouden.
Standaard internationale verzending
Een standaard internationale bezorgservice omvat doorgaans volledige tracking en is ideaal voor het verzenden van artikelen die geen spoedbezorging vereisen.
Om uw vracht in realtime te volgen met USPS, voert u uw Master AWB/tracking- of boekingsnummer in en ons track and trace-systeem geeft direct de live locatie van uw zending weer . De United States Postal Service (USPS) staat ook bekend als Post Office, US Mail of Postal Service.
Als u binnen een periode van twee (2) dagen geen post hebt ontvangen of als u gedurende twee (2) of meer weken achtereen geen post ontvangt (d.w.z. op een specifieke dag van de week), neem dan contact met ons op. Klanten worden, als voorwaarde voor levering, geacht ervoor te zorgen dat er voldoende toegang is tot postbakken .
Als u zich zorgen maakt omdat een poststuk is gescand maar niet is afgeleverd, raak dan niet in paniek. Wacht in plaats daarvan een werkdag en kijk wat er gebeurt. Als de USPS het poststuk na twee werkdagen nog niet heeft afgeleverd, neem dan contact op met het postkantoor en laat hen weten dat er iets is verloren of gestolen .
Heb je iets verstuurd naar het buitenland? Met je track & trace vind je altijd de laatste informatie over je post of pakket. Kies de bestemming, vul de track & trace-code en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wat de status is.
Hoe werkt USPS Tracking®? Het label van uw traceerbare item wordt meerdere keren gescand in de mailstroom, ongeacht of wij het in ons bezit hebben of een van onze verzendpartners . Tracking kan beginnen zodra de afzender van het item of onze verzendpartner ons elektronisch laat weten dat we een pakket kunnen verwachten.
A: Ja, u kunt de USPS-website gebruiken om uw pakket te volgen zonder het trackingnummer door andere relevante details te verstrekken die verband houden met uw zending . De USPS-website biedt tracking- en beheertools om u te helpen uw pakket te vinden, zelfs zonder het trackingnummer.
Douane inklaring kan een paar werkdagen, maar ook weken duren. Het is afhankelijk van wat je verstuurt, de bestemming en de daar geldende douaneregels en -beperkingen. Je kunt contact opnemen met douane van het land voor specifieke informatie. Op onze website vind je ook douane informatie per land.
Alle leveringen dienen uiterlijk om 17:00 uur lokale tijd te worden gedaan van maandag tot en met zaterdag . Ongebruikelijke omstandigheden (zoals verkeer, personeelswisselingen, extreme weersomstandigheden, natuurrampen, wijzigingen in de vervoerdersroute, enz.) kunnen ertoe leiden dat leveringen na deze tijd worden gedaan.
Dit zijn de extra kosten als u bestelt buiten de EU
Is uw aankoopbedrag € 150 of meer? Dan betaalt u ook invoerrechten. Reken op 0 tot 17% invoerrechten. Dit zijn kosten die uw pakketdienst maakt om aangifte te doen bij de Douane.