Is bol verantwoordelijk?

Verkoper verantwoordelijkBol en Amazon zijn in eerste instantie niet verantwoordelijk voor deze producten. Hoewel ze de aankoop faciliteren, ben je namelijk klant bij de externe verkoper.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Is bol.com verantwoordelijk voor garantie?

In principe ben jij als verkoper verantwoordelijk voor garantie. Je kunt de klant wel doorverwijzen naar de fabrikant voor garantie als dat bij jouw artikel van toepassing is.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Is bestellen via bol.com betrouwbaar?

Is kopen bij Bol.com betrouwbaar? De beoordeling is tot stand gekomen op basis van de ervaring van 148 andere consumenten. De gemiddelde score is een 5 op een schaal van 1 tot 10.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op prijsvergelijk.nl

Wat als bol.com niet levert?

Staat je bestelling niet bij 'Bestellingen' in 'mijn bol'? En je hebt meer dan 1 uur geleden besteld? Neem dan contact op met de klantenservice. Als je bestelling niet gelukt is betalen we je automatisch terug.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Wie is eigenaar van bol?

Ahold, dat sinds 2016 Ahold Delhaize heet, neemt bol over.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op over.bol.com

Wat is een vrachtbrief: een BOL uitleggen en waarom het belangrijk is

37 gerelateerde vragen gevonden

Waar staat de afkorting bol?

BOL staat voor Beroeps Opleidende Leerweg waarbij je het grootste deel van de opleiding op school te vinden bent. BBL staat voor Beroepsbegeleidende Leerweg. Een BBL studie betekent een combinatie van werken en leren, waarbij je in dienst bent van een erkend leerbedrijf.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op goflex.nl

Is bol.com van Albert Heijn?

Ahold Delhaize, het bedrijf achter de supermarktketen Albert Heijn en de webwinkel bol.com, haalde het afgelopen kwartaal 2 miljard euro omzet uit online verkoop. Dat is 104 procent meer dan een jaar geleden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nu.nl

Wie is er verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?

Als er bij het post- of koeriersbedrijf iets misgaat, is de verkoper hiervoor verantwoordelijk. De verkoper kan zich op zijn of haar beurt wenden tot het postbedrijf. De verkoper is ook de afzender en heeft een (vervoers)overeenkomst met het postbedrijf. Jij als koper en ontvanger niet.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arag.nl

Hoe klacht indienen bij bol?

Je kunt ook schriftelijk een klacht indienen. Stuur een brief naar: Bol.com B.V.Vermeld de volgende gegevens zodat we je snel en goed kunnen helpen:Casenummer (referentienummer van je contact met de klantenservice, 7 of 8 cijfers)

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Wat als je pakket te laat komt?

Neem contact op met het bedrijf of de persoon waarvan u post verwacht.De verzender kan een klacht indienen bij het postbedrijf. Ook als u schade heeft en daar een schadevergoeding voor wilt vragen, neemt u contact op met de verzender. Op Consuwijzer.nl staat een voorbeeldbrief: bestelling te laat geleverd.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Kan je via bol.com opgelicht worden?

Bol vindt jouw privacy en veiligheid erg belangrijk en we doen er alles aan om phishing te voorkomen. Zo sporen we nepmails en websites op voordat deze worden verzonden of online worden gezet. Dit lukt helaas niet altijd. Daarom is het belangrijk dat je hier zelf ook alert op bent en weet wat je moet doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Is bol.com verantwoordelijk?

Verkoper verantwoordelijk

Bol en Amazon zijn in eerste instantie niet verantwoordelijk voor deze producten. Hoewel ze de aankoop faciliteren, ben je namelijk klant bij de externe verkoper. Toch kan het platform zelf ook verantwoordelijk zijn in bepaalde situaties.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op radar.avrotros.nl

Is alles op bol.com echt?

Alle artikelen die op bol.com worden aangeboden moeten dus originele en authentieke artikelen zijn. Het is de verantwoordelijkheid van iedere verkoper om alleen originele, authentieke, artikelen aan te bieden op het bol.com platform.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Is bestellen via bol.com altijd veilig?

