Hoeveel vestigingen heeft Dolmans?

Met 20+ vestigingen in heel Nederland zijn we altijd dichtbij en spreken we uw taal, waar u ook bent. U kunt rekenen op zelfstandige en communicatief vaardige medewerkers, die enthousiast voor u aan de slag gaan en trots zijn op het werk dat ze doen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dolmans.com

Wat doet Dolmans?

Dolmans Landscaping Group is een allround multidisciplinair groenvoorzieningsbedrijf, actief in ontwerp, aanleg, onderhoud van groenvoorziening en bijbehorende civieltechnische projecten. Onze bedrijfsonderdelen werken in verschillende divisies, ieder met haar eigen specialisme.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op dolmanslandscaping.com

Wat is calamiteiten dienst?

Dag en nacht, 24 uur per dag staan mensen paraat in geval zich calamiteiten voordoen. Hierbij valt de denken aan bijvoorbeeld aan schades die ontstaan door brand, water, storm of bij sloop- en/of verbouwwerkzaamheden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op nivogroep.nl

Wat is een calamiteitennummer?

In het geval van brand, levensbedreigende situaties of inbraak belt u direct met 112 voor de brandweer of politie.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op trechousing.nl

Wat is het verschil tussen een calamiteit en een incident?

Wat is het verschil? Incidenten zijn (in vergelijking met calamiteiten) relatief lichte verstoringen van de dagelijkse gang van zaken bij een zorgaanbieder. Calamiteiten moeten altijd gemeld worden, incidenten niet. Zorgaanbieders moeten incidenten wel registreren en analyseren om van fouten te kunnen leren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ggdijsselland.nl

Xavier Ontmoet Erwin Janssen van Dolmans Landscaping Group

29 gerelateerde vragen gevonden

Wat moet er in een calamiteitenplan staan?

In het calamiteitenplan ligt vast hoe een organisatie zich voorbereidt en reageert op incidenten en calamiteiten. Het plan beschrijft de verantwoordelijkheden, afspraken en procedures. Het onderhouden van een calamiteitenplan is een voortdurend proces.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op cultureelerfgoed.nl

Wat is contactpersoon bij calamiteiten?

In geval van nood dient er contact opgenomen te worden met de contactpersoon (opgegeven door de collega in kwestie) om hem/haar op de hoogte te stellen van de calamiteit.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op avgregisterrijksoverheid.nl

Wat moet je doen bij een calamiteit?

Doe bij elk incident of calamiteit altijd het volgende:

Bel bij een ernstige situatie naar 112 én het interne alarmnummer (toestel xxx). Bel bij een minder ernstige situatie naar het interne alarmnummer (toestel xxx). Roep de BHV'er die bij jou in de buurt zit. Volg de instructies van de hulpverleners en de BHV'ers.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op mariekabaars.nl

Wat te doen bij calamiteiten bedrijf?

Wat te doen bij calamiteiten binnen het bedrijf
  1. Analyseer de situatie. Neem even de rust om de situatie goed te analyseren. ...
  2. Schakel de BHV'ers in. Ben je zelf niet BHV gekwalificeerd, dan is dit hét moment om de hulp van de BHV'ers in te roepen. ...
  3. Schakel (indien nodig) hulpdiensten in. ...
  4. Evacueer indien nodig. ...
  5. Noteer de schade.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op pen.nl

Wat is een calamiteit BHV?

Het is een situatie die een gevaar oplevert voor een bedrijf, de werknemers, het milieu en de omgeving. Dit kan bijvoorbeeld een uitslaande brand zijn, een zwaar bedrijfsongeval of een lekkage van gevaarlijke stoffen. Een calamiteit kan zomaar optreden, ook als de nodige voorzorgsmaatregelen zijn getroffen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arboportaal.nl

Wat is het verschil tussen een calamiteit en een incident?

Wat is het verschil? Incidenten zijn (in vergelijking met calamiteiten) relatief lichte verstoringen van de dagelijkse gang van zaken bij een zorgaanbieder. Calamiteiten moeten altijd gemeld worden, incidenten niet. Zorgaanbieders moeten incidenten wel registreren en analyseren om van fouten te kunnen leren.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op ggdijsselland.nl

Waar staat VIM voor?

Bij Veilig Incident Melden (VIM) worden incidenten en bijna-incidenten binnen uw dagelijks werk gemeld, geanalyseerd en worden verbetermaatregelen voorgesteld. In de praktijkgids VIM staat duidelijk omschreven wat u ziekenhuisbreed moet regelen voordat u kunt beginnen met VIM-en.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op vmszorg.nl

Wat betekent de afkorting Igj?

De Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) houdt toezicht op de kwaliteit en veiligheid van de zorg en jeugdhulp in Nederland.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Wat melden bij IGZ?

Een calamiteit melden

U moet er zelf voor zorgen dat uw gegevens goed in het handelsregister staan. Jeugdhulpaanbieders kunnen melden via calamiteiten melden Jeugdhulpaanbieders. Als burger kunt u een klacht melden via ons Landelijk Meldpunt Zorg.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op igj.nl

Is een BHV er verplicht?

In de Arbowet is opgenomen dat bedrijven verplicht zijn om maatregelen te nemen op het gebied van bedrijfshulpverlening. Iedere werkgever is verplicht goede bedrijfshulpverlening te organiseren en in dit kader één of meer BHV'ers aan te wijzen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arboportaal.nl

Wat is de functie van een slow whoop?

Een slow-whoop geeft een luid signaal word ook wel ontruimingssignaal genoemd. Het geluid van de slow whoop is een teken voor alle aanwezigen om het gebouw rustig te verlaten. Voor BHV'ers betekent dit actie! Er is mogelijk een een incident.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op 101bhv.nl

Hoe maak je een ontruimingsplan?

Ontruimingsplan maken: hoe doe je dat? Het opstellen van een ontruimingsplan begint met een risico-inventarisatie en evaluatie (RI&E). Hiermee breng je de mogelijke risico's op het bedrijf in kaart en weet je dus welke calamiteiten er in het ontruimingsplan moeten worden opgenomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op royalbrinkman.nl

Hoe ontruim je als BHV er in welke volgorde ga je de verdiepingen ontruimen?

De volgorde van ontruimen is: 1. de verdieping waarop brand is; 2. de verdieping boven de brand; 3. de verdieping onder de brand. Stap 3 Alles ontruimen vindt plaats in opdracht van de brandweer, de coördinator of de leiding.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op scouting.nl

Wat doe je na een BHV inzet?

Bij de nazorg voor BHV'ers kan er worden ingegaan op het verwerkingsproces. Het is belangrijk daarbij voor een partij te kiezen die veel expertise heeft in traumaverwerking. En die zich kan inleven in de doelgroep om in kaart te brengen wat signalen zijn van mogelijke klachten.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op 101bhv.nl

Hoe ziet een calamiteitenplan eruit?

Inhoud calamiteitenplan

Namen plus telefoonnummers van bhv'ers. Alle alarmnummers. Waar de blus- en EHBO-middelen aanwezig zijn. Hoe het instrueren van het personeel in zijn werk gaat.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op khn.nl

Waarom ramen open bij bommelding?

Zo is het tijdens een bommelding gebruikelijk de ramen en deuren zo veel mogelijk te openen. Op deze manier wordt een eventuele drukgolf bij een explosie zo veel mogelijk afgevoerd en onnodige schade dus voorkomen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op bhvnederland.nl

Welk middel gebruik je om de BHV ers te alarmeren?

BHV'ers kunnen worden gealarmeerd via een codeboodschap, via de omroepinstallatie of via een (stil) alarm op oproepontvangers, semafoons of piepers. Sommige bedrijven alarmeren via DECT- of GSM-telefoons of portofoons.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op grrmpfff.home.xs4all.nl

Hoeveel brandmelders moet je in huis hebben?

Sinds 1 juli 2022 is een rookmelder op iedere verdieping van uw huis verplicht. Een rookmelder gaat piepen zodra de melder in contact komt met rook. U krijgt zo een waarschuwing bij rook of brand. De eigenaar of verhuurder moet rookmelders plaatsen.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op rijksoverheid.nl

Kan iedereen BHV Er worden?

Wie zijn geschikte kandidaten om BHV'er te worden? In principe kan iedereen BHV'er worden.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op g4strainingen.nl

Is BHV 2 jaar geldig?

Het antwoord is eenvoudig: de geldigheid van het BHV-certificaat is 1 jaar. In de ARBOwet is bepaald dat men de BHV periodiek moet herhalen. Wie een BHV certificaat heeft gehaald, mag zichzelf een jaar lang gecertificeerd BHV-er noemen. Echter, na het volgen van een enkele BHV cursus houdt het niet op.

Verzoek tot verwijderen van bron   |   Bekijk volledig antwoord op arbocentrum.nl

Populaire vragen