Bij bol kun je daarom alleen veiligheidsmelders aanbieden die:Voldoen aan de relevante Europese veiligheidsnormen. Belangrijk is dat dit ook ingevuld is bij 'Type norm' in de productinformatie. Voorzien zijn van een Nederlandstalige handleiding die voldoet aan de Europese veiligheidsnormen, zowel fysiek als digitaal.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Hoe werkt garantie via bol?

Fabrieksgarantie. De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven.Gaat een artikel tijdens de garantieperiode kapot, dan heb je recht op reparatie of vervanging. Voor deze reparatie of vervanging hoef je dan niet te betalen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Hoe snel betaalt bol terug?

Geld terug na terugsturen

Wij betalen je binnen 14 dagen na je retourmelding terug, tenzij je 't dan nog niet hebt teruggestuurd natuurlijk.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Wat moet er in een klacht staan?

Hoe dient u een klacht in?
  • over wie of welke afdeling de klacht gaat;
  • het nummer van uw zaak of procedure (als dat er is);
  • waarom u een klacht indient: wat er precies is gebeurd en wanneer;
  • uw naam, adres en contactgegevens.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rechtspraak.nl

Is retourneren bij bol gratis?

Binnen de zichttermijn van 30 dagen na de levering kun je je artikel kosteloos retourneren. Je doet dit in je bol.com klantaccount. Ga naar de betreffende bestelling, klik hier op de optie 'retour aanmelden' en volg de instructies. Je kunt een retourlabel uitprinten en op je pakket plakken.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op partnerplatform.bol.com

Wat als pakket bol.com niet ontvangen?

Bol.com doet hier niet moeilijk over. Even melden dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Je hoeft de rekening niet te betalen en moet het product opnieuw bestellen. Je zou even kunnen informeren bij de buren of zij je pakketje hebben en zo niet even Bol.com bellen en zeggen dat je het niet hebt gehad.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op startpagina.nl

Wat moet je doen als je iets bestelling niet geleverd wordt?

Dan moet u de verkoper extra tijd geven om het product alsnog te leveren. Daarvoor kunt u hem het beste een brief of e-mail sturen. Hebt u het product na die extra tijd nog steeds niet ontvangen? Dan mag u de koopovereenkomst ongedaan maken (ontbinden).

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consuwijzer.nl

Wie is verantwoordelijk voor niet-bezorgde pakketten?

Als u iets van een bedrijf hebt gekocht om te laten bezorgen, is het de verantwoordelijkheid van de verkoper om ervoor te zorgen dat het artikel bij u wordt afgeleverd. Als de verkoper een koerier heeft gebruikt, moet hij de koerier achtervolgen om erachter te komen wat er met uw bestelling is gebeurd - het is niet uw verantwoordelijkheid.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op translate.google.com

Wie is verantwoordelijk voor een kwijtgeraakt pakket?

Raakt het pakket zoek, dan hangen je rechten af van wat er staat in de advertentietekst. Staat daarin dat de verkoper het product verzendt of bezorgt, dan draagt die het risico. Als het pakket zoekraakt, moet de verkoper het koopbedrag teruggeven of het product opnieuw verzenden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op consumentenbond.nl

Kan je bol.com terugsturen bij Albert Heijn?

Meld wel eerst je artikel retour aan op bol.com. Dit gaat als volgt: 1Pak de juiste bestelling erbij in je bol.com account, en selecteer de artikelen die je terug wilt sturen. 2Selecteer je verzendmethode en kies 'Inleveren bij pakketpunt' en je ziet de dichtstbijzijnde inleverpunten van Albert Heijn en PostNL.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bol.com

Is Coolblue van Albert Heijn?

Zo verwijst de naam vrij duidelijk naar Coolblue en is Albert Heijn een zusterbedrijf van de grote online concurrent van Coolblue, Bol.com.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op foodpersonality.nl

Is Blue Home een goed merk?

Blue Home producten zijn gebouwd om lang mee te gaan en zijn van uitstekende kwaliteit. De producten hebben dan ook een lange garantieperiode van 3 jaar. Ook zijn de producten PFAS vrij. Dat betekent dat er gebruik is gemaakt van een coating die niet schadelijk is voor de gezondheid of het milieu.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ah.nl

Populaire vragen